Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1
- Dit onderwerp bevat 13,527 reacties, 578 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 25 december 2016om 14:56 door ketel1.
-
AuteurBerichten
-
2 september 2012 om 08:27 #17442563AnoniemLid sinds:
1 January 1970@aapje1963 wrote:
@gtsmaniak wrote:
recirculatieklep/motor in het handschoenenkastje vervangen, wat een ROTJOB!
grtz
Is het moeilijk dan?
Ik moet er denk ik ook een keer aan… ik heb een voordeel hij blijft volgens mij contunu open staan…dicht is beroerder dan beslaat de boel..
Ben benieuwd
Kost het motortje duur?Gr Arnold
op zich niet moeilijk. Je moet alleen veel geduld, fijne handen en het juiste materiaal hebben.kostte me bij.de afbraak 35euries
2 september 2012 om 09:22 #17442564@gtsmaniak wrote:
@aapje1963 wrote:
@gtsmaniak wrote:
grtz
Is het moeilijk dan?
Ik moet er denk ik ook een keer aan… ik heb een voordeel hij blijft volgens mij contunu open staan…dicht is beroerder dan beslaat de boel..
Ben benieuwd
op zich niet moeilijk. Je moet alleen veel geduld, fijne handen en het juiste materiaal hebben.kostte me bij.de afbraak 35euries
Die van mij staat ook nog op mijn lijstje. Heb je misschien een how to, vooral van het stukje van de afbraak ;) :wors !?
2 september 2012 om 10:21 #17442565AnoniemLid sinds:
1 January 1970@Florian wrote:
@gtsmaniak wrote:
@aapje1963 wrote:
@gtsmaniak wrote:
grtz
Is het moeilijk dan?
Ben benieuwd
Die van mij staat ook nog op mijn lijstje. Heb je misschien een how to, vooral van het stukje van de afbraak ;) :wors !?
I am so sorry Florian…geen “how to”.
In principe, bij de Vectra 5 torx (25) vijsjes om het kastje te demonteren.
Eens er af, circulatieknopje indrukken en zien welk motortje een probleem heeft.
Het motortje dat bij mij het probleem gaf was geschroeft rechts naast de aanjager met 2 torxvijsjes (25). Ik heb de beide vijsjes los gekregen met een rateltje, telkens met een ander verlengstukje er op omdat de plaats die je hebt zeer miniem is om de vijsjes er uit te krijgen…Heeft me in totaal zeker 2-3 uur werk gekost.
Succes!
2 september 2012 om 10:31 #17442566Ow nice ;-p! Wordt een leuk projectje samen met Jeroen. Thanks anywayz :thumb !
2 september 2012 om 11:19 #17442567Komt u maar, altijd leuk om aan andermans wagen te knutsellen :thumb
2 september 2012 om 12:54 #17442568Brandblusser ingebouwd
Sent from my iPhone using Tapatalk
2 september 2012 om 12:55 #17442569en led-achterlichten!!!
2 september 2012 om 13:00 #17442570ff wat vocht uit mn koplampen geföhnd, boosdoender was het losse rubber waar de koplampen achter zitten. Nu is weer klaar
2 september 2012 om 13:06 #17442571Mooie achterlichten! :thumb
2 september 2012 om 13:15 #17442572@wv381 wrote:
Brandblusser ingebouwd
Op zich netjes ingebouwd
Het is alleen als je 1x die blusser gebruikt, kun je de auto beter op de sloop zetten.
Dat is een ZOUT wat in die poederblussers zit en dat vreet overal in.Je kunt beter een schuimblusser in je auto zetten.
