Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1
- Dit onderwerp bevat 13,527 reacties, 578 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 25 december 2016om 14:56 door ketel1.
-
AuteurBerichten
-
7 januari 2012 om 15:26 #17441385
:kewlpics
7 januari 2012 om 19:07 #17441361Stuurbediening aangesloten op m’n aftermarket JVC-radio.
En eindelijk eens een op-com besteld.7 januari 2012 om 21:29 #17441386Vandaag mijn achterlichten en remlicht schoongemaakt van binnen. Verder mijn rubbers in het vet gezet.
7 januari 2012 om 21:48 #17441387@Steevens wrote:
Vandaag mijn achterlichten en remlicht schoongemaakt van binnen. Verder mijn rubbers in het vet gezet.
Bedoel je die groene aanslag onderin de hoeken van het achteruitrijlicht?
Hier heeft bijna iedereen last van(ik ook)
7 januari 2012 om 22:40 #17441388vandaag het handremhoesje vervangen samen met de pookzak en de armsteun van de vec b met vers leder.
Nu nog in da wagen inbouwen terug:-).8 januari 2012 om 07:32 #17441389In het Kerstpakket van de krant zat een LED-zaklamp, een nep-Maglite. Bijna hetzelfde als de echte, maar stukken lichter.
Omdat ik een echte Maglite in de auto had liggen heb ik ze omgeruild. Maar zo’n lamp in de kaartenbak ligt wel steeds te rammelen.
Nu niet meer. Bij de Boerenbond 2 een soort van gereedschapklemmen gehaald waarin de lamp precies past, en die aan de B-stijl geschroefd:En omdat de handschijnwerper er een beetje los bij hing die ook met een beugeltje en elastisch koordje vastgezet:
8 januari 2012 om 09:17 #17441390Wat heeft een ander vandaag aan je vec gedaan!
Werd vannacht door de politie uit mijn bed gebeld. :wtf
Een dronken gast was met zijn brommer via een Ford Mondeo van mijn buren op mijn Vec geknald.
Hij had geen helm op, z’n kop lag open en hij werd bewusteloos af gevoerd door de ambulance.Ben benieuwd of ie verzekerd is.
Safe driving Jurgen.
8 januari 2012 om 09:30 #17441391:swear Das mooi klote :swear
Tja iedereen is verplicht WA verzekerd dus zou ook deze dwaas verzekerd moeten zijn
In elk geval succes met de afhandeling hiervan
8 januari 2012 om 09:38 #17441392@GTS Power wrote:
@Steevens wrote:
Vandaag mijn achterlichten en remlicht schoongemaakt van binnen. Verder mijn rubbers in het vet gezet.
Bedoel je die groene aanslag onderin de hoeken van het achteruitrijlicht?
Hier heeft bijna iedereen last van(ik ook)
Voor zover als die te verwijderen is wel ja :afro
3e remlicht sloot niet goed aan op de koffer, had daarom last van condens in mijn auto.
Grt Ferry
8 januari 2012 om 09:41 #17441393jraaf wrote:Wat heeft een ander vandaag aan je vec gedaan!Succes ermee..wat er al niet gebeurd op straat als de normale man ligt te slapen..?!? :hmmz :thumbdown
8 januari 2012 om 09:53 #17441394@jraaf wrote:
Wat heeft een ander vandaag aan je vec gedaan!
Werd vannacht door de politie uit mijn bed gebeld. :wtf
Een dronken gast was met zijn brommer via een Ford Mondeo van mijn buren op mijn Vec geknald.
Hij had geen helm op, z’n kop lag open en hij werd bewusteloos af gevoerd door de ambulance.Ben benieuwd of ie verzekerd is.
Safe driving Jurgen.
Gadverdamme, ben je mooi klaar mee. :thumbdown
Veel succes met de afhandeling.8 januari 2012 om 11:25 #17441395vervelend jurgen!
ik heb de achterkant van de vec nog een halve cm laten zakken.
Erwin
9 januari 2012 om 09:38 #17441397Wel klote hoor Jurgen,
Gelukkig dat het niet een gevalletje is van doorrijden naar schade.
Succes met de afhandeling, moet wel goedkomen.9 januari 2012 om 19:36 #17441399@evertfisherman wrote:
Wel klote hoor Jurgen,
Gelukkig dat het niet een gevalletje is van doorrijden naar schade.
