Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1
- Dit onderwerp bevat 13,527 reacties, 578 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 25 december 2016om 14:56 door ketel1.
-
AuteurBerichten
-
15 juni 2009 om 16:00 #17433602
origineel gepost door Hawke
origineel gepost door louwe 16 klepper
jep is best goed :thumbup
krijg je geen lelijke vlekken van als t opdroogt;)en dat scheelt weer zemen:P
Precies :). Alleen jammer van zo’n barst… die poetst je er niet meer uit…
Heb het idee dat het water hier in hoogerheide kneiter hard is . . . elke druppel wordt een dikke vette witte vlek :P. Ook de douch zit er bv niet meer uit na een keer douchen.
Daarom zeg ik maar . . . lang leve de watermagnet :P
15 juni 2009 om 17:18 #17433603AnoniemLid sinds:
1 January 1970Maar hoogerheide is wel een mooi plaatsje:jerry (lees: Ze verkopen daar mooie vectra’s) Daar heb ik de mijne namelijk ook gekocht:P
15 juni 2009 om 17:24 #17433604moet wel een hele speciale zijn geweest mart :D, is nogal een eindje rijden!!!
(je had wel even op de koffie mogen komen hoor ;)particulier of bij een garage bedrijf?
15 juni 2009 om 17:30 #17433605AnoniemLid sinds:
1 January 1970Hahah jah moet dr wat voor over hebben he! Maar was iets van 200 kilometer ofzo:P Heb de auto gekocht bij doel auto’s, een klein bedrijfje op het industrieterrein.. Maar doel auto’s deed de verkoop en onderhoud werd gedaan door garage visman ofzoiets:angel Maar je woont in een schitterend plaatsje hoor:afro
15 juni 2009 om 19:20 #17433606ah oke!!
daar komt de corsa van mijn vriendin ook vandaan!!!
leuke garage inderdaad met scherpe prijzen (kerel is overigens ook nog een collega van mij)En ik woon inderdaad “nog” wel in Hoogerheide ;).
We zijn bezig met een huisje te kopen in Bergen op Zoom.
Maar het is zeker prettig wonen hier, zij het niet dat de huizenprijzen in BoZ iets gunstiger zijn voor de starters onder ons :)15 juni 2009 om 19:42 #17433607origineel gepost door martklanderman
Hahah jah moet dr wat voor over hebben he! Maar was iets van 200 kilometer ofzo:P Heb de auto gekocht bij doel auto’s, een klein bedrijfje op het industrieterrein.. Maar doel auto’s deed de verkoop en onderhoud werd gedaan door garage visman ofzoiets:angel Maar je woont in een schitterend plaatsje hoor:afroValt opzich wel mee had ongeveer hetzelfde :P, ik moest namelijk helemaal naar Gelderland voor mn auto te halen(Ongeveer bij Zwolle), had 2 maanden geen auto meer gereden sinds het behalen van mn rijbewijs en toen ineens de neiging om daarheen te gaan voor mn Vectra te halen :D.
15 juni 2009 om 20:00 #17433608Zo vandaag me booskijkerzzzzz
er maar weer opgeplakt :D .
Waren er vorig jaar vanaf gewaaid op de snelweg … :fy1En de olie maar even bijgevuld …
En ohja me nieuwe ruitensproeiers besteld
en een spuitbusje motip Backlight ( Blacklight ) gekocht
en dus ook gelijk me achterlampen zwart gespoten :wub16 juni 2009 om 06:35 #17433609origineel gepost door stefan m.
origineel gepost door martklanderman
Hahah jah moet dr wat voor over hebben he! Maar was iets van 200 kilometer ofzo:P Heb de auto gekocht bij doel auto’s, een klein bedrijfje op het industrieterrein.. Maar doel auto’s deed de verkoop en onderhoud werd gedaan door garage visman ofzoiets:angel Maar je woont in een schitterend plaatsje hoor:afroValt opzich wel mee had ongeveer hetzelfde :P, ik moest namelijk helemaal naar Gelderland voor mn auto te halen(Ongeveer bij Zwolle), had 2 maanden geen auto meer gereden sinds het behalen van mn rijbewijs en toen ineens de neiging om daarheen te gaan voor mn Vectra te halen :D.
Dus……? Mijn veccie heb ik toen voorbij Breda gekocht !!
