Forumindex › Forums › Modellen › Calibra › Wat is ie waard?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
25 maart 2011 om 22:12 #17234730
Calibra uit juli 93, C2.0NE,
– schuifkanteldak,
– color edition,
– Iets meer dan 2ton op de teller
– Boordcomputer
– Verder alle standaardzaken van een Calibra
– Wielkasten zijn roestvrij, maar er moet wel een nieuwe motorkap op, verder zijn er wat andere plekjes met roest en het voorraam heeft witte plekken en is dus ‘lek’.Enig idee wat een auto in dergelijke staat nog kan/mag opbrengen?
25 maart 2011 om 23:25 #17844380500 euro
26 maart 2011 om 11:10 #17844381hallo,
een donker blauwe toevallig??:P
mvrg Rob
26 maart 2011 om 11:31 #17844382AnoniemLid sinds:
1 January 1970lijkt wel een verkapte adevertentie waar niet voor betaald wordt:hmmz
26 maart 2011 om 11:39 #17844383ik hoop het niet, want dan heb ik er weer werk van :hmmz
26 maart 2011 om 12:13 #17844384hallo,
is zeker geen advertentie !!
heeft er een zien staan met deze opties/gebreken en met een veel te hoge vraagprijs .
dus hier de vraag van wat is hij dan wel waard??
zodoende:thumbup
mvrg Rob
26 maart 2011 om 12:16 #17844385AnoniemLid sinds:
1 January 1970ok dan is der niets aan t handje
maar had die beter meteen ff kunnen vermelden;)26 maart 2011 om 19:05 #178443862ton schrikt af:(. Ookal is die perfect onderhouden. Je kunt voor een auto met 185.000 meer vangen dan in met precies 2 ton.:afro
26 maart 2011 om 19:21 #17844387Is inderdaad geen verkapte advertentie, dan had ik het wel anders neergezet. Misschien idd ff moeten vermelden dat ik deze heb zien staan met een veel te hoge vraagprijs.
27 maart 2011 om 10:20 #17844388Liever een eerlijke 2 ton.. Dan 185 die eigenlijk op 260 had moeten staan.. Die zijn er ook genoeg..
Calibra’s worden wel steeds duurder… Ik denk max 700-800
29 maart 2011 om 07:10 #17844389hallo,
vaak zijn bij deze calibra’s met deze opties de dakramen lek of mankeren wat anders .
ook is de uitlaat vaak al een bonk roestige narigheid .
en na ruim 2 ton mag het blokje ook wel de nodige aandacht hebben ben ik bang voor .
ook zijn de deurpanelen na 18jaar niet echt strak meer op de armleuningen.
bijna altijd beginnen de tellerbladen af te bladeren in je tellerbak en blijven de naalden daarop hangen.
en is je glaasje ervoor ook gescheurd omdat er dan veelvuldig op gehammerd is om de naalden te laten zakken.vrijwel zeker ”knakken” de deuren op de deurvangers die versleten zijn.
en bij de meeste beginnen of zijn de achter en zijruit rubbers aan het opkrullen, met de nodige lekkage’s van dien.
de deuren zullen na 18 jaar ook niet meer lekvrij zijn , vooral aan de voorzijde boven de spiegel zal het rubber niet meer afsluiten.
ook als deze al een tijd stil heeft gestaan bij de dealer of verkoper zijn de banden vaak een aandachtspunt evenals de accu die 9 van de 10 keer al meerdere malen helemaal leeggetrokken is door de startonderbreker.
en als de voorruit al witte plekken vertoont wat een lek is tussen de lagen van de ruit , raak je met de tijd aan een nieuw ruit .
misschien zijn de wielkasten nog hard omdat deze zijn behandeld , de dorpels en achterpaneel zijn dit waarschijnlijk niet en roesten evengoed.
daarom geef ik er niet meer voor dan 450,50
mvrg Rob
29 maart 2011 om 08:30 #17844390Red-bull, ik neem aan dat je bent wezen kijken?
Als dat allemaal klopt, geef ik je gelijk, dan mag de prijs idd niet veel hoger als 500 euro zijn.
Wel 2 opmerkingen: 8kleppers zijn behoorlijk onverwoestbaar en kunnen wel tot na de 3 ton mee. Ligt uiteraard aan de bestuurder en onderhoud, maar is geen vreemd getal.
Deurvangers zijn niet direct een Calibra kwaal, maar een Opel kwaal en is vaak op te lossen voor maarliefst 1 euro. Kwestie van een setje plastic ringetjes ophalen bij de dealer en een uurtje prutsen om ze er in te krijgen.Klopt het allemaal niet, dan kan de prijs oplopen tot ongeveer 1250 euro. Dan moet je er uiteraard wel een hebben die in heel erg goede staat verkeerd.
29 maart 2011 om 10:40 #17844391hallo,
ik ken deze auto inderdaad ….
is een ouwe bekende , en al het bovenstaande mankeerd er aan .
anders was ik ook niet zo wijs hoor:P haha
mvrg Rob
13 april 2011 om 17:13 #17844392ik heb m’n oude calibra 2.0 8v uit 1990 verkocht met 314.200 km op de teller nadat 2 keer de distributie riem was geknapt door een kapotte keering, niet kapot te krijgen zo’n blokje :) heb er minder problemen mee gehad als met m’n huidige calibra v6, kleppenstoters tikken, ff gevraagt wat ze kosten: 45 euro PER STUK!!! en dat maal 24 :( iemand ervaring met ultrasoon reinigen van deze dure dingen :)
heb trouwens voor die 8 klepper nog 500 euro gevangen :)14 april 2011 om 14:54 #17844393[rquote=1913249&tid=145222&author=spurm24]ik heb m’n oude calibra 2.0 8v uit 1990 verkocht met 314.200 km op de teller nadat 2 keer de distributie riem was geknapt door een kapotte keering, niet kapot te krijgen zo’n blokje :) heb er minder problemen mee gehad als met m’n huidige calibra v6, kleppenstoters tikken, ff gevraagt wat ze kosten: 45 euro PER STUK!!! en dat maal 24 :( iemand ervaring met ultrasoon reinigen van deze dure dingen :)
heb trouwens voor die 8 klepper nog 500 euro gevangen :)[/rquote]kijk eens op ebay.de voor die kleppenstoters, gegarandeerd dat je ze daar voor veel minder kan bestellen
27 mei 2011 om 16:55 #17844394klein gunnewiek in groenlo heeft ze ook, 24 stuks voor 378 euro, toch stukje goedkoper als die van “mathijsen opel tuning” maar calibra is passé, nou geld stoppen in m’n astra f cabrio :)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.