Wat is dit allemaal !!!!!!!!!!!!

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Wat is dit allemaal !!!!!!!!!!!!

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Edwin1104

Heren heren,

Vandaag de stofzuiger maar even door de auto gehaald.
      En tot mijn verbazing zag ik dit verstopt onder het dashboard bijrijderskant. Ben redelijk in autoradio’s inbouwen enzo maar wat dit is ?????? En tevens hoe verwijder je de autoradio het gaat hier om een CDR500. (4 kleine inbusschroefjes verwijderen dat heb ik gedaan maar dan zit de radio nog muurvast). Dus heren 2 vragen eigenlijk. Kijk en huiver.

Hier gaat het dus om de stekkertje die je helemaal rechtsboven ziet. (kleurcode wit-groen)

Gaat bij de foto hierboven om de zwarte draad die naar blauw en bruin gaan???

En hier gaat het dus om de stekkers die dus niet zijn aangesloten de groene en de zwarte beide female.

Hoor het graag heren !!!!!!

evertfisherman
      Deelnemer

werkt je autoradio nu of niet?

Edwin1104

Jazeker dit werkt gewoon normaal.

Henkieo
          Deelnemer

Had op die plek in de Omega een Nokia Handsfree-Unit gevonden. Die heb ik verwijderd en de stekkers gewoon netjes opgeborgen.

De radio verwijder je door in de 4 gaatjes dunne lange schroevendraaiertjes (of iets dergelijks) te steken, dan ontgrendel je 4 grendels die de radio vasthouden.

Henk.

Edwin1104

Oke bedankt voor de tip.
              Maar vindt het wel raar waarom dan daar allemaal kabels en stekkers liggen en als ik het zo bekijk dan komt dit gewoon van de originele kabelboom af van Opel zelf. En dat is dan toch echt niet standaard.

sjouke
              Deelnemer

dit is voor je originele navigatie en telefoon functies op de wat luxere radio’s … :)

die radio die er nu in zit? … die draai je eruit met die inbus boutjes … draai die dingen er verder in en ze drukken de haken aan de zijkant van de radio in dus komt ie los :) … ja of gewoon 4 dunne inbussleutels in de gaatjes … komt op hetzelfde neer

Edwin1104

Dus als ik het goed begrijp is het al voorbereid.

En de radio dus gewoon 4 inbusjes losdraaien en verwijderen en dan in die gaatjes inbus sleutels steken en dan komt het los.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.