wat weegt een cih met aanbouwdelen

Forumindex Forums Techniek Cih wat weegt een cih met aanbouwdelen

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17222844
    Manta 24V
    Deelnemer
      Lid sinds:
      8 September 2004

      4 cil injectie. voor het gemak een 2.0E

      #17691858
      MantasticB1
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 October 2006

        ik heb van een carburateur versie eens gelezen +/- 125kg…..
        en kaal +/- 100kg

        #17691859
        boyanka
        Deelnemer
          Lid sinds:
          8 June 2005

          :agentik dacht ca 160kg incl aanbouwdelen

          #17691860
          Keesjr
          Deelnemer
            Lid sinds:
            26 May 2006

            En een zespitter is nog eens 70 kilo meer!

            #17691861
            gteturbo
              Lid sinds:
              25 May 2007

              ja 175 kg was het :o

              #17691862
              Manta 24V
              Deelnemer
                Lid sinds:
                8 September 2004

                Das behoorlijk, scheelt weinig met een 16v, dit omdat een 16v merkbaar lichter is.

                #17691863
                Keesjr
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  26 May 2006

                  Weet wel dat ik met m’n ombouw van 18S automaat naar zespitter met vijfbak 100 kilo erbij kreeg op het kenteken dus van 990 naar 1090……….

                  #17691864
                  Asko
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    22 October 2008

                    Had altijd het volgende lijstje op mijn pc staan,
                    weet aleen niet meer waar de waarden vandaan komen;

                    1.2………………85kg
                    19S 19N………132kg
                    20S 20N………140kg
                    20E…………….145kg
                    6-cyl CIH……..180kg
                    24V…………….220kg

                    En een 16v zou 140kg zijn zonder versnellingsbak met op en aanbouwdelen. Maar zou die zelf nog wel eens na willen wegen.

                    #17691865
                    GSE
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      5 August 2006

                      Mm persoonlijk geloof ik niet in het verschil van 40kg tussen de gewone 30E en 24V.

                      24V heeft alu kop en carterpan en voor de rest (blok krukas enz is bijna gelijk) het dualram inlaat systeem weegt geen vele kg extra.

                      Die alu carterpan is ook geen voordeel voor het gewicht,maar goed voordat ik weer commentaar krijg dat die van een 24V behoorlijk zwaar is vergeleken met een 30E bv.

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.