Forumindex › Forums › Modellen › Tigra › Wat heb jij vandaag gedaan aan je Tigra?
- Dit onderwerp bevat 223 reacties, 45 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 23 februari 2017om 16:37 door tigra80.
-
AuteurBerichten
-
16 mei 2011 om 19:45 #17855544
@KiLLaHeRTz wrote:
@xanquezer wrote:
vandaag nieuwe cold air turbo intake gemonteert.
en fftjes snel bekeken of de uitlaat eronder uit kan :P (waarom weet ik nog steeds niet)Heb je project pagina? Wil wel eens weten wat je allemaal aan je blok veranderd ;) En foto’s van je turbo natuurlijk! :kewlpics
Ik had een project pagina… maar die is afgeblaft door 1985… dus is hij een beeeetje dood gegeaan :(
Dus nu hobby ik lekker voor me zelf zonder extra moeite te doen (wat ik wel heeel leuk zou vinden omdat de meeste hier hele goeie goude tips kan geven)17 mei 2011 om 07:37 #17855545Heb je foto van je turbo?
22 mei 2011 om 14:55 #17855547Hoedenplank geïnstalleerd ofwel het netje. Nieuwe lampjes in het dashboard achter de verwarmings knoppen. Voorbumper beter vast gezet. 4 nieuwe banden. Angel eyes gesteld. Vorige week de airco laten vullen. Nu alleen nog een grote beurt en een nieuw wiellager, een afdek kap voor het vliegwiel, nieuwe kleppen deksel pakking en die knak uit de deuren weg werken.
Tips en tricks zijn altijd welkom!
Groeten,
Youri.
22 mei 2011 om 22:01 #17855548Ik heb m gewassen en uitgezuigd :jerry haha
23 mei 2011 om 06:11 #17855549@YourivdAar wrote:
Hoedenplank geïnstalleerd ofwel het netje. Nieuwe lampjes in het dashboard achter de verwarmings knoppen. Voorbumper beter vast gezet. 4 nieuwe banden. Angel eyes gesteld. Vorige week de airco laten vullen. Nu alleen nog een grote beurt en een nieuw wiellager, een afdek kap voor het vliegwiel, nieuwe kleppen deksel pakking en die knak uit de deuren weg werken.
Groeten,
Youri.
Heb ook een knak in mijn deur bij het open en dichtdoen. Smeren hielp niet :( Tips&Tricks? :(
23 mei 2011 om 08:42 #17855550@KiLLaHeRTz wrote:
@YourivdAar wrote:
Hoedenplank geïnstalleerd ofwel het netje. Nieuwe lampjes in het dashboard achter de verwarmings knoppen. Voorbumper beter vast gezet. 4 nieuwe banden. Angel eyes gesteld. Vorige week de airco laten vullen. Nu alleen nog een grote beurt en een nieuw wiellager, een afdek kap voor het vliegwiel, nieuwe kleppen deksel pakking en die knak uit de deuren weg werken.
Groeten,
Youri.
Heb ook een knak in mijn deur bij het open en dichtdoen. Smeren hielp niet :( Tips&Tricks? :(
in de deur opening zie je het schanier daar onder zit een strip met een moertje en een nylon busje
deze 2 vervangen ff naar de dealer(peanuts)DOE wel links en rechts dan!!;)
en dan kijken23 mei 2011 om 12:32 #17855551vandaag mn auto laten schorsen… verzekering stop gezet… en nu treuren.. :(
stomme dstru band… :swear23 mei 2011 om 12:33 #1785555223 mei 2011 om 12:50 #17855553@KiLLaHeRTz wrote:
Heb je foto van je turbo?
onder turbo verstaat hij de kat aanjager :P .
van de week mijn bumper gespoten en klaar gemaakt om te monteren .
dat ga ik gelijk met mijn gasklep positie sensor doen
en buiten temp sensor .
even massa kabels regelen .
en dan gaan we binnenkort eens lekker knutselen23 mei 2011 om 15:38 #17855495ik heb vandaag ff naar de dealer geweest om 2 pinnetjes te kopen waar de kuipen van de spatborden mee vast zitten te kopen
ow en nog ff 170a 180 km/h aangetikt
god wat rijd dat soms lekker :jerry
23 mei 2011 om 15:39 #17855494@Kaneda wrote:
@KiLLaHeRTz wrote:
@YourivdAar wrote:
Groeten,
Youri.
in de deur opening zie je het schanier daar onder zit een strip met een moertje en een nylon busje
deze 2 vervangen ff naar de dealer(peanuts)DOE wel links en rechts dan!!;)
en dan kijkenSuper bedankt gaan we van het weekend even doen!
