Wat kan je met EPC 3.0

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Wat kan je met EPC 3.0

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    jaimey
    Deelnemer

Ik heb al een tijdje een cd’tje van EPC 3.0 ik heb hem zojuist geinstaleerd maar snap er weinig van wat kan je er mee???

jorisor

origineel gepost door jaimey
        Ik heb al een tijdje een cd’tje van EPC 3.0 ik heb hem zojuist geinstaleerd maar snap er weinig van wat kan je er mee???

Alle onderdelen bekijken. Ik heb EPC 04. JE moet het wel gebruiken in Internet Explorer, en met de imageviewer tool geinstalleerd. Anders werkt deze niet.

En popups moet je toestaan. Je kant per model doorklikken en uiteindelijk een afbeelding krijgen van een onderdeel (bv transmissie) en je krijgt dan een tekening te zien met alle onderdelen die samen tot een hoofdonderdeel samengebouwd zijn. Vervolgens kan je op een bout of ander onderdeel klikken en krijgen je de onderdeelnummer en afbeeldingen / uitvoeringen etc te zien.

Add

Ook hier EPC 4.0 ideaal!
          Ben als eens met een lijstje onderdeelnummers naar de VOD geweest.
          Hij kon zo alles voor mij pakken zonder dat hij zelf eerst moest zoeken :P
          Ook leuk om te zien waar sommige onderdelen nu zitten, lekker makkelijk die tekeningen.

Voor repareren is TIS beter EPC is puur onderdelen.

jaimey
          Deelnemer

Ik krijg weinig voor elkaar met EPC 3.
            Het programma werkt goed pop up’s komen door maar krijg geen afbeeldingen.
            Misschien maar even kijken of ik 4.0 kan vinden op het web

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.