Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1
- Dit onderwerp bevat 13,527 reacties, 578 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 25 december 2016om 14:56 door ketel1.
-
AuteurBerichten
-
8 oktober 2011 om 09:10 #17441165
@jraaf wrote:
Net ook iets leuks in Engeland bestelt voor een betere wegligging van mijn Vec :jerry :jerry
Safe driving Jurgen
Post uit Engeland binnen.
Powerflex rubbers voor de stabistang voor en achter. Zijn voor een Saab, maar door onderzoek en een beetje hulp van het Engelse forum er achter gekomen dat ze misschien ook passen op de Vec C. Volgende week bij de APK kijken of ze er op passen. Mocht dit zo zijn, verwacht ik een beter stuur en rij gedrag.Daarnaast ook een Component kabel voor de verbinding tussen mijn DVD90 en Iphone er bij. Werkt goed. Leuke bijkomstigheid is dat je alleen maar de docking kabel aan de onderkant gebruikt. Hieruit gaat er een usb naar de lader en een aansluiting naar de auxinn. Wat over blijft is een aansluiting voor video. Die kan dan weer mooi op het printplaatje van een paar gekke Bulgaren die daar voor je cid een adapter voor maken. Dan heb je dus beeld op je cid van je iphone etc. Lijkt me leuke gadget. Geloof dat Peter daar ook z’n interface weg gehaald heeft.
Pica’s bij het verhaal.
Safe driving Jurgen
8 oktober 2011 om 18:40 #17441112Deze week even naar mijn spruitstuk gekeken.
En tot de oordeel gekomen dat hij vervangen moet worden.Zit een scheur van ruim 2,5 cm in.
Dacht eerder dat alleen de pakking kapot was.
spullen besteld volgende week vervangen.10 oktober 2011 om 17:20 #17441166Vandaag kwamen de signum chrome mistlamp kapjes binnen, en het zonnebril bakje voor in de hemel.
10 oktober 2011 om 17:30 #17441167Netjes zo. Nu eigenlijk nog binnenverlichting met leeslampjes.
Die heb ik er bij mij ook ingezet.Groeten,
Patrick10 oktober 2011 om 18:23 #17441169Vrijdag 07-10-2011
Mijn auto opgehaald bij de VOD. Hij was daar voor een beurtje en een apk. Alleen er kwam meer eraan als ik dacht. Voorremmen versleten, banden versleten, thermostaat werkt niet goed.
Zaterdag 08-10-2011
Nieuwe winterbanden bestel. Remblokken gekocht en gemonteerd.
Zondag 09-10-2011
Even een gezellig dagje naar Luxemburg gegaan. Het weer was goed.
10 oktober 2011 om 18:31 #17441168Vandaag gaan horen bij de garage hoeveel een nieuwe spiegel kost, 145€ :shock: Blijkbaar wordt het kapje alleen niet verkocht :???: Ze hebben eergisteren tegen mijn spiegel gereden terwijl hij geparkeerd stond …. Heb de gegevens gekrege van de persoon en moest maar laten weten wat het “spiegeltje” koste want vond het de moeite niet om papieren ervoor in te vullen ….
11 oktober 2011 om 12:27 #17441170Omdat ik gisteren zowaar met een kokende motor stil kwam te staan omdat de koelventilator “vergat” aan te slaan heb ik vandaag een schakelaar ingebouwd waarmee ik de koelventilator naar believen in en uit kan schakelen. De schakelaar stuurt een relais dat verbonden is met de temperatuursensor en die feitelijk overbrugt.
Had al eens eerder gedacht op weg naar Zundert met de caravan, maar ook in de file, dat het handig zou zijn als je dat zonodig zelf kunt regelen.
En dat kan nu. :-D11 oktober 2011 om 12:33 #17441171Is het niet simpeler en veiliger om een nieuwe sensor te kopen en te (laten) steken? :hmmz Mijn eerste B Vec heeft ook zoiets gehad: ook laten overbruggen (permanent welteverstaan) en resultaat was dat al mijn koelvloeistof direct op was => koppakking naar de kl*ten en erger… Misschien samenloop door omstandigheden maar toch…
Grtz Seth
11 oktober 2011 om 12:58 #17441172@Seth wrote:
Is het niet simpeler en veiliger om een nieuwe sensor te kopen en te (laten) steken? :hmmz Mijn eerste B Vec heeft ook zoiets gehad: ook laten overbruggen (permanent welteverstaan) en resultaat was dat al mijn koelvloeistof direct op was => koppakking naar de kl*ten en erger… Misschien samenloop door omstandigheden maar toch…
Grtz Seth
Waarschijnlijk is de stekkeraansluiting vuil geweest, want nadien is de ventilator, gestuurd door de sensor, misschien nog wel 60 keer gestart (krantenwijken doen met de auto). Sensor is dan ook niet stuk want werkt naar behoren. Maar vind dit gewoon een handig extraatje.
11 oktober 2011 om 13:01 #17441173Als je sensor nog perfect werkt is dit wel een toppie optie :thumbup
Then I say: Nice job well done :angelGrtz Seth
11 oktober 2011 om 15:01 #17441175@tommy1982 wrote:
Vandaag gaan horen bij de garage hoeveel een nieuwe spiegel kost, 145€ :shock: Blijkbaar wordt het kapje alleen niet verkocht :???: Ze hebben eergisteren tegen mijn spiegel gereden terwijl hij geparkeerd stond …. Heb de gegevens gekrege van de persoon en moest maar laten weten wat het “spiegeltje” koste want vond het de moeite niet om papieren ervoor in te vullen ….
