wat kost het gemiddeld om uit te lijnen na vervangen velgen

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum wat kost het gemiddeld om uit te lijnen na vervangen velgen

• Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Vectra-gts C

de titel zegt het al. volgende week nieuwe velgjes monteren met de bridgestone bandjes.
      wat kost het ong. om uit te lijnen, wat voor prijs kan ik verwachten zodat ik dalijk niet versteld sta
      of iets dergelijks.

Spacejam
      Deelnemer

50~70 euro bij een gemiddelde bandenboer.

yzf1kr

Bedoel je uitlijnen of balanceren?

Uitlijnen is alleen nodig als je onderstel los is geweest.

pieterrademakers
          Deelnemer

47,50 bij de kwikfit, al zijn daar over de kwaliteit de meningen verdeeld. Uitlijnen eens in de zoveel tijd kan geen kwaad, al zou ik indien je banden niet scheef afslijten dit inderdaad zonder je iets aan het onderstel gedaan hebt niet perse adviseren.

Vectra-gts C

oke. bij kwik fit hier in mijn stad vragen ze er69,95 voor. de prijs is geen probleem ik wil alleen niet opsodemieterd worden door een bandenboer die veel te veel vraagt als het gemiddelde.

pieterrademakers
              Deelnemer

69,95 zie ik inderdaad ook op internet staan, terwijl ik vorig jaar voor de zomer 47,50 betaald heb!

Anoniem

Ja dat was vorigjaar en het is nu crisis :jerry
                  @pieterrademakers wrote:

69,95 zie ik inderdaad ook op internet staan, terwijl ik vorig jaar voor de zomer 47,50 betaald heb!

Silverspeed
                  Deelnemer

55 euro is volgensmij gemiddeld, zou alleen nooit de auto bij kwik-fit onderbrengen.. hier in de regio niet zulke goede verhalen gehoord over kwik-fit

Basgsi
                    Deelnemer

bij ons gebeurd het wel goed bij van essen in westervoort, ik dacht 35 euro, maar kan arjontje van het forum wel zeggen die werkt er.
                      met mn cabrio wel 2 keer terug moeten komen voor het goed was dat ik tevreden was, maar deden ze niet moeilijk over….

Slurpy

Ik betaal hier voor deftig uit te lijnen ook maar 35 à 40 euro.

arjontje
                        Deelnemer

@Basgsi wrote:

bij ons gebeurd het wel goed bij van essen in westervoort, ik dacht 35 euro, maar kan arjontje van het forum wel zeggen die werkt er.
                          met mn cabrio wel 2 keer terug moeten komen voor het goed was dat ik tevreden was, maar deden ze niet moeilijk over….

Klopt maar de prijzen zijn veranderd. ik geloof 5 euro er bij.
                          En helaas werk ik er niet meer, voor mijn zelf begonnen.

Maar bij mijn op de zaak kan ik ook uitlijnen.
                          Wij rekenen 45 voor 4 kops en 40 voor 2 kops.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.