Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Wat is deze auto waard??
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
30 september 2009 om 09:09 #17528105
Als ik jullie was zou ik de Corsa op Marktplaats e.d. zetten, dan heb je meer kans dat je em verkoopt als bij ‘t zootje hier…
Daar zien veel jochies/meissies em staan die nog niet ‘in de scene’ zitten, en heb je veel meer kans naar mijn idee dat je er nog een beetje geld voor vangt.
Jullie stonden btw naast ons op automania, wij stonden op ‘t hoek; cf-tuning.nl
30 september 2009 om 09:24 #17528106wil wel ff reageren,wat betreft een uitgebouwde wagen kopen
als je zoon kant en klare wagen koop ga dan niet op de meets
op je borst staan te slaan van kijk is wat ik gedaan heb,,
ten eerste kom je mensen tegen die weten wie hem heeft gebouwd
dus sta je voor joker,ten twede pronken met ander mans veren
vindt ik ook niet netjes.
kan me wel voorstellen dat iemand een afgebouwdt project koop
omdat hij het mooi vindt en zelf of de ruimte of de kennis niet heeft
maar kom er dan wel voor uit dat je hem zo heb gekocht.
wel zo eerlijk tegenover de bouwer en je zelf.
vgr tonsr30 september 2009 om 16:20 #17528107waarom mag je er niet trots op zijn.
Had de bouwer hem maar niet moeten verkopen..Sorry hoor maar als je zoiets niet zelf kunt maar wel kunt betalen is er naar mijn idee nix mis mee.
Ik heb mijn nieuwe auto waar ik erg trots op ben, ook niet zelf gebouwd..Heeft de fabrikant gedaan :sleeping
Is dezelfde vergelijking…
Voordat we de topic starter met allemaal andere personen gaan vergelijken,
bart loopt langer mee dan sommige die in dit topic hebben gereageerd…30 september 2009 om 16:35 #17528108origineel gepost door tankwiel
Corsaboy:thumbupMaar voor de gene die mijn auto,s niet kennen
mijn tigra
Mijn corsa 2.0 16V turbo
ik heb nu helaas geen opel meer.Je rijdt wel nog in de Tank?:jerry:jerry
30 september 2009 om 17:10 #17528109bart rijd nu een dikke a3 3.2 v6 uit 2008
das ook een tank:vertag1 oktober 2009 om 06:55 #17528110hey verburg niet alles vertellen :P
ik heb wel zo ongeveer de info die ik zocht hij staat nu op marktplaats en er wordt wel veel op gebeld maar niemand met cash:thumbdown.
ik ben van mening, cash is king:Hij staat bij een college van mij te koop.
Dank jullie wel.
1 oktober 2009 om 13:16 #17528111origineel gepost door corsaboy
waarom mag je er niet trots op zijn.
Had de bouwer hem maar niet moeten verkopen..Sorry hoor maar als je zoiets niet zelf kunt maar wel kunt betalen is er naar mijn idee nix mis mee.
Ik heb mijn nieuwe auto waar ik erg trots op ben, ook niet zelf gebouwd..Heeft de fabrikant gedaan :sleeping
Is dezelfde vergelijking…
Voordat we de topic starter met allemaal andere personen gaan vergelijken,
bart loopt langer mee dan sommige die in dit topic hebben gereageerd…lezen is een kunst op zich.
ik schrijf niet dat je niet trots op je uitgebouwde wagen mag zijn als je die heb gekocht,,,,je koopt het om dat jij het mooi vindt klaar.
maar als je dan op een meet op je borst staat te slaan van kijk is wat ik heb gemaakt,dan vindt ik dat je pronkt met andermans veren en dat is niets om trots op te zijn.
maar dat is mijn mening.even goeje vrienden.
vgr tonsr.2 oktober 2009 om 16:23 #17528112deze auto had toch schade gekregen door een drift demo op automaxx summer?
stukjes rubber en steenslag?
is daar nog wat van te zien?als je kijkt naar de uren en materiaal is de prijs rdelijk.
maar er voor krijgen doe je niej.
je mag blij zijn als je er 5000 of 6000 aan over houd.\///grtzzzking:
2 oktober 2009 om 18:27 #17528113Vind aan de bovenste uitvoering geen donder aan.. onderste flip flop weer wel
2 oktober 2009 om 18:53 #17528114ik begrijp eigenlijk niet waar mensen zich zo druk om maken of hij die auto nou zelf heeft gebouwd of niet maakt toch niet uit
of zijn jullie alleen maar jaloers dat hij met de prijzen gaat lopen3 oktober 2009 om 07:32 #17528115Originally posted by a-manta-turbo
ik begrijp eigenlijk niet waar mensen zich zo druk om maken of hij die auto nou zelf heeft gebouwd of niet maakt toch niet uit
of zijn jullie alleen maar jaloers dat hij met de prijzen gaat lopenLol. :vertag:jerry
6 oktober 2009 om 18:01 #17528116en deze corsa ook weer te vinden op 100%?
king:6 oktober 2009 om 20:15 #17528117origineel gepost door Dennis-Corsa-B
:hmmztoen was die nog mooi nu is die oerlijk:puke heb hem vorig jaar op 100% tuning gezien echt zonde van dat die zo gemaakt is echt :)
6 oktober 2009 om 22:42 #17528118je mag hem bij mij op de oprit zetten;)
7 oktober 2009 om 09:48 #17528119Heb hem nog nooit in echt gezien. Op de plaatjes hier ziet hij er wel strak uit.
Hij heeft ook airride? Anders is hij wel erg laag.
7 oktober 2009 om 12:56 #17528120Zolang er wordt neergekeken op het aankopen van reeds afgewerkte auto’s, zal de prijs belachelijk laag blijven. Wie een put graaft voor een ander …
Verder zijn ver doorgedreven verpersoonlijkte wagens altijd een stuk identiteit/persoon dat je aanschaft. ‘t Is dan inderdaad *eigenaardig* om met iemand anders z’n dada rond te rijden/te showen. Naar mijn mening verkoop je zo een auto beter in onderdelen waarbij het grootste stuk een leuke basis wordt voor een nieuw project icq. een rollend koetswerk met OEM interier, velgen en andere onderdelen.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.