Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1
- Dit onderwerp bevat 13,527 reacties, 578 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 25 december 2016om 14:56 door ketel1.
-
AuteurBerichten
-
29 november 2009 om 15:54 #17434306
NCDR ingebouwd . . . :D
zal zo ff berichie met pics posten :angel
29 november 2009 om 16:18 #17434307origineel gepost door speaker
origineel gepost door c-dett16v
net de ”dichte” egr pakking gemonteerd. thanks to peter voor de info:thumbupen nieuwe thermostaat erop geschroefd, niet echt een fijn klusje,
bij de c-kadett 5min werk, alleen bij de vec ruim een uur:oonderweg naar huis werd hij alleen nog steeds niet warm:hmmz
Is een beetje k*t plek bij de Vec !!!
Hij moet toch binnen en minuut of 3 – 5 warm worden !!
het ging op zich aardig alleen de buis tussen uitlaat en egr is watergekoeld en die buis zit met een lip over de termostaat vast, das niet handig.
kon ook de bevestiging aan de achterkant eerst niet vinden.al met al niet echt een ideale klus.
maar gelukkig het is achter de rug.
egr was 3tellen werkking:
29 november 2009 om 23:10 #17434308> Mijn kapje van mijn Rechter Seitenblinker er weer opgelijmd, deze was losgekomen hadden we geconstateerd in de Meern (Meeting)
> Oliepeil Gecontroleerd en 1/4e liter bijgevuld.
> Ruitensproeier aangevuld
> Banden spanning gecontroleerd
> Reserve wiel op spanning gecontroleerd
> Eindelijk mijn Irmscher slotbouten gemonteerd op Mijn Irmscher twinspoke velgen
> Ruiten en buitenspiegels weer een beetje doorkijkbaar gemaakt
van een vriend zijn vectra:
> Smoke zijknippers geplaatst
> Ruitensproeir gevuld
> Olie gepeild
> bandensruk gecontroleerd
> hij heeft de benzine tank van zijn LPG Vec weer vol gekieperd
> Lederen achterzittingen weer terug geplaatst (badkuip vervoerd met de Vectra
Oja, heb vandaag een stuk in een Oldsmobile Ninety Eight 455 (7.5l) V8 ’70 mogen rijden haha….
willem
30 november 2009 om 15:30 #17434309:fy1:argue:puke:swear IK BAAL !!!
Vandaag een half lederen interieurtje opgehaald , uit een vec van 2007 met 26.000km op de teller, ziet er echt als nieuw uit. Past de achterbank niet :fy1:argue:puke
Het setje komt nl. uit een GTS ! en de deurpanelen achter ook niet, maar dat wist ik en de bank zou met wat aanpassing moeten passen , maar denk niet dat dat gaat lukken ! :(
Dit is de set:
Heb zelfs al bij de VOD een nieuwe dashboard-strip besteld …. grrr
Dus………………………………………………..
Iemand met een sedan of GTS die een zo goed als splinter nieuw half lederen interieur wilt :650 euro incl. nieuwe dashstrip, lederenarmsteun, gedeelte van middenconsole, bekerhouders in de achterbank, schakelaars voor 4 elektr. ramen etc etc.
30 november 2009 om 15:42 #17434310oei das balen:thumbdown
30 november 2009 om 15:42 #17434311waaom ga je btw niet voor vol leer?
of recaro vol leer?dat zoek ik.
kan je mijn set overnemen:angel
30 november 2009 om 15:54 #17434312Wil geen vol leer want dat is me te heet in de zomer+ dit half leer staat sportiever !!
recarro is half leer
30 november 2009 om 16:43 #17434313origineel gepost door speaker
Wil geen vol leer want dat is me te heet in de zomer+ dit half leer staat sportiever !!recarro is half leer
hey peet,
waarom ga je niet voor creme leder interieur.
dat wordt echt niet zo warm hoor in de zomer.Maar dat zwart . . . ja dat is billenbranden
30 november 2009 om 16:55 #17434314Bezig geweest met mn achterbak:
30 november 2009 om 17:36 #17434315@ stefan m.: Nu nog een nieuw ketekenlampje.
> Vandaag weer bezig geweest aan de vectra.
– auto gestofzuigd
– Paravan ontdaan van bagger bralderen en Krabbepoot.
– Gewassen
– gekeken of zijknipperkapje bleef zitten, en dat bleef onder druk van een hogedrukspuit :thumbup
– bij de wasbox Complimenten gekregen voor de kleur staat en Velgen van de Vec, van een Toyota bestuurder :wors.> straks effe 1 lampje van de kachel wisselen, die is al maanden kapot, maar iedere keer denkt ik er niet an.
Willem
30 november 2009 om 17:36 #17434316waarom een nieuw kentekenlampje??
30 november 2009 om 17:42 #17434317Is helemaal vergeeld, ik heb een nieuwe glimmende bij de dealer gehaald een jaar of 1.5 terug, en is nog als nieuw..
kosten: 9,71 euro, kompleet met fitting en lampje
Willem
30 november 2009 om 17:46 #17434318aha! mja hij geeft nog licht ;p morgen eerst mn kofferbak afwerken ;)!