Wat je ver haalt is leuker/beter/lekkerder ??16 juni 2009 om 12:37 #17433610:wtf sinds wanner ligt zwolle in gelderland :o
16 juni 2009 om 18:02 #17433611AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door speaker
origineel gepost door stefan m.
Wat je ver haalt is leuker/beter/lekkerder ??de meine komt uit terheijden
das slechts 267 km van m,n huis afben ik nu de winaar in de wedstrijd n vectra verweg kopen
:hmmz:jerry:jerry:jerry16 juni 2009 om 18:04 #17433612die van mij komt nog geen 500 m bij mij vandaan :P … wat win ik nu? …. :jerry:jerry:jerry
16 juni 2009 om 18:13 #17433613origineel gepost door -BlendjuH-
Zo vandaag me booskijkerzzzzz
Waren er vorig jaar vanaf gewaaid op de snelweg … :fy1En de olie maar even bijgevuld …
en dus ook gelijk me achterlampen zwart gespoten :wubDan moet je booskijkertjes pakken die je moet schroeven. Die waaien niet weg ;)
En we willen natuurlijk wel :kewlpics zien van je achterlichies he :angel:P:thumbup
16 juni 2009 om 18:15 #17433614AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door sjouke
die van mij komt nog geen 500 m bij mij vandaan :P … wat win ik nu? …. :jerry:jerry:jerryjij hebt de hoofdprijs al door zo dichtbij n mooie vec te kopen
ik was ook nog es n dag kwijt
heen en weer:jerry:jerry17 juni 2009 om 14:45 #17433615Vec is aan het rusten , de beide thermoschakelaars er uit gehaald en nieuwe besteld bij de vod.
Kosten 51 euro per stuk :o18 juni 2009 om 17:43 #17433616origineel gepost door PAASHAAS
origineel gepost door -BlendjuH-
Zo vandaag me booskijkerzzzzz
en dus ook gelijk me achterlampen zwart gespoten :wubDan moet je booskijkertjes pakken die je moet schroeven. Die waaien niet weg ;)
En we willen natuurlijk wel :kewlpics zien van je achterlichies he :angel:P:thumbup
Ja, Dat vindt ik nou ook king:
Had deze gekocht en pas later zag ik dat ze dus ook geschroefd konden worden :hmmzDie :kewlpics incl uitlaat komen eraan ….
18 juni 2009 om 18:22 #17433617Vandaag de binnenkant ff schoongemaakt voor de grote dag morgen.
Morgen-ochtend nog ff door de wasstraat en dan is mijn veccie er klaar voor.
18 juni 2009 om 20:01 #17433618origineel gepost door murat16v
Broertje wou graag poetsen :vertagHeb blijkbaar gemist dat jij andere velgen eronder had, ziet er erg gaaf uit :thumbup:thumbup:thumbup
18 juni 2009 om 20:04 #17433619origineel gepost door louwe 16 klepper
origineel gepost door speaker
das slechts 267 km van m,n huis afben ik nu de winaar in de wedstrijd n vectra verweg kopen
:hmmz:jerry:jerry:jerryeen vectra uit mijn dorpje wegkapen ????:jerry
grtz Erik
19 juni 2009 om 02:56 #17433620origineel gepost door PAASHAAS
origineel gepost door murat16v
Broertje wou graag poetsen :vertagHeb blijkbaar gemist dat jij andere velgen eronder had, ziet er erg gaaf uit :thumbup:thumbup:thumbup
Klopt helemaal PAASHAAS, zijn idd andere velgen (18 inch) :D
19 juni 2009 om 02:57 #17433621origineel gepost door PAASHAAS
19 juni 2009 om 02:57 #17433622origineel gepost door PAASHAAS
19 juni 2009 om 07:15 #17433623jaaa of post 3 keer :P haha, mja mooie velgen dat wel
19 juni 2009 om 08:22 #17433624AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door deraeij
origineel gepost door louwe 16 klepper
origineel gepost door speaker
:hmmz:jerry:jerry:jerryeen vectra uit mijn dorpje wegkapen ????:jerry
grtz Erik
jep
had ik geen moeite mee:P:Pen de vec ook niet volgens mij
die ging vlot mee naar t noorden:thumbup:jerry:jerry
moet wel zeggen nu verwennen we hem ook wel
n beetje:P:P19 juni 2009 om 11:44 #17433625Heb vandaag mijn pakje binnen gekregen :D
nu nog op zoek naar een linker :angel
19 juni 2009 om 12:07 #17433626gefeliciteerd basje :D
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.