Wat voor iemand uit het noorden van het land?

Forumindex Forums Modellen Tigra Wat voor iemand uit het noorden van het land?

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Ivanos

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/opel/m728856245-opel-tigra-1-4-i-16v-1995-80-250-km-nap-apk-05-2014.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr

als je het mij vraagt mooi prijsje voor het aantal km op de teller. en in de huidige tijd van crisis valt er vast wel nog wat af te dingen :D van uitgaande dat hij voor de rest ook fatsoenlijk is.

TimW
      Deelnemer

Is je eigen auto of niet? :P

Ivanos

nee, ik kom uit eindhoven. alles wel hetzelfde, alleen 153.000 op de teller bij mij :P

TimW
          Deelnemer

Ben dan toch altijd wel benieuwd wat die van mij nog waard is als ik die prijzen zo zie. 116k op de teller, 1.4 uit 2000, editie met airco, bumperlip, spoiler en sportvelgjes. :3

Ivanos

@TimW wrote:

Ben dan toch altijd wel benieuwd wat die van mij nog waard is als ik die prijzen zo zie. 116k op de teller, 1.4 uit 2000, editie met airco, bumperlip, spoiler en sportvelgjes. :3

vraag mij dat ook af idd.

vindt de prijzen vaak zo enorm variëren. van hoge stand hoge prijs, tot lage stand lage prijs, en noem maar op alles wat er tussenin zit.

Anoniem

Het is wat de “gek” ervoor wil geven.. ik vind ‘t vaak ook aan het onderhoud liggen of een auto een verkoop c.q. aankoopprijs waard is..

Laatst stond er een witte Tieg op marktplaats voor 5000 euro, eentje uit 1995 met dik twee ton! op de teller, maar die was helemaal uitgebouwd en ik gokte dat diegene van dat uitbouwen wat geld wilde terugverdienen..

TimW
                Deelnemer

Je weet dat je het nooit terug verdient als je daaraan begint. Standaard is vaak het meest waard. Dat was vroegah bij de scooter in ieder geval wel. Ook qua kwaliteit van after market onderdelen.

Ivanos

het is voor iemand die een uitgebouwde / ge-tunde wilt misschien voordeliger om het kant en klaar te kopen via bijvoorbeeld marktplaats, maar denk idd niet da je je geld er als verkoper helemaal uithaalt.

tamiya
                    Deelnemer

Is een nette auto, op zich is de prijs niet verkeerd, mits in goede staat.
                      De handelaar die de Tigra aanbied, heeft zichzelf gevestigd in een gewoon huis. Dus geen garage o.i.d., vraag me af waar de auto nu staat :hmmz

Ivanos

@tamiya wrote:

Is een nette auto, op zich is de prijs niet verkeerd, mits in goede staat.
                        De handelaar die de Tigra aanbied, heeft zichzelf gevestigd in een gewoon huis. Dus geen garage o.i.d., vraag me af waar de auto nu staat :hmmz

zo aan de foto’s te zien, ziet het er iig goed uit ja. lak is nog mooi rood :)

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.