Veel beter, deze word direct op de antenne uitgang geplaatst op een vaste frequentie. Je heb dus geen storingen van andere zenders, zoals bij een FM transmitter.
En er zit een houder bij voor mijn Ipod waardoor je hem handig kunt plaatsen
Geen gezeik met aan het wieltje draaien en het volume gaat omhoog.
Een litertje olie. Tot mijn schrik zag ik dat het oliepeil tot 3-kwart was gezakt, terwijl ik alleen maar heen-en-weer naar Parijs ben geweest. :wtf Ongeveer 1600 km. Gepeild ervoor gaf nog een volle stand aan.
dat lijkt mij ook wel wat, weet alleen niet of het echt veel beter is dan een fm transmitter.
gr. johan
Ik heb dit ook gebruikt en werd er niet echt enthousiast van. Vooral als je de muziek wat harder zet krijg je al gauw ruis of pieptonen. (alsof je een oude AM-bakkie hebt)
Het schijnt dat je met netjes inbouwen en vooral vermijden van contact met andere kabels winst kunt pakken op de geluidskwaliteit, maar dat is bijna onbegonnen werk achter de radio.
4 Nieuwe Continental Premiumcontact 5 bandjes, de oude Meteor banden(met nog ruim voldoende profiel) zijn echt prutbanden, met de regen glij ik alle kanten op! Snel vervangen die rotzooi.
Meteor zijn alleen geschikt voor een caravan of aanhanger die niet harder dan 80 km gaat. Zelfs mij lichte boottrailer ging voor geen meter met die dingen, nu goedkope michelin en hij blijft weer braaf achter de auto hangen.