Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1
- Dit onderwerp bevat 13,527 reacties, 578 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 25 december 2016om 14:56 door ketel1.
-
AuteurBerichten
-
19 december 2011 om 09:23 #17441333
@GTS Vectra wrote:
Irmscher stuur gekocht!!!Ik ben er heel blij mee :thumb
Wij willen :kewlpics
Greetz Roel met een I
19 december 2011 om 17:33 #17441334@Smithy wrote:
De originele 15″ velgjes binnengegeven om een winterband op te leggen, en ondertussen even gebruik gemaakt om de nieuwe 17″ gts eronder te hangen :wub
Hier de :kewlpics
De auto op de neus iets naar beneden laten vallen, en de velgen staan nog een aantal keer mooier..
Willem
19 december 2011 om 19:23 #17441336vandaag niks gedaan gister velgen op gehaald bij baboe in vlissingen.
hier zitten ze nog op de auto van baboe. ik heb ze nu fijn binnen liggen ze komen er pas weer na de winter erop.
19 december 2011 om 19:30 #17441337vandaag de booskijkertjes geplaats
19 december 2011 om 21:34 #17441338@wim-v6 wrote:
De auto op de neus iets naar beneden laten vallen, en de velgen staan nog een aantal keer mooier..
Willem
Is de volgende stap, voor na de winter :) ben nog aan’t twijfelen of ‘k hem rondom 35mm ga laten zakken, of alleen vooraan…
En dan nog de pro’s en contra’s van een schroefkit of veren aan’t afwegen.
Ben er nog niet helemaal uit :???:19 december 2011 om 21:38 #17441339Ik heb 20mm lager voor, en standaard achter:
Willem
20 december 2011 om 20:27 #17441254Wintervelg kapotgereden in Breda
20 december 2011 om 20:33 #17441340Oeps
22 december 2011 om 22:31 #17441341Aan de vec nix gedaan .. alleen ermee!
Net ff iemand achterna gezeten!
Rijden net weg van schoonvader rij lekker de motor warm 50 km op cc rijd er achter mij een auto best dicht achterop zag bijna geen koplampen 1 km verderop staat tie naast me voor het verkeerslicht.. oja mij ff in halen is een ford focus met een ouwe lul inside! verkeerslicht springt op groen hij geeft gas,.. ik ook endan net voor me invoegen scheelde enkele milimeters hij geeft gas ik ook en meteen op de rem staan.. oja da moet je net met mij doen.. bats vol grootlicht aan komen we bij de aan bij een kruispunt doettie zen knipperlicht aan naar links maar hij gaat rechtdoor ik moest zelf links en toen rechts langs Psv stadion kijk zo langs het stadion over de parkeerplaats en zie de focus staan voor links af te slaan! Ok leuk ff wachten gaan we lachen geef wa meer gas kom bij het verkeerslicht aan stop netjes ga rechts geef een peut gas (vectra was toch al warm) zie ik die focus staan rechts bij het verkeerslicht en ik stond voor bij het andere verkeerslicht we kijken waar de focus naar toe rijd en we rijden daar ook naar toe eerst een stukje over de busbaan en net na het bushokje achter de focus aan zie in de verte alarmlichten knipperen kom dichterbij staat de focus daar half op de stoep staan we er naast lul kijkt de andere kant op … ik claxoneer kijkt me aan met zo`n kop van ja is er wa! wijs hem een paar keer naar me voorhoofd .. Grr mongolenkop! :argue
Moest dit ff kwijt ..
Voor zoiets is de vectra een heerlijke auto.. anders trouwens ook hoor :D
Groeten
23 december 2011 om 17:18 #17441342vandaag een green luchtfilter er in gezet
de oude
de nieuwe
wat een verschril
23 december 2011 om 17:53 #17441343En doet dat iets van verschil qua geluid/prestatie/verbruik?
Grtz Seth
23 december 2011 om 17:55 #17441344zou het nu nog niet weet zit er net in
23 december 2011 om 18:02 #17441345Let me know als je een paar kilometers hebt gedaan want de mijne is ook aan vervanging toe en ik ben aan het twijfelen tss een OL-filter van HP-raid of zo’n green filter. ;)
Grtz Seth
23 december 2011 om 18:23 #17440384heb vanmorgen geconstateerd dat er water in mijn auto staat rv bij de bijrijders kant de vloer en mat is drijfnat.
wist eerst niet waar het van afkwam het is gewoon water dus geen koelwater das geluk 1.
ik heb daar straks op mijn werk de auto maar is even binnen gezet want het begon weer te regenen.
heb even mijn ontwaterings gootjes nageken en jahoor prop vol met zand enzo.
mijn interieur filter is ook nat aan de onderkant dus is het water onder de paravan via de interieurfilter in mijn kachel gelopen en zo naar onder over de vloer.maar goed morgen weer verder hij staat nu lekker droog binnen op het werk met vloer verwarming aan van het pand zelf en doe vloer verwarming is lekker warm wellicht morgen iets droger en de rest maar weg deppen met kranten of doeken en een vocht vreter er in zetten. als iemand een goed idee heeft om mijn vloer droog tekrijgen dan hoor ik het graag.
groetjes richard
23 december 2011 om 19:50 #17441346@Seth wrote:
Let me know als je een paar kilometers hebt gedaan want de mijne is ook aan vervanging toe en ik ben aan het twijfelen tss een OL-filter van HP-raid of zo’n green filter. ;)
Grtz Seth
Ik heb er een in zitten van Pipercross en die doet het goed boven de 3000 toeren..
