Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1
- Dit onderwerp bevat 13,527 reacties, 578 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 25 december 2016om 14:56 door ketel1.
-
AuteurBerichten
-
28 juli 2012 om 20:04 #17442386
Nee gewoon WA dus zal zelf wel voor de kosten moeten opdraaien aangezien ik niemand aansprakelijk kan stellen.
28 juli 2012 om 20:14 #17442387AnoniemLid sinds:
1 January 1970Wat je ook nog kan doen. Is Juffer een pm met de foto sturen. Zij zijn echte detealers en weten mischien wel raar
28 juli 2012 om 20:43 #17442388Vanavond de NCDC2013 met CID ingebouwd.
Werkt perfect :thumbup
Morgen zal ik wat foto’s plaatsen.
29 juli 2012 om 16:45 #17442389Startkabels omgebouwd naar 30mm2. Vorige kabels kregen nog geen Renault Clio aan de praat -_-
29 juli 2012 om 17:53 #17442390Setje van €10 aan de pomp???
29 juli 2012 om 18:49 #17442391Volgens mij was het zo’n setje van de Action… Hoe dan ook; met 6mm2 ga je ‘t niet redden :P
29 juli 2012 om 19:14 #17442392Bi-xenon koplampen met AFL koplampen gemonteerd: (alleen nog ff de AFL werkend zien te maken)
29 juli 2012 om 19:17 #17442393AnoniemLid sinds:
1 January 1970Good job Kimmie :thumb Benieuwd of de afl gaat werken :D
29 juli 2012 om 19:20 #17442394@Helmer opelfan wrote:
Good job Kimmie :thumb Benieuwd of de afl gaat werken :D
Ja ff kijken, heb alle aansturing aanwezig, maar vreemd genoeg is mijn kabelboompje (die op het kastje van de AHL of AFL dus zit), voller!
Dus waarschijnlijk wordt het de kabelboom uitdunnen en 1 draad er terug voor zetten en dan zou het moeten gaan lukken, maar we zijn nog even aan het uitwerken in samenwerking met de jongen waar ik de set van over heb gekocht..
Schrok me rot vanmiddag, die koplampen ingebouwd, startte de wagen niet meer!!! :shock: :shock:
Uiteindelijk alle bedrading aangepast en bepaalde pinnen omgezet en toen startte ie weer :-), dus was deel van het aanpassingtraject voor de AFL.29 juli 2012 om 19:27 #17442395AnoniemLid sinds:
1 January 1970Dat is een vreemde verassing Andere koplampunits plaatsen en de auto doet het niet meer :shock:
29 juli 2012 om 19:34 #17442396@Helmer opelfan wrote:
Dat is een vreemde verassing Andere koplampunits plaatsen en de auto doet het niet meer :shock:
puntje bij paaltje bleek dat de jongens de UEC (zekeringkast motorruimte) half hadden vastgedraaid.
daardoor komen de pinnen met niet in de contactklemmen :-), dus dan mist je auto een complete UEC29 juli 2012 om 19:43 #17442397AnoniemLid sinds:
1 January 1970Haha oke. Klein foutje. Wat een hele boel zoeken zou kunnen zijn geweest
29 juli 2012 om 19:59 #17442398Viel mee, ze hadden zelf al het vermoeden
30 juli 2012 om 08:24 #17442399van het weekend
andere radio en nieuw schakelpatroon plaatje in de pook knop
30 juli 2012 om 09:58 #17442400Mooi Teun !! :wors
30 juli 2012 om 10:20 #17442401Dank u
30 juli 2012 om 10:41 #17442402op de brug gezet voor de schokdempers een te inspecteren, helemaal niks aan te zien !!
Wat bleek, de bandenspanning stond nogal hoog, dus op 1,8bar gezet,
lichten geregeld, een nieuwe plaat gaan halen en naar de keuring gereden..Blanco gekeurd voor weer een jaar :thumb
30 juli 2012 om 11:16 #17442403Uhm… 1.8 bar is volgens mij te laag. Weet niet hoe het zit met een station, maar normaal hoort het rond de 2.3 te zitten :)
30 juli 2012 om 11:19 #174424041.8 is idd veel te laag
Rond de 2.5 is normaal voor een C
En versleten schokdempers zie je niet, dat voel je.
30 juli 2012 om 11:40 #17442405inderdaad !! ff op 2,5 Bar zetten !! ( tussen de 2,3 en 2,7 is prima ! )
De mijne staan op 2,6 !
30 juli 2012 om 11:52 #17442406@kimmiej666 wrote:
Viel mee, ze hadden zelf al het vermoeden
het uit lezen met opcom ging iets of wat moeilijker he mop :jerry
30 juli 2012 om 12:22 #17442407@Smithy wrote:
op de brug gezet voor de schokdempers een te inspecteren, helemaal niks aan te zien !!
Wat bleek, de bandenspanning stond nogal hoog, dus op 1,8bar gezet,
lichten geregeld, een nieuwe plaat gaan halen en naar de keuring gereden..Blanco gekeurd voor weer een jaar :thumb
Dat stelt de Belgische schokdemper Keuringen dan ook niks voor. :???:
schokdempers ruk, banden spanning verlagen (platen zitten alleen de band in en uit te duwen) en hij is goed.Maarja in Nederland is er bijna geen eis voor schokdempers.
Namelijk de werking moet goed zijn.30 juli 2012 om 15:14 #17442408volgens de plaatje dat in m’n benzineklep hangt, moet de bandenspanning achter, ongeladen, op 1,9bar staan…
Bij mij stond hij ook op 2,6 en zo ga’k hem straks ook wel terug zetten.
Ik ondervond helemaal niks aan de schokdempers, rijdt nog altijd perfect, piept of kraakt niet.
Dus heb ik eens gekeken voor olie-lekkages, niks gevonden ofzo,
maar heb nu gezien dat mijn schokdempers een pakje dikker zijn dan de gemiddelde schokdempers ?31 juli 2012 om 17:28 #17442409Mijn voorbanden ook maar vervangen voor 225/45/18 Dunlops… De oude waren toch wat slecht afgesleten ( Maleis-merk ) :hmmz
Rijd 1000x beter en hij komt nu ineens met een dikke centimeter ruimte de brug af , ipv met de oude er net aan overheen schurend !Minpuntje van deze actie : Aan beide zijde zijn de ashoesen bakzijde aan het scheuren ( eentje is al bijna door ). :swear
Dus meteen maar de dealer gebeld en 2 stuks x 38euro p/st. besteld … En dan van de week alles maar loshalen…. :sleeping31 juli 2012 om 17:50 #17442410Heb je de wielomtrek aangepast met de OP-COM?
Merk je ook wat aan het verbruik?Ik heb ook nog eens voor 18″ wielen zitten kijken. Het ziet er mooi uit, en lijkt me lekker rijden, maar de banden zijn 2x zo duur, en ik weet niet of ik het dat waard vind.
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.