Wat is de waarde van deze Opel Kadett E ?

Forumindex Forums Modellen Kadett Wat is de waarde van deze Opel Kadett E ?

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    sven-

Hey allemaal!

Ik ben nieuw op dit forum, als er dit topic ergens anders thuishoort hoor ik het graag (en alvast mijn excuses)!

Ik heb de volgende vraag:

Voor een vak van mijn studie Rechten moet ik een cliënt verdedigen die de wens heeft de Opel Kadett E van zijn opa te erven.

Het volgende is over de auto bekend:

Het is een in uitstekende conditie verkerende Opel Kadett E (met 1.8E GSi, 112 pk benzine-injectie) uit 1985.

Dus deze auto (voorbeeldplaatje):

Nou mijn vraag: wat zou de waarde zijn van een dergelijke Kadett?

Op autoweek.nl vond ik dat de laatste nieuwprijs rond de 15.000 euro was, is dit een indicatie?

Ik hoor graag van jullie en alvast super bedankt voor de reacties!

Sven.

Raluph
      Deelnemer

Wat er een gek voor geeft……gsi’s met een 1800 motor zijn er niet veel. Een gsi (2,0lL 8v) in (super) goede staat zal ±€5000 op leveren, denk ik maar dan moet hij hele maar origineel zijn. Maar de ene zal zeggen dat het misschien €5000 waard is en de andere zal er nog misschien nog geen €2000 voor geven. Is gewoon wat een liefhebber er voor over heeft.

Vinci
        Deelnemer

Je kan hem zo laten taxeren, zie ze wel eens in nieuwstaat in Engeland op veilingen eindigen rond de 8000 pond… Op het vasteland worden ze om de een of andere reden minder gewaardeerd…

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.