Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1
- Dit onderwerp bevat 13,527 reacties, 578 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 25 december 2016om 14:56 door ketel1.
-
AuteurBerichten
-
18 april 2009 om 06:42 #17433252
origineel gepost door Markie-Mark
origineel gepost door Myszek
Vandaag de comfortsluiting (via de AB de ramen sluiten) aangesloten,voor die paar euro (via MP) een leuke optie extra!;)
Klik hier voor een filmpje vd comfortsluitingIk heb gisteren ook zo’n module binnengekregen :D.
Waar vind je ergens de “central lock input wire” zoals dat in mijn handleiding heet? Als jij het hebt gedaan en ‘m hebt gevonden, scheelt het mij weer zoekwerk ;).
Ik heb de draden aangesloten op de draden (de bos met allemaal dunne draadjes) die te vinden zijn achter het kastjes rechts ter hoogte vd voeten vd passagier aan de passagierskant.
Let er wel op dat je de juiste draden aan de juiste koppelt (als het goed is zit er ook een beschrijving bij de module die je gekregen hebt?)Deze zat er bij mij wel bij en heb deze precies gevolgd met dit als resultaat.;)Op het papiertje staat precies hoe je het moet aansluiten. Kan echt weinig mis gaanv:hmmz
Ik heb al op 3 auto’s dit aangesloten !! en ze doen het allemaal nog :jerry18 april 2009 om 09:28 #17433253origineel gepost door speaker
Vandaag de comfortsluiting (via de AB de ramen sluiten) aangesloten,voor die paar euro (via MP) een leuke optie extra!;)
Klik hier voor een filmpje vd comfortsluitingBlijft leuk speelgoed he!! Ik heb hem al 3 jaar…….. maar het gaat nooit vervelen !! haha :P
Inderdaad leuk speelgoed en vooral voor die paar centen!
18 april 2009 om 10:10 #17433254Ik heb de laatste dagen niks gedaan aan mijn Vectra. Ben al een paar dagen hondsberoerd en lig meestentijds in bed. Is voor het eerst sinds 1968!
18 april 2009 om 11:30 #17433255achterwisser vervangen
pookhoes vervangen
pookknop vervangen
ecc paneel vervangen
stuur vervangenen straks nog ff lekker wassen :P
18 april 2009 om 13:03 #17433256Gewassen, de half lederen bekleding gereinigd en ingevet en de dak console ingebouwd.
18 april 2009 om 13:38 #17433257origineel gepost door VectraDennis
achterwisser vervangen
pookhoes vervangen
pookknop vervangen
ecc paneel vervangen
stuur vervangenen straks nog ff lekker wassen :P
Zooooooo Dennis.. lekker bezig !!! :thumbup
18 april 2009 om 17:17 #17433258origineel gepost door Erwin
Gewassen, de half lederen bekleding gereinigd en ingevet en de dak console ingebouwd.Dat is een mooie plek voor een schermpje!
Hoe heb je dat gedaan? Eigen ontwerp of eigen aankoop?edit; ik was te vroeg, zie net je link…..
18 april 2009 om 17:21 #17433259Uitgezogen, gewassen en zelfs nog in de was gezet!
Mijn vectra is weer blij :D19 april 2009 om 19:25 #17433260Ik heb aan m’n eigen Vec echt helemaal niks gedaan vandaag :o
Maar bij de buurman zijn vec sedan z’n versterker en boxen ingebouwd.
Eindresultaat:
Alle ovalen boxen worden nog vervangen voor MTX sets !
Maar de sub dreunt al lekker !!En Myzek kwam ff langs voor zijn remschijven te vervangen ( rondom !)
Dus die hebben we samen ff aangepakt….. jammer dat de achterste remklauwen helemaal vast gerot zaten en we daar wel een heeeele tijd mee bezig waren.
Nog ff snel een fotootje gemaakt !! Marc aan het werk !!! ik kan er uren naar kijken !!! :angel19 april 2009 om 20:11 #17433261OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHH . . . zie ik daar een zweet druppel :jerry
20 april 2009 om 06:51 #17433262Jeetje:o ook flink bezig geweest:thumbup. Ik zat in me tuin in de zon:cool::thumbupking:;)
ps. Multi functie knop luchtbehandeling gaat nu erg stroef. Doet erg vervelend bij het bedienen ervan.
20 april 2009 om 08:28 #17433263origineel gepost door speaker
Klik hier voor een filmpje vd comfortsluitingBlijft leuk speelgoed he!! Ik heb hem al 3 jaar…….. maar het gaat nooit vervelen !! haha :P
In mijn auto zit dat er ook in maar dan anders aangesloten (althans dat denk ik dan). Ik moet gewoon de knop CV open/dicht ingedrukt houden en dan gaan ze vanzelf omhoog/omlaag. Zodra je het loslaat stopt het met bewegen.
@king:SPEAKER: is het dan ook mogelijk om deze schakeling aan te passen zodat het overeenkomt met die van jouw???Hier nog wat plaatjes v.d. bekabeling aanpassing en luchtbehandelings module die uit de console is eruit gerukt.
