Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1
- Dit onderwerp bevat 13,527 reacties, 578 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 25 december 2016om 14:56 door ketel1.
-
AuteurBerichten
-
5 november 2009 om 15:44 #17434129
origineel gepost door louwe 16 klepper
van de week ff de winterbanden er onder gezet
nu weer op de zaaie originel lichtmetalo,sdas ff wennen zeg
en vanmorgen ff nieuwe voorruit erinlaten zetten
nu 1 met blauwe baan
en meteen alle lijsten nieuwafgelopen zondag reed ik bij iemand langs die met n mega bladblazer(met verbrandingsmotor)
z,n blad over de weg aan t blazen was:thumbdown
maar met dat blad dus ook n steentje die n fijne scheur in t voorraam tikte:omaar ok nu wel weer n mooi nieuw raam erin:thumbup
aanklaguh die boel
5 november 2009 om 18:42 #17434130Vanmiddag de vectra opgehaald. Motorkap is gespoten en de achterklep spoiler is geplaatst.:)
Jammer dat het regende!!!!
Groeten Ton
5 november 2009 om 20:43 #17434131AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door c-dett16v
origineel gepost door louwe 16 klepper
van de week ff de winterbanden er onder gezet
nu weer op de zaaie originel lichtmetalo,sdas ff wennen zeg
en vanmorgen ff nieuwe voorruit erinlaten zetten
nu 1 met blauwe baan
en meteen alle lijsten nieuwafgelopen zondag reed ik bij iemand langs die met n mega bladblazer(met verbrandingsmotor)
z,n blad over de weg aan t blazen was:thumbdown
maar met dat blad dus ook n steentje die n fijne scheur in t voorraam tikte:omaar ok nu wel weer n mooi nieuw raam erin:thumbup
aanklaguh die boel
uiteraard wel ff met de man gesproken
en ja zijn verzekering gaat de schade betalen
dus dat komt wel voorelkaar;)5 november 2009 om 21:01 #17434132origineel gepost door speaker
Vandaag de remblokken achter vervangen. Ze waren echt op ( net geen ijzer op ijzer, maar scheelde niet weel )
Remt nu weer prima ! :thumbupEn vanmorgen vroeg ff kennis gemaakt met Joche !! ;)
Mijn Vec: Grote beurt met alles drop en draan, Winterbanden gemonteerd.
@Heey Peet,
Krijg je een melding ervan dat de blokken/schijven aan vervanging toe zijn? Deed de Vec B wel geloof ik…
Groet,
Eric.
6 november 2009 om 05:34 #17434133origineel gepost door Edvries
origineel gepost door speaker
Vandaag de remblokken achter vervangen. Ze waren echt op ( net geen ijzer op ijzer, maar scheelde niet weel )
Remt nu weer prima ! :thumbupEn vanmorgen vroeg ff kennis gemaakt met Joche !! ;)
Mijn Vec: Grote beurt met alles drop en draan, Winterbanden gemonteerd.
@Heey Peet,
Krijg je een melding ervan dat de blokken/schijven aan vervanging toe zijn? Deed de Vec B wel geloof ik…
Groet,
Eric.
De voorkant wel. De achterkant niet ! :thumbup
6 november 2009 om 14:22 #17434134Vandaag was ik van plan om nieuwe draagarmrubbers erin te persen, hele boel los gehaald en op de pers de oude bussen eruit geperst. De eerste bus weer netjes erin geperst en toen op naar de tweede, wat denk je; kreeg hem er niet ingeperst, tijdje lopen martelen en toen maar eens de boel opgemeten,wat blijkt er zaten twee bussen bij met een doorsnede van 4,8 cm en dat moet zijn 4,5cm. Ja dan kan je persen wat je wil maar erin gaan doet ie dan nooit. Dus vandaag maar een kant van de auto gedaan.
Thuis gekomen meteen die firma gebelt waar ik die dingen had besteld en hij zal twee nieuwe sturen met de goede maat, de oude heb ik terug gestuurd kunnen ze ze nameten dat het niet klopt, wel vreemd hoor want ze zaten allemaal apart in een doosje en daarop stonden allemaal dezelfde codes, zo zie je maar weer in zo’n fabriek pakken ze ook wel eens verkeerd in.Groetjes Bennic
7 november 2009 om 17:54 #17434135Naar de v.o.d. geweest voor de Opel testdag.
Meeste was in orde aan mijn Vectra B z1.6xe uit dec. 2000.
Alleen ruitenwisserbladen een beetje hard en remmen achter een beetje roestig (misschien door de regen)Gr.
Arjan
7 november 2009 om 23:17 #17434136origineel gepost door bennic
Vandaag was ik van plan om nieuwe draagarmrubbers erin te persen, hele boel los gehaald en op de pers de oude bussen eruit geperst. De eerste bus weer netjes erin geperst en toen op naar de tweede, wat denk je; kreeg hem er niet ingeperst, tijdje lopen martelen en toen maar eens de boel opgemeten,wat blijkt er zaten twee bussen bij met een doorsnede van 4,8 cm en dat moet zijn 4,5cm. Ja dan kan je persen wat je wil maar erin gaan doet ie dan nooit. Dus vandaag maar een kant van de auto gedaan.
Thuis gekomen meteen die firma gebelt waar ik die dingen had besteld en hij zal twee nieuwe sturen met de goede maat, de oude heb ik terug gestuurd kunnen ze ze nameten dat het niet klopt, wel vreemd hoor want ze zaten allemaal apart in een doosje en daarop stonden allemaal dezelfde codes, zo zie je maar weer in zo’n fabriek pakken ze ook wel eens verkeerd in.Groetjes Bennic
Als je nou de andere kant doet.
als de oude bus eruit is, effe gat opschuren
Leg je nieuwe bussen in de vriezer.
