Wat is dit???????

Forumindex Forums Modellen Tigra Wat is dit???????

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    720511650

Ik heb m`n Tig nou een week maar ik ben er nog niet achter waar dit ding tussen m`n binnenverlichting is :hmmz .

Het is een sensor of een klein membraampje met een knopje ernaast.

Ik heb er ook geen boekjes bij en kan het op internet niet gevonden krijgen.

Wie weet waar dat sensortje en knopje voor zijn?????????

DeMeistah
      Deelnemer

sensor van je alarm ;) zit als het goed is dan ook een klein ledje onder je knop van je waarschuwingslichten

720511650

Nou je het zegt………… er zit idd een rood ledje onder de alarmlichtschakelaar.
          Er zit ook een druksensor onder de motorkap, die zal dat ook van het alarm zijn.

Kan ik dit alarm ook uitzetten en waar is dat knopje dan voor?

DeMeistah
          Deelnemer

klopt, dat knopje kun je hem mee in en uitschakelen, als je de motor stil zet en je drukte erop, gaat hij iets van 10 sec lang knipperen en dan staat hij geloof ik ingeschakeld, als je dan de deur op safelock draait dan gaat hij na zo’n 10 sec weer knipperen en dan staat hij helemaal aan.
            geeft wel een pokkeherrie als hij afgaat geloof me ;)

720511650

Ik zou graag een keer uitproberen of ie werk, hoe kan ik dat het beste doen?
              En wat doe ik als het alarm afgaat……….hoe zet ik `m dan weer uit?

DeMeistah
              Deelnemer

je deur ontgrendelen met je sleutel, dan zou hij weer uit moeten gaan. je kan het testen door je raam open te zetten en je deur op safelock te zetten, dan gaat hij dus na een paar seconden aan en dan met je arm naar binnen zwaaien

DeMeistah
                Deelnemer

tis wel een rotgeluid ;) geen toet toet toet maar aan 1 stuk TOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET

720511650

ik neem aan dat als het alarm afgaat, ik het uitzet door de deur met de sleutel te openen?

McKaamos
                    Deelnemer

@DeMeistah wrote:

sensor van je alarm ;) zit als het goed is dan ook een klein ledje onder je knop van je waarschuwingslichten

Hey, dat ledje in de alarmlicht knop heb ik ook in m’n Corsa. Is die ook met alarm geleverd geweest? Anders is het gewoon de knop van een Tigra die er in zit.
                      Heb nog geen ultrasoon sensor zoals op de foto van de topicstarter kunnen vinden.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.