Achter de schermen zijn wij druk bezig met het vernieuwen van het forum. We bouwen aan een modern, sneller en toekomstbestendig platform, zodat we ook de komende jaren samen kunnen blijven sleutelen, delen en discussiëren.
Het nieuwe forum zal binnen enkele dagen online gaan.
⚠️ Belangrijk om te weten: Reacties en topics die vanaf nu nog op dit oude forum worden geplaatst, kunnen niet meer worden meegenomen naar het nieuwe forum. Om verlies van informatie te voorkomen, raden we aan om nieuwe berichten nog even uit te stellen totdat het vernieuwde forum live is.
Bedankt voor jullie begrip, geduld en trouw aan het forum. We kijken ernaar uit om jullie binnenkort te verwelkomen op het nieuwe forum!
heb een opel astra g caravan 1.6 bj98
met 230dkm op teller alles bv d-riem waterpomp vv
elktr ramen en spiegels
kleur licht groen
wil namelijk wat anders maar wat kan ik hier voor vragen
ps auto is echt netjes
Persoonlijk vind ik 2500 voor een benzine met die KM stand wel veel.
Marktplaats is niet echt een goede vergelijking trouwens, want auto’s particulier verkopen daar is een beetje apart.
Als jij zegt vraagprijs 2500 krijg je eerst een hoop mensen die m voor 1000 willen hebben.
Maar ga er an uit de je de vraagprijs niet gaat krijgen.
Ik zou denken dat een eurootje of 1900 wel een mooie prijs is (als ik even kijk naar hoe ik het zou doen)
Plaats hier op het forum een advertentie voor je auto, met duidelijke omschrijving en foto’s, zet er een vraagprijs bij, maar vemeldt dat bieden ook mag.
Je ziet dan vanzelf wel wat er op je auto geboden wordt
Auteur
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
Het onderwerp ‘wat is een opel astra g caravan 1.6 8v bj 98 nog waard’ is gesloten voor nieuwe reacties.