Wat voor motor kan er in mijn E?

Forumindex Forums Modellen Kadett Wat voor motor kan er in mijn E?

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
  • Auteur
    Vinci
    Deelnemer

Als die zo goed is als hij beweert dan is dat een super deal!!

En ik moet zeggen dat de 1.8 8v die ik eerst in mijn Kadett had liggen met z’n 84pk ook al heel aardig van zijn plek kwam hoor, dus zo’n 116pk 8 klepper zal zeker niet tegen vallen!! Bedenk je dat ik nu met 150pk rond rijd en natuurlijk gaat dat hoog in de toeren als een malle tekeer, maar onderin maakte het niet eens zo veel verschil met die 1.8 hoor!

asconahobbyist
      Deelnemer

@vinci
        Ja ding staat er al een tijdje op maar wel een mooi karretje zo,van binnen ook keurig.
        Tot dusver de verleiding kunnen weerstaan om te gaan kijken.
        Ken mezelf,als ie zo mooi is als op de foto gaat ie mee. Vond zelf een 2 liter 8v eigenlijk fijner rijden als een 16V.
        Onderin meer power,pas vanaf de 100 km was de 16V duidelijk wat sneller.

kaneelschep
        Deelnemer

Een 1.2 in een kadett zou ik er persoonlijk ook heel snel uitdonderen. :) Er zei iemand hier dat dat rap zat was in een kadett.. :D Als je het vergelijkt met waar de TS eerst in reed, snap je denk ik zelf wel dat dat gewoon niet waar is. ;)
          Als je een kadett cabrio gsi koopt voor de onderdelen heb je meteen alles. van dashboard tot stoelen, assen, motor, bak, kabels, ecu, fusees, remmen en poten. Ik weet alleen even niet zeker of de tank hetzelfde is, maar ik gok van wel.
          Die zijn namelijk lekker goedkoop nu.. Een goed rotte koop je voor 300-500. Hoef je je ook niet schuldig te voelen dat je de auto sloopt. En vaak lekker lage km stand. Verkoop je het dakframe en de rest vd auto wat je niet nodig hebt.
          Ik zou het wel weten :)

3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.