23 december 2011 om 22:38 #17441347Vandaag voor mijn Vec eens eindelijk ISO stekkers gekocht, zodat we kunnen rijden met sound!… :)
24 december 2011 om 14:28 #17441348vandaag een nieuwe accu voor men vec gekocht.
het is een 72AH accu i.p.v. een 55AH accu.nu hopen dat ik een grotere buffer krijg na veel korte stukjes rijden.
en men vec voor de laaste keer met de hand gewassen(voor dit jaar :D )
24 december 2011 om 17:57 #17441349@goeroe wrote:
maar goed morgen weer verder hij staat nu lekker droog binnen op het werk met vloer verwarming aan van het pand zelf en doe vloer verwarming is lekker warm wellicht morgen iets droger en de rest maar weg deppen met kranten of doeken en een vocht vreter er in zetten. als iemand een goed idee heeft om mijn vloer droog tekrijgen dan hoor ik het graag.
groetjes richard
tochten, ramen en deuren open zetten en lekker laten door blazen (mag koude lucht zijn.) dan is het zo weg.
Nice! zat ook te denken aan die upgrade, wij rijden veel korte stukjes, en je merkt dat hij er moeite mee begint te krijgen (ramen open of dicht met motor uit is moeizaam).
foto van de gewassen vec? :D king:
24 december 2011 om 18:55 #17441350@Bartezzz wrote:
@goeroe wrote:
maar goed morgen weer verder hij staat nu lekker droog binnen op het werk met vloer verwarming aan van het pand zelf en doe vloer verwarming is lekker warm wellicht morgen iets droger en de rest maar weg deppen met kranten of doeken en een vocht vreter er in zetten. als iemand een goed idee heeft om mijn vloer droog tekrijgen dan hoor ik het graag.
groetjes richard
tochten, ramen en deuren open zetten en lekker laten door blazen (mag koude lucht zijn.) dan is het zo weg.
Nice! zat ook te denken aan die upgrade, wij rijden veel korte stukjes, en je merkt dat hij er moeite mee begint te krijgen (ramen open of dicht met motor uit is moeizaam).
foto van de gewassen vec? :D king:
Helaas heb ik geen bewijsmateriaal van de vec,maar glimmen doet ie :D
Ik heb de nieuwe accu nu nog aan de lader staan voor 24 uur.dan begin ik lekker met een frisse accu.
Dit was trouwens de grootste accu wat qua afmetingen en AH in de bak paste.Nu hoop ik dat het gedonder van een lege accu is afgelopen :swear
26 december 2011 om 21:39 #17441351Vandaag achter een paar nieuwe lampen gegaan voor het dimlicht,
had er een paar uit de Action ingedaan ( Blue Laser Light ) en nog geen anderhalve maand later zijn ze gisteravond alle2 gesprongen :wtf
ok, ik rijd altijd met mn dimlicht aan, maar dan nog…Och jah, zo weet je ook weer wat je kan verwachten voor 1,98€ :vertag
nu Phillips BlueVision, hopelijk gaan deze toch wel wat langer mee ;)
26 december 2011 om 22:31 #17441352voor 45 heb je al een set xenon
27 december 2011 om 08:21 #17441353@ronnie opel boy wrote:
voor 45 heb je al een set xenon
akkoord, maar xenon in de originele koplampunits heeft nogal de neiging om te verblinden, er rijden hier zo tig golf3’s rond…
en ik denk niet dat je een kwalitatieve xenonset vind voor 45€??
als je kijkt wat een pilot-setje kost… heb wel een setje gevonden van KingCO voor 49,50€, maar heb hier toch m’n twijfels bij?
als er iemand wat ervaring mee heeft, overtuig mij maar gerust ;)dus nog een beetje sparen voor een paar koplampen met lenzen in, en daar xenon in installeren.
Is ook gemakkelijker voor de keuring, gewoon koplampen vervangen ;)28 december 2011 om 13:30 #17441354Vandaag mijn chroomkleurige olievuldop toegekregen…
Heb ik toch wel de verkeerde besteld zeker ! :fy1
voor de geïnteresseerden, deze staat nu te koop bij “Motorblokken en aanbouwdelen”ps : vandaag ook 99.999km op de teller gehad king:
28 december 2011 om 16:50 #17441355Vandaag nieuwe remblokken erop gezet :D
28 december 2011 om 17:51 #17441356Gister al maar door de drukte niet aan posten toe gekomen
Tja kunnen nog wel 3ton bij denk ik
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.