23 mei 2011 om 16:27 #17855489@pluuske wrote:
@KiLLaHeRTz wrote:
een blok naast de luchtfilter die gekoppelt is aan de toevoer van de benzine (of zo iets) ???
Hij blaast alleen in de hoge toeren (fffuuuuuuuuuutt)Kat voorverwarmer is er uit…
en tja… nu is de distributie bant geknapt omdat hij teveel PK`s heeft… kon die niet hebben… (aantal BAR opgevoert van de turbo)
23 mei 2011 om 17:39 #17855554@xanquezer wrote:
@pluuske wrote:
@KiLLaHeRTz wrote:
een blok naast de luchtfilter die gekoppelt is aan de toevoer van de benzine (of zo iets) ???
Hij blaast alleen in de hoge toeren (fffuuuuuuuuuutt)Kat voorverwarmer is er uit…
en tja… nu is de distributie bant geknapt omdat hij teveel PK`s heeft… kon die niet hebben… (aantal BAR opgevoert van de turbo)
wahhahahahaha dit is een mooie XD .
naja hier heb ik verder maar geen comentaar op :jerry23 mei 2011 om 17:47 #17855546@xanquezer wrote:
@pluuske wrote:
@KiLLaHeRTz wrote:
maar de kat aanjager zit juist als je voor de auto staat rechts
DUS ik denk mischien dat deze meneer wel gelijk kan hebben dat hij een turbo had..
jammer dat je geen fotos hebt
waar is hij op de sloop gekomen/en waarom geen nieuw blok er in?23 mei 2011 om 18:15 #17855555aan de manier van praten van hem doet het me erg twijfelen of hij een turbo heeft gehad aangezien hij al meerde topics geopend heeft.
en als je daad werkelijk een turbo hebt dan pas je ook de rest van het blok aan .
en heb je wel meer als 100 pk wat hij zij .maarja ontopic :jerry
23 mei 2011 om 18:17 #17855556@pluuske wrote:
aan de manier van praten van hem doet het me erg twijfelen of hij een turbo heeft gehad aangezien hij al meerde topics geopend heeft.
en als je daad werkelijk een turbo hebt dan pas je ook de rest van het blok aan .
en heb je wel meer als 100 pk wat hij zij .en een turbo zit nooit naast het lucht filter die zit altijd aan het uitlaat spruitstuk en gaat via een intercooler naar de gasklep .
het enigste wat ik me kan bedenken is een super beun compressor maarja .maarja ontopic :jerry
23 mei 2011 om 18:18 #17855557@xanquezer wrote:
@KiLLaHeRTz wrote:
Had…
Hij staat nu op de sloop… moter kapot…de foto staat nu op de sloop met een kapotte motor? moet een aardig fototje zijn dan :D
had je geen history bij je tieg of direct de riem laten vervangen…23 mei 2011 om 18:20 #17855558en men doet geen turbo op een standaard tigra 1.4 ;)
hij had toch ook een super helikopter stofzuiger sound waardoor hij harder ging?23 mei 2011 om 18:23 #17855559ja precies :P daarom geloof ik er ook geen bal van en het is zowizo raar een turbo op een 1.4 .
ik ga er gewoon vanuit dat zijn dynamo lagers eruit lagen . en de rest ook gewoon gaar was .
23 mei 2011 om 18:30 #17855560@pluuske wrote:
ja precies :P daarom geloof ik er ook geen bal van en het is zowizo raar een turbo op een 1.4 .
ik ga er gewoon vanuit dat zijn dynamo lagers eruit lagen . en de rest ook gewoon gaar was .
dat de riem al op knappen stond zegt genoeg denk ik.
23 mei 2011 om 18:33 #17855561precies :jerry daarom reageren er ook zo verdomd weinig mensen :P die hebbe er allemaal geen zin in
en een ori blok kan maar 0,4 bar hebben en hij voert ze met bar’s op :P
29 mei 2011 om 09:26 #17855562Gisteren nieuw wiellager+remtrommel want die was ook verrot en nieuwe kleppendeksel pakking en een nieuw olie dop rubber want die was ook op. Binnenkort de deuren doen en nog de plaat voor het vliegwiel. Bijna klaar voor de vakantie!
29 mei 2011 om 21:08 #17855563Vandaag een alarm op de tig gemaakt. ik heb het lekker op m,n gemak gedaan.
30 mei 2011 om 23:45 #17855564Dash voorzien van blauwe lampjes, eindelijk..
1 juni 2011 om 22:43 #17855496Wow, net even wat cillinder inhoud verpest door tegen een 200k auto te lopen scheuren :shock: !
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.