Printje nagekeken op losse contactjes e.d.; geen gevonden:P:
http://img19.imageshack.us/my.php?image=20042009457.jpgHier heb ik het even de gehele module uitelkaar gehaald;). Ook kun je een nummer zien beginnend met 131… op het linker zwarte item.TIP: dit is het nummer die je NIET moet hebben voor de dealer ofzo:vertag. De juiste nummer kun je vinden op het sticker met de barcode erop,hierop staat eveneens een 131-nummer welke het juiste is.::P http://img17.imageshack.us/my.php?image=20042009456.jpg
Plaatje geschoten van mijn sub-woofer installatie. Het is wel ondersteboven geupload.LOL:P
http://img18.imageshack.us/my.php?image=19042009455.jpgHet verbruikte materiaal. Ja!:D, ik heb ook Duckie-Tape gebruikt. Vraag me niet waarvoor:hmmz
http://img17.imageshack.us/my.php?image=19042009454.jpgVoeding- en aansluitingen speakerzijde v.d. versterker.
http://img7.imageshack.us/my.php?image=19042009453.jpgGroetjes
OPEL RIDES COOL
20 april 2009 om 10:19 #17433264@ doctor007 : Volgens mij is die van jou op verschillende manieren te programeren. Maar ik weet weinig van de Vec C… maar misschien andere wel !!!
ps. wat is een Multi functie knop luchtbehandeling??
20 april 2009 om 16:13 #17433265Idd gisteren de remschijven en -blokken rondom vervangen samen met Peter. Peter, nogmaals mijn zeeeeeeeeeer grote dank voor je hulp! Wat zaten die achterste bouten vast zeg!
Maar man, wat rijdt het weer heerlijk. Ik was gewoon vergeten hoe het is om te remmen zonder dat je wagen een epilepsie aanval krijgt :P
20 april 2009 om 16:15 #17433266die Peter kan ook alles he:vertag
ik moet je nog mailen Peter, maar ik heb de komende weken geen tijd om langs te komen.20 april 2009 om 17:33 #17433267Alwéér niks. Want met ‘s ochtends 38.7 en ‘s avonds 40.2 vergaat je de zin wel.
(Ben namelijk al vanaf donderdag erg ziek.)
Veccie staat er dan ook schandalig bij.20 april 2009 om 17:57 #17433268Net even de ramen schoon gemaakt.
Ze waren via moeder natuur geblindeerd.
alleen in een nare gele kleur.En de auto is na een paar dagen weer helemaal geel. :(
20 april 2009 om 18:03 #17433269origineel gepost door Navy
Alwéér niks. Want met ‘s ochtends 38.7 en ‘s avonds 40.2 vergaat je de zin wel.
Veccie staat er dan ook schandalig bij.das niet mis . . . beterschap maar dan
20 april 2009 om 18:07 #17433270origineel gepost door Navy
Veccie staat er dan ook schandalig bij.Je hebt het goed te pakken he?!
Beterschap !!20 april 2009 om 18:10 #17433271origineel gepost door Myszek
Idd gisteren de remschijven en -blokken rondom vervangen samen met Peter. Peter, nogmaals mijn zeeeeeeeeeer grote dank voor je hulp! Wat zaten die achterste bouten vast zeg!Maar man, wat rijdt het weer heerlijk. Ik was gewoon vergeten hoe het is om te remmen zonder dat je wagen een epilepsie aanval krijgt :P
Graag gedaan man !! maareh……. check nog wel ff voor je stabili-stang hé ?!
die Peter kan ook alles he
ik moet je nog mailen Peter, maar ik heb de komende weken geen tijd om langs te komen.Ik hoor het wel hoor !! :thumbup
20 april 2009 om 18:37 #17433272@Navy: BETERSCHAP!!
@SPEAKER: Multi functie knop= Hiermee kun je o.a. de E.g.A. Electronisch geregeld Aircosys bedienen. Daarnaast kun je bijv. ook de stand v.d. blazer inregelen(0-&7) en de luchtbehandelingsstand (auto, voorruit,voeten etc.) Hieronder vind je een kiekje van de bewuste knop SPEAKER. Het gaat dan om het grote knop in het midden, tussen de vier kleinere knoppen. Ik hoop je zo duidelijk gemaakt te hebben wat het is. Hoe kan ik dan mijn ruiten ook laten programeren zoals die jouwe nu werkt?20 april 2009 om 18:42 #17433273origineel gepost door Navy
Veccie staat er dan ook schandalig bij.beterschap,wel zonde om met dat mooie weer in je bed te liggen.
afgelopen zat. de vec gewassen de voorzijde(die moest nog) gekleid en gepoetst.
Wordt wel gek van dat zand/stuifmeel:fy120 april 2009 om 19:07 #17433274origineel gepost door johani500driver
origineel gepost door Navy
Veccie staat er dan ook schandalig bij.beterschap,wel zonde om met dat mooie weer in je bed te liggen.
afgelopen zat. de vec gewassen de voorzijde(die moest nog) gekleid en gepoetst.
Wordt wel gek van dat zand/stuifmeel:fy1Beterschap Navy !!
En Johan.. je bent niet de enige die er helemaal gek van wordt :swear auto schoon.. uur later alweer een laag stof erop :(
20 april 2009 om 19:41 #17433275origineel gepost door speaker
Graag gedaan man !! maareh……. check nog wel ff voor je stabili-stang hé ?!
Ja, die stabi-stang. Blijft een vreemd verhaal. Maar Dennis heeft ook een 60 Kw toch, net als jij? Ik heb een 74 Kw, misschien dat daar het verschil in zit.
Maar volgende week nog eens even navragen bij de VOD welke er op zou passen. Ik zag op Ebay al wat staan voor een paar tientjes…
20 april 2009 om 19:43 #17433276ik dacht altijd dat Alle B vectra’s een stabi hadden.
maargoed lichtste variant waar ik aan gewerkt heb is dan wel de 1.8 16V
Willem
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.