wat nou, ne gekke belg op ut forum

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik wat nou, ne gekke belg op ut forum

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17272482
    Ratboy
      Lid sinds:
      24 June 2015

      Hoi beste opel fans, ik ben dus Ratboy 38j en oorspronkelijk uit vlaanderen maar woon nu sinds 2011 in het brabantse budel. nadat mijn frans stokbrood (xantia) het 2 weken geleden en met bijna 5ton op de teller het heeft opgegeven, moesten we op zoek gaan naar een nieuwe daily driver. en omdat ik al sinds ik mijn rijbewijs heb verknocht ben aan de GM stal en de xant toch te klein was (we hebben 5 duitse doggen) is de keuze gevallen op een omega b caravan 100th edition met de 2.5 v6 en 240k op de teller die wel een paar kleine gebreken heeft maar das allemaal tientjeswerk en stelt niet veel voor. het belangrijkste voor mijn was dat er met de wagen niet geknoeid was, geen onozele lampjes en overdaad aan oerlelijke spoilers en all that crap. al bij al een degelijke basis die ik stilaan naar eigen wens kan updaten. ik heb tot nu toe nog geen opel gereden maar wel veel ervaring met GM van de andere kant van de plas, mijn eerste was een chevy S-10 die ik na 3 maand op de kop heb gelegd omdat ik in slaap gevallen was na een nachtje uit. toen heb ik mij een GMC syclone gekocht bijgenaamd het bommetje (4.3 V6 met compressor), dan terug een S-10 maar de extreme edition, een chevy express met een corvette blok en momenteel ben ik bezig met het updaten van een GMC vandura uit 79 en voor een vriend een 79 camaro met 45.000 officieel geregistreerde kms.
      Anyway dit even terzijde.
      ik ben beroepsmatige bandenmonteur en doe dit sinds ik de schoolbanken heb verlaten. hobbymatig hou ik mij bezig met het “updaten” van oudere wagens. Onder updaten versta ik dus de wagen een moderniseren zonder aan de algemene look van de wagen te raken, bij voorkeur met merkeigen onderdelen afkomstig van latere types. of zelf onderdelen maken/aanpassen.Dit kan gaan van ombouw van carbs naar injectie tot volledige rijdende onderstellen afhangend van de wensen, het geduld en de cashflow van de eigenaar.
      Voor de rest als iemand vragen heeft hoor ik het graag
      groeten,
      de rat :thumb

      #18288293
      RISL
      Moderator
        Lid sinds:
        24 January 2011

        Welkom hier! Ben benieuwd naar foto’s, ook van je andere (niet-Opel)-projecten!
        Budel, dat is niet zo ver. Kom je ook kijken op de Brabantmeeting in Breda a.s. zondag?
        Zie de link hieronder in mijn onderschrift voor meer info.

        #18288294
        Ratboy
          Lid sinds:
          24 June 2015

          Thx foto’s zal ik plaatsen als ik wat tijd vind. Momenteel heb ik het poepiedruk op het werk met de na uurse pechgevallen omdat het zaaiseizoen in volle gang is bij boer en loonwerkers

          #18288295
          nova….
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 June 2004

            Welkom hier…
            We zijn benieuwd naar de fotos… :thumb

            #18288296
            Dolby
            Deelnemer
              Lid sinds:
              1 May 2008

              Welkom op het forum.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.