Wat is er mogelijk kwa schijven en klauwen op een corsa C.

Forumindex Forums Modellen Corsa Wat is er mogelijk kwa schijven en klauwen op een corsa C.

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 51 tot 55 (van in totaal 55)
  • Auteur
    Haasje17
    Moderator

Koop gewoon zafira a astra g opc klauwen of astra h turbo niet opc klauwen. Zijn plug and play. Voor 308 schijven

Nessuno
      Deelnemer

@Haasje17 wrote:

Koop gewoon zafira a astra g opc klauwen of astra h turbo niet opc klauwen. Zijn plug and play. Voor 308 schijven

En dan nog steeds die Meriva carriers toch ?

pascal1109
        Deelnemer

Weet jij toevallig hoe ver de boutgaten voor de klauwen/brackets uit elkaar zitten bij je Corsa C?

Heb hier nog een setje over; klauwen, blokken, schijven 308mm schijven (wel 5×110) met naaf 65,1mm volgens mij. Is zo’n 1500 km mee gereden.
          Van mijn Astra F, maar heb de wagen niet meer. Past in ieder geval op meerdere opels, zoals Calibra en Vectra A. Heb me nog meer modellen laten vertellen, maar dat weet ik helaas niet zeker.
          Boutgaten voor de klauwen zit op 76 mm (als ik goed gemeten heb).
          Dus als dat past, past de rest ook.

Haasje17
          Moderator

@Nessuno wrote:

@Haasje17 wrote:

En dan nog steeds die Meriva carriers toch ?

Nee

Nessuno
            Deelnemer

@pascal1109 wrote:

Weet jij toevallig hoe ver de boutgaten voor de klauwen/brackets uit elkaar zitten bij je Corsa C?

Heb hier nog een setje over; klauwen, blokken, schijven 308mm schijven (wel 5×110) met naaf 65,1mm volgens mij. Is zo’n 1500 km mee gereden.
              Van mijn Astra F, maar heb de wagen niet meer. Past in ieder geval op meerdere opels, zoals Calibra en Vectra A. Heb me nog meer modellen laten vertellen, maar dat weet ik helaas niet zeker.
              Boutgaten voor de klauwen zit op 76 mm (als ik goed gemeten heb).
              Dus als dat past, past de rest ook.

Klinkt erg goed!
              Als dat de maat is moet het passen lijkt me.
              En er staat me idd iets bij van die maat, zal het zo even opzoeken.

5 berichten aan het bekijken - 51 tot 55 (van in totaal 55)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.