2 september 2012 om 13:19 #17442573Hey bas, hoe zie je dat? :hmmz
Ga ik dan bij de mijne ook eens nakijken2 september 2012 om 18:46 #17442574staat er op.
zie foto
1 kg poeder.2 september 2012 om 19:37 #17442575@sw_reijnders wrote:
staat er op.
zie foto
1 kg poeder.En toch zou ik liever zo’n ding in de auto hebben dan helemaal niets ;) :jerry
En beter nooit nodig te hebben :D
2 september 2012 om 20:51 #17442576@FKsport wrote:
@sw_reijnders wrote:
staat er op.
zie foto
1 kg poeder.En toch zou ik liever zo’n ding in de auto hebben dan helemaal niets ;) :jerry
oh maar daar heb je helemaal gelijk in hoor.
maar als je dan toch een brandblusser koopt, koop dan een goeie is mijn mening :angel
3 september 2012 om 11:17 #17442577@sw_reijnders wrote:
@FKsport wrote:
@sw_reijnders wrote:
staat er op.
zie foto
maar als je dan toch een brandblusser koopt, koop dan een goeie is mijn mening :angel
Plus het feit dat de verzekering alleen de schade die de brand veroorzaakt vergoedt en NIET de schade die je gemaakt hebt met de poederblusser.
Het goedje wat erin zit (heel vluchtig stofje voornamelijk zout) vreet alles weg wat hij op zn pad tegenkomt, evt storingen kunnen later pas te voorschijnkomen.
U bent iig gewaarschuwd.
Je kan beter een sproeischuim of schuimblusser in de wagen hangen.
Bovenstaand verhaal is op ervaring (werk) berust.
3 september 2012 om 11:28 #17442578komt in orde ^^
3 september 2012 om 11:35 #17442579@Seth wrote:
komt in orde ^^
:thumb
Zie het als een tip, ik zou het zonde vinden als men op deze manier de wagen total loss maakt ;)
Gewaarschuwd mens telt voor twee.3 september 2012 om 12:13 #17442580@B44 wrote:
@sw_reijnders wrote:
@FKsport wrote:
@sw_reijnders wrote:
staat er op.
zie foto
Plus het feit dat de verzekering alleen de schade die de brand veroorzaakt vergoedt en NIET de schade die je gemaakt hebt met de poederblusser.
Het goedje wat erin zit (heel vluchtig stofje voornamelijk zout) vreet alles weg wat hij op zn pad tegenkomt, evt storingen kunnen later pas te voorschijnkomen.
U bent iig gewaarschuwd.
Heb 2 keer meegemaakt dat een graafmachine gestolen werd voor een ramkraak en beide keren werd de poederblusser leeg gespoten om sporen te wissen :swear
Die rommel vreet heel de bedrading dus weg en zijn niet meer te gebruiken.
Dus… als je de keuze hebt… neem dan een schuimblusser !3 september 2012 om 19:49 #17442581@speaker wrote:
@B44 wrote:
@sw_reijnders wrote:
@FKsport wrote:
@sw_reijnders wrote:
staat er op.
zie foto
U bent iig gewaarschuwd.
Heb 2 keer meegemaakt dat een graafmachine gestolen werd voor een ramkraak en beide keren werd de poederblusser leeg gespoten om sporen te wissen :swear
Die rommel vreet heel de bedrading dus weg en zijn niet meer te gebruiken.
Dus… als je de keuze hebt… neem dan een schuimblusser !zie je wel dat ik niet alleen maar onzin uit kwats :jerry
4 september 2012 om 06:02 #17442582Staat genoteerd Bas :jerry !!
4 september 2012 om 07:16 #17442583Zie hier de ravage na de poederblusser:
Was naar spul, maar meestal als je brand hebt en geen nieuwe auto is die toch wel totalloss.
Dus schuimblusser :thumb4 september 2012 om 17:53 #17442584interieur met ledervet gedaan
5 september 2012 om 08:05 #17442585Vandaag op het werk de loods leeg getrokken, en na het wassen de Vec binnen gezet.
Straks een begin maken met de aanpassingen op het detail programma en kijken wat het resultaat zal worden.
Vanmiddag op de fiets naar huis zodat ik morgen meteen door kan gaan in de loods.5 september 2012 om 09:30 #17442586Technische keuring. Gekeurd door 3 keurmeesters EN de stationschef en na veel woordenwisseling toch groen gekregen :argue
Seth
5 september 2012 om 10:29 #17442587 -
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.