B of C?
Heb nog een set voor de C liggen.Safe driving Jurgen.
11 oktober 2011 om 15:55 #17441176Van men vrouw te horen gekregen dat er naast men vec een pools busje erg strak geparkeerd stond(op een parkeerplaats ergens) waar 2 mannen bij waren waarvan er 1 op z’n knieën voor men velg zat te kloten :shock:
Na commentaar van men vrouw sprong ie snel op en bleven ze stokstijf staan.ze wist even niet meer wat ze er mee aan moest dus maar snel ingestapt en weggereden.Lijkt me duidelijk wat hier aan de hand was!
Ik heb net alles gecontroleerd maar er is nix losgedraaid gelukkig.
Ben nu wel erg blij met men degelijke wielslotbouten king:11 oktober 2011 om 16:09 #17441177Amaaaai!!! De eerste die aan mijn auto zit te klooien zal het pas na 8 maanden Intensive Care kunnen navertellen met moeite. :twisted:
Nu hebben je slotbouten ineens hun geld afbetaald hé ;)
11 oktober 2011 om 16:48 #17441178pas maar op komen mischien wel weer :swear
11 oktober 2011 om 18:16 #17441179@vectra2004gts wrote:
pas maar op komen mischien wel weer :swear
Ja! Die klojo’s waren vast bezig met wat klei om een malletje te maken van je slotbouten.
Komen ze over een weekje weer terug met een passende wielbout sleutel, niet de eerste keer dat ik dat hoor….Safe driving Jurgen
11 oktober 2011 om 18:25 #17441180@Seth wrote:
Amaaaai!!! De eerste die aan mijn auto zit te klooien zal het pas na 8 maanden Intensive Care kunnen navertellen met moeite. :twisted:
Nu hebben je slotbouten ineens hun geld afbetaald hé ;)
die zijn idd nu erg goed besteed king:
ik denk dat het idd beter is geweest voor die pool dat ik er niet bij was :agent
11 oktober 2011 om 18:28 #17441181@jraaf wrote:
@vectra2004gts wrote:
pas maar op komen mischien wel weer :swear
Ja! Die klojo’s waren vast bezig met wat klei om een malletje te maken van je slotbouten.
Komen ze over een weekje weer terug met een passende wielbout sleutel, niet de eerste keer dat ik dat hoor….Safe driving Jurgen
daar zat ik ook al aan te denken vanavond :hmmz
aangezien er nix is losgedraaid namelijk :vertag (kan een kwestie zijn, van op tijd zijn geweest???)het voordeel is dat het was bij een macdonalds lang de snelweg.daar komen we eigenlijk nooit.
maarja hopen dat men wielen er de komende tijd netjes onder blijven zitten :angel
11 oktober 2011 om 18:38 #17441182Schop onder de kont moeten ze hebben, van andermans spullen afblijven!
Safe driving Jurgen.
11 oktober 2011 om 21:05 #17441183Idd, iedereen moet werken voor zijn geld en zo’n mannen gaan dan effe met je zuurverdiende spullen lopen.
Maar je mag er niets van zeggen anders ben je … realist? :hmmz:jerry
Seth
11 oktober 2011 om 22:39 #17441184je moet ook niks zeggen daden zijn meer waard als woorden.
Erwin
12 oktober 2011 om 17:39 #17441185wordt steeds gekker met die gasten :swear
maarja vandaag me vectra weer laten keuren nadat ie was afgekeurd en laten uitlijnen.
was een rekening van 403 euro :(
toplagers waren verrot.
en hij was te laag (raakte de spartborden met sturen) is nu netjes 6 cm verlaagt ipv +- 12cm
en een as hoesje bak zijde was verrot en me homokineet dus maar een nieuwe aandrijf as er onder (heb ik laten vervangen maar weet wel de volgende keer doe ik het gewoon weer zelf)
maar hij mag nu weer een jaartje rijden :D12 oktober 2011 om 18:11 #17441186Vandaag dag 1 van mijn spruitstuk reparatie. Ook nog een afgebroken tap eind gevonden.
Dus ja, maar geprobeert hem er uit te krijgen. Is gelukt, maar omdat veel aanbouw delen er af moesten. Gelijk maar mijn distributieset en water pomp vervangen. Morgen maar weer afbouwen. Eas vandaag geen tijd meer voor.12 oktober 2011 om 18:36 #17441187Vandaag velgen gevonden voor de vec, zondag kijken en passen
12 oktober 2011 om 19:01 #17441188vandaag voor de zoveelste keer men onderlip weer in model gebracht :sleeping
vind het tot nu toe nog het grootste nadeel van het verlagen :D :D :D
heb zo’n idee dat die klipjes steeds zwakker worden.
maar eens met de VOD bellen wat een nieuwe kost :thumbup12 oktober 2011 om 19:07 #17441189@drempelvrees wrote:
Vandaag velgen gevonden voor de vec, zondag kijken en passen
Tipje,tipje,tipje :hmmz :kewlpics :kewlpics
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.