wat voor gebruiker ben jij????

Forumindex Forums Overige Feedback en mededelingen wat voor gebruiker ben jij????

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 51 tot 58 (van in totaal 58)
  • Auteur
    Berichten
  • #17790746
    Andreas.Berger
      Lid sinds:
      29 June 2004

      Ik kom toch wel een paar keer per dag online, ik lees veel mee, daar waar ik mee kan helpen reageer ik op, ik zit dan ook vaker in het kadett deel/ astra/ vectra/ en corsa

      En ook vaak te vinden in de tekoop rubriek, voor de rest hang ik nog veel rond op marktplaars en d kadett forum;)

      #17790747
      KadAstra-EF
      Deelnemer
        Lid sinds:
        24 July 2010

        De Astra en kadett gedeelte intresseren mij het meest omdat ik een Astra F en een Kadett E heb.
        Als ik ingelogd ben zie ik eerst even bij “vandaag gepost” en daarna ga ik naar de Astra en kadett gedeelte toe.
        En ik help natuurlijk waar ik helpen kan !!
        Ook het voorstel gedeelte bezoek ik regelmatig.

        Groet, Rik

        #17790748
        kadeddilac
        Deelnemer
          Lid sinds:
          13 February 2005

          Als groot Kadett GSI liefhebber kijk ik eerst in Kadett. Daarna vaak door naar Calibra, om vervolgens nog wat te surfen. Vind het leuk om te zien wat anderen met hun heilige koe doen, en zo af en toe maakt men er nog echt iets moois van ook.

          Zinnige dingen post ik niet of nouwelijks, mijn technische kennis en kunde is niet veel meer dan dat van een pannekoek.:hmmz

          #17790749
          KadAstra-EF
          Deelnemer
            Lid sinds:
            24 July 2010

            [rquote=1885355&tid=139902&author=kadeddilac]Als groot Kadett GSI liefhebber kijk ik eerst in Kadett. Daarna vaak door naar Calibra, om vervolgens nog wat te surfen. Vind het leuk om te zien wat anderen met hun heilige koe doen, en zo af en toe maakt men er nog echt iets moois van ook.

            Zinnige dingen post ik niet of nauwelijks, mijn technische kennis en kunde is niet veel meer dan dat van een pannekoek.:hmmz[/rquote]
            Hahaha, dan kun je meer als mij. Ik kan geeneens pannenkoeken maken voor mijn kinderen, die fikken altijd aan met als gevolg een woonkamer vol blauwe rook :D:D:D

            Groet, Rik

            #17790750
            Seth
            Deelnemer
              Lid sinds:
              16 September 2009

              Dagelijks online voor een kleine 4 uur in het Vectra en het verkoop gedeelte, zie ik wat nieuw gepost is. Kan je leuke koopjes doen :) Ook ideën opdoen voor mijn eigen Vec

              Als ik met een vraag zit post ik die in het (hopelijk) juiste gedeelte. Krijg hier altijd wel vrij snel reacties op waarvoor mijn hartelijke dank! ;)

              Als ik kan helpen met tips of trucks, zal ik die ook niet onthouden. Net zoals de leden mij helpen, probeer ik ook hen te helpen. En doe dat met een glimlach.

              Grtz Seth

              #17790751
              wim-v6
              Deelnemer
                Lid sinds:
                12 August 2005

                Ik ben een Extremist ongeveer.

                gezien het aantal posts, nu zelfs nu ik er weinig tijd voor heb.

                Willem

                #17790752
                kadeddilac
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  13 February 2005

                  Je hebt members…
                  Je hebt freaks…
                  Maar er is 1 Goeroe.

                  #17790753
                  RISL
                  Moderator
                    Lid sinds:
                    24 January 2011

                    Ik ben zelf dagelijks op het forum, kijk altijd via ‘Vandaag gepost’.
                    Heb ook aanstaan dat ik een mailtje krijg zodra er iets nieuws gepost is in een topic waarin ik iets gepost heb. Krijg dus ook dagelijks mails die me op de hoogte houden van de topics waarin ik geïnteresseerd ben.

                    Ik kijk vooral in het Astra en Vectra-gedeelte, af en toe in het Kadett-deel. Ook veel in het photoshop-gedeelte en de motorische topics, voornamelijk bij de 1,8-liters.

                  8 berichten aan het bekijken - 51 tot 58 (van in totaal 58)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.