Haal ze pas uit de vriezer als je ze werkelijk gaat plaatsen.
even een brander langs het gat waar ze in moeten, en je legt de bus er zo in!!
niks persen.
Willem
8 november 2009 om 08:10 #17434137auto net gewassen en klaar gemaakt voor straks :D
8 november 2009 om 08:16 #17434138origineel gepost door wim-v6
origineel gepost door bennic
Vandaag was ik van plan om nieuwe draagarmrubbers erin te persen, hele boel los gehaald en op de pers de oude bussen eruit geperst. De eerste bus weer netjes erin geperst en toen op naar de tweede, wat denk je; kreeg hem er niet ingeperst, tijdje lopen martelen en toen maar eens de boel opgemeten,wat blijkt er zaten twee bussen bij met een doorsnede van 4,8 cm en dat moet zijn 4,5cm. Ja dan kan je persen wat je wil maar erin gaan doet ie dan nooit. Dus vandaag maar een kant van de auto gedaan.
Als je nou de andere kant doet.
als de oude bus eruit is, effe gat opschuren
Leg je nieuwe bussen in de vriezer.
Haal ze pas uit de vriezer als je ze werkelijk gaat plaatsen.
even een brander langs het gat waar ze in moeten, en je legt de bus er zo in!!
niks persen.
Willem
Hoi Willem,
had die bussen al drie dagen in de vriezer liggen en ik had het gat met een brander warm gemaakt en inderdaad die bussen met een doorsnede van 4,5 cm gleden er zo in maar die bus met een doorsnede van 4,8 cm lukte echt niet hoor zelfs niet met die persbank.gr Ben
8 november 2009 om 09:01 #17434139Heb net mijn vec GTS voor de laatste keer gewassen.
Jan
8 november 2009 om 09:56 #17434140Gisteren de deurvanger gerepareerd, hij was gebroken. Alles gedemonteerd van de deur, bekleding enzo,deurvanger los geschroefd en laten lassen door mijn collega (een wereld lasser:thumbup) daarna alles weer in elkaar gezet en lekker ingevet. Hij kraakt niet meer met het open en dicht doen van de deur.:)
8 november 2009 om 10:11 #17434141klopt, bussen van 4.8 zijn te groot.
Willem
8 november 2009 om 15:12 #17434142Zjooo, de GTS glimt weer als de beste. Gelijk erachteraan de Corsa ook nog maar even gewassen…De Opeltjes zijn weer blinkend schoon..:thumbup
9 november 2009 om 19:19 #17434143heb vanavond mijn pdc ingebouwd
fijn hoor:)
9 november 2009 om 19:26 #17434144eigenlijk zaterdag maarja.
heb ik een soort slipcursus gevolgd met men vec!(kreeg het aangeboden dus waarom niet:D)
het is stiekum toch best leuk om te gooien met je vec:angel9 november 2009 om 22:52 #17434145Vanavond mijn GTS weggebracht en met mijn dieseltje:wors naar huis gegaan.
Nou Tjonge jonge wat is dat een power dat vrijkomt als je dat pedaal intrapt zeg:worsIk ben er super blij mee al die luxe navigatie (kleuren scherm) Vol leer alleen jammer dat mijn reservewiel uit de gts er niet inpastdus ik het met een thuiskomer moet doen en dar kan ik geen caravan mee trekken.
Jan
p.s de foto`s volgen nog10 november 2009 om 08:36 #17434146Gefeliciteerd man !! en veel plezier met je veccie.
( ik zei je toch dat de power overweldigend was ! ) :thumbupGaat ie ook mee naar Silkeborg?? of moet ie een paar dagen thuis op je wachten???
10 november 2009 om 09:08 #17434147origineel gepost door janneman vectra c
Vanavond mijn GTS weggebracht en met mijn dieseltje:wors naar huis gegaan.
Nou Tjonge jonge wat is dat een power dat vrijkomt als je dat pedaal intrapt zeg:worsIk ben er super blij mee al die luxe navigatie (kleuren scherm) Vol leer alleen jammer dat mijn reservewiel uit de gts er niet inpastdus ik het met een thuiskomer moet doen en dar kan ik geen caravan mee trekken.
Jan
p.s de foto`s volgen nogkan je toch een gewoon wiel in de caravan leggen?!
10 november 2009 om 09:13 #17434148maar er past toch een gewone velg in. In de mijne tenminste wel !
10 november 2009 om 09:37 #17434149origineel gepost door speaker
maar er past toch een gewone velg in. In de mijne tenminste wel !bij mij paste het niet:hmmz
10 november 2009 om 14:19 #17434150
logo er maar achter af gehaald he Ruud ;)! binnenkort ff die gaatjes laten dichtlassen nu ff mooie tape erachter gedaan haha! water loopt niet naar binnen hebk vandaag al gezien ;)
10 november 2009 om 15:18 #17434151ik vind het zonde dat je die logo eraf hebt gehaald :P maar gaat dat tape het zolang houden dan? :P
10 november 2009 om 15:38 #17434152haha jawel hoor :P
10 november 2009 om 15:54 #17434153origineel gepost door c-dett16v
origineel gepost door speaker
maar er past toch een gewone velg in. In de mijne tenminste wel !bij mij paste het niet:hmmz
De reserveband die ik bij de gts had gekocht kan zeker niet in de station dat heb ik geprobeerd, maar ik heb natuurlijk mijn winterbanden en ik moet nog even kijken of die er misschien net wel inpast.
Jan
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.