Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1
- Dit onderwerp bevat 13,527 reacties, 578 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 25 december 2016om 14:56 door ketel1.
-
AuteurBerichten
-
1 december 2009 om 19:18 #17434331
omlijsting ziet er goed uit:thumbup
en die stoel is zeer netjes gedaan jaap:wors:wors:wors
maarre….. hoe heb je dat zo netjes gefikst want hier heb ik ook last van:mad:1 december 2009 om 19:50 #17434332lijkt gekit en gepoetst
resultaat is iig top:thumbup
1 december 2009 om 20:17 #17434333Ja man die stoel is echt goed gelukt:thumbup,ff een how to’tje erbij,voor veel mensen interresant denk ik ,oa voor mij :P
1 december 2009 om 21:01 #17434334Om de stoel op te knappen heb ik spullen van colourlock(.nl) gebruikt (mod als dit als reclame wordt gezien verwijder dan maar). Hebben een website met how2’s. Is best prijzig, maar had geen zin om een nieuw interieur (deel) te kopen voor 1 versleten instapwang.
Wordt natuurlijk niet als nieuw maar knapt er wel goed van op. Om het gat te repareren gebruik je een soort leerplamuur maar dit nog best lastig precies op zo’n ronding dus die ga ik nog een keer doen. Voor de rest hebben ze een verf speciaal voor leer waarvan je de kleur op basis van een stukje leer kan laten namaken. Ik vind zelf dat de kleur net niet helemaal goed is, dus ga ze nog vragen een kleine aanpasing te doen. Zie ik denk alleen omdat ik het weet want vriendin zag geen kleurverschil. Weet nog niet hoe duurzaam het is maar zie veel positieve reviews.Jaap
1 december 2009 om 21:41 #17434335origineel gepost door stefan m.
Zooo vandaag maar weer is ffkes verder gegaan rond 9 uur gestart.. en even een nieuwe achterplaat gaan zagen op mn werk.. want die andere was net te smal dus dat zag er niet mooi uit,,, en alles net wat mooier bevestigd en dat resulteerde op dit resultaat :D… binnenkort ga ik alles dempen en stofferen ^^nouw nergens om he
maar je hebt zo’n grote kofferbak ,
waarom maar zo,n klein kistje :hmmz1 december 2009 om 21:46 #17434336AnoniemLid sinds:
1 January 1970Stefan, je kan er toch nog wel een krat bier in kwijt he?:o Want dat is natuurlijk wel belangrijk;) Ik vind eigenlijk dat bij de technische gegevens van een auto de kofferruimte niet in liters, maar in kratten bier moet worden gegeven:jerry
1 december 2009 om 22:01 #17434337origineel gepost door martklanderman
Stefan, je kan er toch nog wel een krat bier in kwijt he?:o Want dat is natuurlijk wel belangrijk;) Ik vind eigenlijk dat bij de technische gegevens van een auto de kofferruimte niet in liters, maar in kratten bier moet worden gegeven:jerryzelfs in een toyota aygo kunnen 6 kratten bier in de kofferbak, had het met eigen ogen gezien op de autorai dit jaar :D natuurlijk passen er in een vec veel meer, alleen heb ik niet zo’n grote vriendenkring om dat een keer te kunnen testen :P
1 december 2009 om 22:05 #17434338origineel gepost door chrisvocht
origineel gepost door stefan m.
Zooo vandaag maar weer is ffkes verder gegaan rond 9 uur gestart.. en even een nieuwe achterplaat gaan zagen op mn werk.. want die andere was net te smal dus dat zag er niet mooi uit,,, en alles net wat mooier bevestigd en dat resulteerde op dit resultaat :D… binnenkort ga ik alles dempen en stofferen ^^nouw nergens om he
waarom maar zo,n klein kistje :hmmzomdat zodra hij verlaagd is er meer audio gaat inkomen ;)!
d.w.z. 2e sub en 2e versterker erbij!!1 december 2009 om 22:10 #17434339origineel gepost door stefan m.
origineel gepost door chrisvocht
waarom maar zo,n klein kistje :hmmzomdat zodra hij verlaagd is er meer audio gaat inkomen ;)!
d.w.z. 2e sub en 2e versterker erbij!!Zet er eerst maar een alarm in voor dat je alles erin bouwt.
Jan
1 december 2009 om 22:12 #17434340origineel gepost door janneman vectra c
origineel gepost door chrisvocht
d.w.z. 2e sub en 2e versterker erbij!!Zet er eerst maar een alarm in voor dat je alles erin bouwt.
Jan
dat komt ook goed :D
1 december 2009 om 22:15 #17434341Zodra ze denken dat er iets in zit slopen ze alles open daar in Tilburg :fy1(in Goirle trouwens ook)
Jan
2 december 2009 om 07:53 #17434342origineel gepost door janneman vectra c
Uhmm was dit die verrassing Peter?, ik kom net thuis van 3 dagen werken ga effe zitten achter de pc en dan lees ik dit. wel baalen joh ik hoop dat je het snel verkoopt.