30 november 2009 om 17:47 #17434319haha, ik vond de mijne afgrijselijk, heb maar een nieuwe gehaald, je kan zowat het lampje zien zitten dat erin zit, zo helder is ie.
vind het wel een stuk netter staan met een mooi lampje erop..
Willem
30 november 2009 om 19:16 #17434320origineel gepost door speaker
:fy1:argue:puke:swear IK BAAL !!!
Vandaag een half lederen interieurtje opgehaald , uit een vec van 2007 met 26.000km op de teller, ziet er echt als nieuw uit. Past de achterbank niet :fy1:argue:puke
Het setje komt nl. uit een GTS ! en de deurpanelen achter ook niet, maar dat wist ik en de bank zou met wat aanpassing moeten passen , maar denk niet dat dat gaat lukken ! :(
Dit is de set:Heb zelfs al bij de VOD een nieuwe dashboard-strip besteld …. grrr
Dus………………………………………………..
Iemand met een sedan of GTS die een zo goed als splinter nieuw half lederen interieur wilt :650 euro incl. nieuwe dashstrip, lederenarmsteun, gedeelte van middenconsole, bekerhouders in de achterbank, schakelaars voor 4 elektr. ramen etc etc.
Dat is balen ja. Is die bestuurders stoel het zelfde als die in de C1?
30 november 2009 om 19:20 #17434321Geen idee??
Ik heb wel 2 soorten half leer gezien. Dit zijn sportstoelen met versteviging aan de zijkanten en het leer loopt tot boven aan de stoel.
De andere versie heeft leer tot halverwege.30 november 2009 om 19:33 #17434322origineel gepost door stefan m.
Bezig geweest met mn achterbak:
Waarom die plaat achter je sub.
30 november 2009 om 20:06 #17434323zit mn versterker achter ^^
30 november 2009 om 20:28 #17434324Vectra wilde niet meer stationair lopen op benzine en liep 2000/min op gas. :wtf
Eerst bougietjes maar eens gewisseld, was ook nodig.
Probleem nog steeds aanwezig.
Inlaatslang gedemonteerd op zoek naar valse lucht.
Alles zwart en baggervet.
Gasklephuis gedemonteerd om alles schoon te maken.Goed nieuws : omloopluchtklep en gaskleppositiesensor z.g.a.n. :thumbup
Slecht nieuws : pakking gasklephuis stuk gegaan bij demontage, vacuumslangetjes van ventiel koolstoffilter verdroogd en bij het inlaatspuitstuk eraf geschoten :thumbdown
In ieder geval oorzaak gevonden….. :)De hele bende maar eens grondig schoongemaakt.
Gelijk maar even gaatje carterventilatie onder gasklep opgeboord.
Nieuwe slangetjes gemonteerd.Vandaag naar de VOD geweest, helaas geen pakking op voorraad. Deze maar besteld…. :swear
Tevens olielekkage gevonden bij de oliepeilsensor. :mad:
Schijnt een O-ringetje te zijn. Iemand ervaring mee ?1 december 2009 om 10:24 #17434325Zooo vandaag maar weer is ffkes verder gegaan rond 9 uur gestart.. en even een nieuwe achterplaat gaan zagen op mn werk.. want die andere was net te smal dus dat zag er niet mooi uit,,, en alles net wat mooier bevestigd en dat resulteerde op dit resultaat :D… binnenkort ga ik alles dempen en stofferen ^^
1 december 2009 om 15:49 #17434326origineel gepost door stefan m.
Zooo vandaag maar weer is ffkes verder gegaan rond 9 uur gestart.. en even een nieuwe achterplaat gaan zagen op mn werk.. want die andere was net te smal dus dat zag er niet mooi uit,,, en alles net wat mooier bevestigd en dat resulteerde op dit resultaat :D… binnenkort ga ik alles dempen en stofferen ^^Ff een vraagje kom jij nog wel bij je reservewiel?
Het ziet er al wel goed uit:thumbup1 december 2009 om 15:50 #17434327kom ik als ik 10 schroefjes los draai ;)!
1 december 2009 om 18:37 #17434328origineel gepost door speaker
:fy1:argue:puke:swear IK BAAL !!!
Dit is de set:
Heb zelfs al bij de VOD een nieuwe dashboard-strip besteld …. grrr
Dus………………………………………………..
Uhmm was dit die verrassing Peter?, ik kom net thuis van 3 dagen werken ga effe zitten achter de pc en dan lees ik dit. wel baalen joh ik hoop dat je het snel verkoopt.
Ik heb ook een verrassing, zaterdag 10.00 EDSJan
1 december 2009 om 18:58 #17434329Afgelopen weekend signum mistlamp omlijstingen gemonteerd
en de instapwang van de bestuurdersstoel een beetje opgeknapt.
Die zijkant waar een stuk uit het leer was ga ik denk nog een keer proberen te verbeteren, maar ziet er toch weer aardig uit.
1 december 2009 om 19:13 #17434330origineel gepost door jaap968
Afgelopen weekend signum mistlamp omlijstingen gemonteerd
…en de instapwang van de bestuurdersstoel een beetje opgeknapt.
….
Die zijkant waar een stuk uit het leer was ga ik denk nog een keer proberen te verbeteren, maar ziet er toch weer aardig uit.
Netjes man . . . waar heb je dat mee gedaan?
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.