Wat is ie nog waard?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Wat is ie nog waard?

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #17247068
    zzattack
    Deelnemer
      Lid sinds:
      21 February 2011

      Ik ben op zoek naar een vervanger voor de B2 DTI van ’99. Volgens mij ga ik er bijna niets meer voor terugkrijgen, maar ik zou toch graag even weten wat ie nog kan opleveren.
      Het gaat om dus om een B2 diesel, 385dkm gelopen. Stabilisatorrubbers, banden en remmen zijn directe aandachtspunten. Het is geen mooie auto, veel krasjes en roestplekken. Roest is wel weggewerkt maar lak niet. Heeft nog APK tot maart. Van binnen alles leer, heeft stoelverwarming en de hele mikmak. ECC unit is kapot, airco doet niks meer. Electronica voor de rest allemaal op orde. Ik rij er nog iedere dag mee, betrouwbaar is ie wel.

      #17999200
      Baba
        Lid sinds:
        3 June 2012

        Voor een indicatie kun je hier eens kijken. http://www.anwb.nl/auto/koerslijst” onclick=”window.open(this.href);return false;

        Suc6 met de verkoop!

        #17999199
        TWA
        Deelnemer
          Lid sinds:
          17 June 2010

          Tja…maar werkelijke verkoop waarde aan handelaar €100 en particulier ivm onderhoud wat er aan komt en km stand denk ik €300 max

          Als je er handig genoeg bent en je wilt je handen vies maken: in onderdelen levert ie zeker meer op. Leren setje al €250 minimaal, elektronica zoals elektrische ramen, display, cruise control (?? aanwezig ??) etc gaat ook al snel geld opleveren…

          Succes! :thumb

          Greetz Emiel

          #17999198
          Lemmens
          Deelnemer
            Lid sinds:
            14 October 2005

            Jep, zelf ‘slopen’ en dan het resterend materiaal wegbrengen naar de ijzerboer. Vaak krijg je dan nog € 100-150 terug voor het restmateriaal. Velgen + banden krijg je vaak nog wel snel verkocht (tip: haal die er pas af bij de ijzerboer, dat rolt anders erg lastig). ;)

            Je kunt best veel eruit/eraf halen wat nog goed is. Tellerbakje, TID/MID (ook al is ie kapot, kun je repareren en verkopen), interieur (compleet), deuren, achterklep, motorkap (indien geen roest), luchtfilterbak, grille, koplampen, achterlichten. Noem maar op. Met een weekendje sleutelen heb je zo’n auto wel kaal. Vaak komen ze ‘m ook nog ophalen. Heb ‘t gedaan met een Vectra A die bijna aan z’n eind was(met beginnend lekke koppakking, roest en een paar deuken). Heeft me uiteindelijk nog een hele leuke cent opgeleverd en ik profiteer er nu nog van (sommige onderdelen kan ik netjes hergebruiken), en dat voor een auto die geen € 50 meer waard was op papier. Tel uit je winst! ;)

            #17999196
            astraTD
              Lid sinds:
              9 March 2009

              Ook foto’s?

              #17999195
              zzattack
              Deelnemer
                Lid sinds:
                21 February 2011

                Thanks voor jullie inzichten. Op zich kan ik hem denk ik zelf redelijk strippen, qua electronica en interieur in ieder geval. Verkoop je de meeste spullen dan gewoon via marktplaats ofzo, of is er een betere plek?

                @astraTD wrote:

                Ook foto’s?

                Hooguit vanaf m’n crappy telefooncamera, maar hij is botweg erg lelijk van buiten. Interieur is nog vrij redelijk allemaal.

                #17999194
                Lemmens
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  14 October 2005

                  Gewoon op marktplaats zetten. Sommige dingen kom je pas na ‘n jaar of 1,5 kwijt, andere onderdelen waarvan je ‘t niet verwacht ben je binnen ‘n week kwijt. :)

                  #17999193
                  TWA
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    17 June 2010

                    En het forum hier natuurlijk…

                    Idee van mijn oude Vec:

                    #17999197
                    SvenVectraB
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      14 September 2012

                      gewoon in onderdelen verkopen,.. brengt je nog het meeste op, al moet je idd wel veel geduld hebben voor je alles kwijt bent,… post eens wat foto’s van je b2.
                      Heb zelf ook een b2 dti (x20DTH)
                      misschien kan ik nog wel één en ander gebruiken,..
                      dan komen we vast wel iets overeen.

                      #17999192
                      Govert
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        25 July 2004

                        Tja. Mijn vorige Vectra, die ik 4 jaar geleden inruilde, staat nu alweer bijna anderhalf jaar te koop. Moet je is zien wat ze daat voor vragen….. Okee hij was wel heel mooi, maar als meeneemprijs…

                        http://www.ad-autobedrijfslagter.nl/occasion_details.php?auto_id=192″ onclick=”window.open(this.href);return false;

                        #17999191
                        Matthijs GSI
                          Lid sinds:
                          18 October 2012

                          Laat anders deze mensen er even naar kijken: URL VERWIJDERD DOOR MODERATOR

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.