Wat moet ik hiermee aan?

Forumindex Forums Modellen Corsa Wat moet ik hiermee aan?

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
  • Auteur
    soepkiepe
    Deelnemer

wat geeft de sloop voor een half gesloopte auto dan?
      denk dat je dan blij mag wezen met een vrijwaring, anders MAX 50 euro?

dan kun je beter zoals aapje zegt de delen er af halen wat je mogelijk nodig kan zijn op je andere auto.
      k weet niet wat voor motor je nu hebt, maar neem aan dat je zelf ook wel weet dat een c1.4nz uit een corsa exact het zelfde is als die in een astra.
      dus ook daar kun je rekening mee houden.

wat je dan verder over houd zal ik naar de oud ijzer boer brengen, denk dat je er dan wel beter op word.
      uiteraard niet vergeten te vragen dat ze je de katalysator er onder weg trekken, alleen die levert je al 40 euro op zo beetje.
      dus das al bijna het zelfde wat de sloop voor je complete auto geeft ;)

robert_corsa

heb pas geleden een corsa gsi gesloopt. die leverde 150 euro op. helaas had ik geen kat, toen leverdere die 75 op:(
        laatst een f wegebracht, tot dak toe vol oude onderdelen. die had 150 euro opgeleverd. alleen vanwege alle plastic delen wouden ze maar 75 geven.

normale sloopauto, met kat er nog onder, levert je de 150 euro op
        ooyevaar in blokker. zoek ze maar op

soepkiepe
        Deelnemer

mwoa hoef niet te zoeken, ik geloof je wel :)

hier is ook een sloop die 150 geeft voor slopers, 150 met kat 75 zonder kat.
          maar wanneer je dingen als start motor, dynamo en weet ik allemaal meer er af halt krijg je alleen maar minder.
          heb een paar keer gered dat ik de wielen mocht houden en toch 150 kreeg, laatst wou hij het bijna niet doen, uit eindelijk toch wel.

haal de accu er maar af, dan al word de waarde minder;)

uiteindelijk is het ook collins beslissing wat hij doet.
          alleen denk ik dat je met oud ijzer meer krijgt dan sloop.
          maar ik kan me natuurlijk ook vergissen ;)

oud ijzer en auto wrak ziet ook weer verschil in, dus echt veel meer zal het ook vast niet zijn.

ColinC

Heb besloten tot April (keuringsmaand) door te rijden in deze auto en dan te gaan voor een andere auto. Heb er al één op het oog… En het is geen Opel.

4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.