Ik heb ook een verrassing, zaterdag 10.00 EDSJan
Ja Jan , dat WAS de verrassing ! Maar………………………….. ik kan het toch niet laten om de zitting van de bank iets aan te passen , zodat ie toch gaat passen. ‘t is doodzonde om zo’n setje te laten gaan, hij is gewoon als nieuw ! Die kom ik niet gauw meer tegen !!
Jouw verrassing is ook heel leuk !! Maar EDS blijft nogsteeds op mijn verlanglijstje staan hoor.
Als je nou een mooi verslagje met foto’s maakt, dan wordt het misschien makkelijker voor andere forum leden, omdat ze dan e.e.a al weten/kennen.
Ik denk dat EDS pas volgend jaar ( rond deze periode ) van m’n lijstje gestreept kan worden.2 december 2009 om 08:19 #17434343nee Peet, leren setje verkopen en als de brandweer naar EDS!
2 december 2009 om 08:28 #17434344origineel gepost door speaker
Als je nou een mooi verslagje met foto’s maakt, dan wordt het misschien makkelijker voor andere forum leden, omdat ze dan e.e.a al weten/kennen.
Ik denk dat EDS pas volgend jaar ( rond deze periode ) van m’n lijstje gestreept kan worden.Zoiets? :afro
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=111787&page=1#pid14810712 december 2009 om 09:45 #17434345origineel gepost door janneman vectra c
origineel gepost door speaker
:fy1:argue:puke:swear IK BAAL !!!
Vandaag een half lederen interieurtje opgehaald , uit een vec van 2007 met 26.000km op de teller, ziet er echt als nieuw uit. Past de achterbank niet :fy1:argue:puke
Het setje komt nl. uit een GTS ! en de deurpanelen achter ook niet, maar dat wist ik en de bank zou met wat aanpassing moeten passen , maar denk niet dat dat gaat lukken ! :(
Dit is de set:
Heb zelfs al bij de VOD een nieuwe dashboard-strip besteld …. grrr
Dus………………………………………………..
Iemand met een sedan of GTS die een zo goed als splinter nieuw half lederen interieur wilt :650 euro incl. nieuwe dashstrip, lederenarmsteun, gedeelte van middenconsole, bekerhouders in de achterbank, schakelaars voor 4 elektr. ramen etc etc.
Uhmm was dit die verrassing Peter?, ik kom net thuis van 3 dagen werken ga effe zitten achter de pc en dan lees ik dit. wel baalen joh ik hoop dat je het snel verkoopt.
Ik heb ook een verrassing, zaterdag 10.00 EDSJan
leuk kadootje voor sinterklaas Jan
:D2 december 2009 om 20:07 #17434346Vanmiddag gasklephuispakking opgehaald bij de VOD voor het wereldbedrag van 52 cent.
Vanavond gasklep en alles wat er aan hangt weer gemonteerd.
Motor loopt weer als een zonnetje.Nog wel steeds olielekkage bij de oliepeilsensor.
Iemand dit wel eens gehad ?2 december 2009 om 22:41 #17434347oliepeil sensor eruit, nieuwe pakking er tussen en weer terug bouwen.
je kan evt ook de sensor zelf vervangen.
Willem
2 december 2009 om 23:32 #17434348Afgelopen 2 dagen lekker uitgelaten in Duitsland
Willem
3 december 2009 om 08:37 #17434349origineel gepost door wim-v6
Afgelopen 2 dagen lekker uitgelaten in DuitslandWillem
He willem, ik zit me elke keer weer te verbazen over je onderschrift; 257 km/u :wors Is dit met de standaard v6 motor of had je veel wind mee en berg af :)?
3 december 2009 om 09:07 #17434350origineel gepost door jraaf
origineel gepost door speaker
Ik denk dat EDS pas volgend jaar ( rond deze periode ) van m’n lijstje gestreept kan worden.Zoiets? :afro
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=111787&page=1#pid1481071Ja , maar dan met nog meer foto’s :kewlpics :thumbup:P
origineel gepost door Edvries
nee Peet, leren setje verkopen en als de brandweer naar EDS!Neej Eer, ik wil EN ÉN , niet OF ÓF!!:P
3 december 2009 om 09:14 #17434351wanneer gaan we nou?
3 december 2009 om 09:18 #17434352Nu?
3 december 2009 om 09:23 #17434353kom eraan! (of is het handiger als je hier langs rijd..)
(Vorige week die 400,00 aan CJIB overgemaakt… kon ik wel twee x naar EDS..:fy1)
3 december 2009 om 09:24 #17434354origineel gepost door Edvries
kom eraan! (of is het handiger als je hier langs rijd..)Watdenkjij.nl ?
3 december 2009 om 09:25 #17434355origineel gepost door speaker
origineel gepost door Edvries
kom eraan! (of is het handiger als je hier langs rijd..)Watdenkjij.nl ?
Link doet het niet…:vertag
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.