Succes met de afhandeling, moet wel goedkomen.Waarschijnlijk ook alleen maar omdat die niet door kon rijden.
10 januari 2012 om 18:19 #17441401:D Verse apk gehaald :D
12 januari 2012 om 14:54 #17441405Ola ben er ff weer met een kleine update.
Niet meer gewassen al sinds vorig jaar november :thumbdown
Apk: linker/rechter iets van een kogel ding vervangen en rechts achter de veer (€250,- lichter)
Interieur mod: van standaard binnen verlichting naar GTS uitvoering en sinds een week 13smd led verlichting ingebouwd. Overgebleven lampjes dienen als reserve voor kenteken lampjes.Oh ja in heel maand december 4x linksvoor koplamp vervangen. Oorzaak waarom het kapot ging nooit achter gehaald.
12 januari 2012 om 14:55 #17441406Oh ja weet iemand hoe en waar je een knipper led in kan bouwen? Alvast bedankt.
17 januari 2012 om 19:26 #17441410Dubbele achterlichten gemaakt! Via de how to van peter, die ik zag in het gedeelte hiervoor, bedankt hiervoor! Ziet er super uit.
Erwin
18 januari 2012 om 15:55 #17441221@DOCTOR007 wrote:
Ola ben er ff weer met een kleine update.
Apk: linker/rechter iets van een kogel ding vervangen en rechts achter de veer (€250,- lichter)
Interieur mod: van standaard binnen verlichting naar GTS uitvoering en sinds een week 13smd led verlichting ingebouwd. Overgebleven lampjes dienen als reserve voor kenteken lampjes.Oh ja in heel maand december 4x linksvoor koplamp vervangen. Oorzaak waarom het kapot ging nooit achter gehaald.
Wat is er anders aan de GTS binnenverlichting dan?
18 januari 2012 om 16:34 #17441411@GTS Power wrote:
@DOCTOR007 wrote:
Ola ben er ff weer met een kleine update.
Wat is er anders aan de GTS binnenverlichting dan?
De C uitvoering heeft 1 knop en dan gaat de verlichting aan. Dit is het zelfde van als je portieren geopend/ont- en vergrendeld worden. GTS heeft echter ook leeslampjes beide voorzitters. Ik zal het verschil, op korte termijn, proberen te verduidelijken a.d.h.v.e. foto.
Ondervind nu hinder van crusecontrole welke onder willekeurige omstandigheden zichzelf uitschakeld.
IEMAND: Nog tips voor een knipperled.
18 januari 2012 om 16:54 #17441412@DOCTOR007 wrote:
Ondervind nu hinder van crusecontrole welke onder willekeurige omstandigheden zichzelf uitschakeld.
Mmmja, heb ik ook steeds meer last van. Binnenkort gaat mijn GTS naar de VOD voor de grote beurt. Ik zal ze er eens naar laten kijken.
18 januari 2012 om 17:11 #17441413@tuinmeubel wrote:
@DOCTOR007 wrote:
Mmmja, heb ik ook steeds meer last van. Binnenkort gaat mijn GTS naar de VOD voor de grote beurt. Ik zal ze er eens naar laten kijken.
Een kennis van mij welke me net hierover berichte zegt dat het aan de versnellingsbak en of platen (hopelijk is het geen dure grap) zouden kunnen liggen.
18 januari 2012 om 21:00 #17441414@DOCTOR007 wrote:
@tuinmeubel wrote:
@DOCTOR007 wrote:
Een kennis van mij welke me net hierover berichte zegt dat het aan de versnellingsbak en of platen (hopelijk is het geen dure grap) zouden kunnen liggen.
Hmmm… klinkt ongeloofwaardig in mijn oren… :wtf
18 januari 2012 om 23:34 #17441415@tuinmeubel wrote:
@DOCTOR007 wrote:
@tuinmeubel wrote:
@DOCTOR007 wrote:
Hmmm… klinkt ongeloofwaardig in mijn oren… :wtf
Kan ik me ergens wel voorstellen, bedenk wel dat gij een automaat heeft, ik handgeschakeld en hij ooit een vectra b.. .handgeschakeld. En natuurlijk niet geloof ik alles wat ik hoor, lees of zie zonder deugdelijke argumenten.
19 januari 2012 om 10:29 #17441416Nieuwe schijven en blokken rondom besteld.
Grt
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.