Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1
- Dit onderwerp bevat 13,527 reacties, 578 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 25 december 2016om 14:56 door ketel1.
-
AuteurBerichten
-
12 maart 2009 om 20:52 #17432977
origineel gepost door cas.
wat is een cb?Maar ik zou zo niet weten wat ik op een meeting moet doen ofzo. Al die mensen ken ik niet.
Maar wat je zou moeten doen op een meeting?! :wtf
Met andere vectra liefhebbers kletsen, dingen vertellen over je auto, en wat je eraan gedaan hebt. Gezichten plaatsen bij de username :) Tochtje maken :)
13 maart 2009 om 06:49 #17432978origineel gepost door cas.
wat is een cb?Maar ik zou zo niet weten wat ik op een meeting moet doen ofzo. Al die mensen ken ik niet.
Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat meetings ontzettend gezellig en leuk zijn! Ik ging naar mijn eerste in Asten, kende eigenlijk niemand, voelde me heel onzeker en een vreemde eend in de bijt, maar het was een geweldige dag! Lekker kletsen met geestverwanten, heel veel te zien, je trotse bezit tonen: man, sinds die dag kijk ik uit naar meetings!
Ik kende dus ook niemand, maar je ziet op meetings vaak dezelfde mensen, dus op de tweede meeting voel je je al bijna “thuis”. De derde meeting kom je dan ook thuis.Gewoon komen dus! Je zult er zeker weten geen spijt van krijgen!
13 maart 2009 om 10:14 #17432979Vanmorgen de twee gasveren vervangen van mij Vec. En nu gaat hij zelfs het laatste stuk zelf omhoog, ondanks de spulletjes op de hoedenplank en de GT-spoiler!
Voelt alsof ik nu zowaar een hand over heb. :D13 maart 2009 om 11:32 #17432980kun je met de hand die je over hebt andere dingen doen Peter :P
13 maart 2009 om 11:34 #17432981Bezig geweest met mijn kofferdeksel. Mijn kofferdeksel (vectra B2 sedan) blijft niet goed openstaan, Bij een beetje wind komt ie weer wat naar beneden. Iemand een idee wat te doen ?
13 maart 2009 om 12:24 #17432982origineel gepost door cas.
Al die mensen ken ik niet.
dat heb ik ook hoor, ik ken ook niemand.. en met een vrijwel
standaard auto naar een meeting gaan.
beetje ”bang” voor reacties, van wat komt die nou hier doen met dat standaard ding:D13 maart 2009 om 12:53 #17432983origineel gepost door Silver
Al die mensen ken ik niet.
dat heb ik ook hoor, ik ken ook niemand.. en met een vrijwel
standaard auto naar een meeting gaan.
beetje ”bang” voor reacties, van wat komt die nou hier doen met dat standaard ding:Djij heb er net zoveel aan gedaan als ik hoor.
ik heb ook alleen andere wielen onder gezet.verders helemaal standaard (op een grilletje na dan)
13 maart 2009 om 14:04 #17432984Ik heb er helemaal niks aan gedaan als wa lampjes vervangen. ik vind dat ie zo als mooi genoeg is. De vorige eigenaar heeft er volgens mij een andere uitlaatdemper onder gelegt en 2 plaatjes op de koplamp gelijmt. Maar ik zal wel is kijken of ik dan tijd heb en of er nog iemand mee wil.
13 maart 2009 om 14:06 #17432985Ik zie nu dat het op 5 april is dan ga ik al naar de autorai dus ik ken toch niet volgende keer dan.
13 maart 2009 om 19:27 #17432986origineel gepost door cas.
Ik zie nu dat het op 5 april is dan ga ik al naar de autorai dus ik ken toch niet volgende keer dan.Nou das toch perfect ,van Heeze naar Amsterdam kom je eerst even naar de meeting ligt toch op de route:D
Jan
13 maart 2009 om 19:30 #17432987origineel gepost door janneman vectra c
Ik zie nu dat het op 5 april is dan ga ik al naar de autorai dus ik ken toch niet volgende keer dan.Nou das toch perfect ,van Heeze naar Amsterdam kom je eerst even naar de meeting ligt toch op de route:D
Jan
Zoals je ziet…….. voor alles een oplossing !! Zolang je maar wilt !! ( op de Rai ken je ook niemand !! :P :thumbup )
13 maart 2009 om 19:31 #17432988onderwerp: wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ?
Ik heb hem opgehaald ;)
13 maart 2009 om 19:34 #17432989origineel gepost door Dinky_Toy
onderwerp: wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ?
Ik heb hem opgehaald ;)
En vergeten foto’s te maken !! :vertag
13 maart 2009 om 19:35 #17432990Was al donker en m’n toestel vergeten :(
13 maart 2009 om 20:10 #17432991origineel gepost door janneman vectra c
Nou das toch perfect ,van Heeze naar Amsterdam kom je eerst even naar de meeting ligt toch op de route:DJan
We gaan al vroeg daar heen en dan gaan we smiddags nog wa door amsterdam rijden dus da haal ik niet.
Vandaag me auto de binnekant keer goed zuiver gemaakt. 3 uur mee bezig geweest en je ziet het nog niet echt goed. :(
14 maart 2009 om 18:45 #17432992origineel gepost door cas.
origineel gepost door janneman vectra c
Nou das toch perfect ,van Heeze naar Amsterdam kom je eerst even naar de meeting ligt toch op de route:DJan
We gaan al vroeg daar heen en dan gaan we smiddags nog wa door amsterdam rijden dus da haal ik niet.
Vandaag me auto de binnekant keer goed zuiver gemaakt. 3 uur mee bezig geweest en je ziet het nog niet echt goed. :(
Okè die rai snap ik wel:wors
Maar 3 uur bezig met schoonmaken van de binnenkant van je vec en dan nog niet schoon:hmmz
Hebben er varkens ingezeten??????Heb zelf net mijn wintervelgen gewassen en gepoetst en ook weer netjes opgeborgen:angel
Jan
14 maart 2009 om 19:26 #17432993De oude gordelspanners er weer op moeten zetten! De engelse hebben een andere weerstand binnen waardoor er een storing op komt te staan die niet te wissen door dit.
Bij EPC gekeken en je kan ook zien, er is verschil tussen LHD en RHD, met links link, rechts links, enzovoorts. Dus dat is wat jammer maar goed.
De stoelverwarming afgemaakt! Deze werkt trouwens nu echt perfect ! het is idd wel fijn ! maar als je het te lang aan laat staan fikken je ballen er wel af ! sjezus!
Ik heb de knoop doorgehakt ! Leren interieur gaat luxer worden :
Nog te doenChrome deurhendels uit een B2
Chrome irmscher deurknopjes
Zelfdimmende binnenspiegel
Voetlampjes (met howto van Peter) Kabelboom ligt er al heb ik tegelijkertijd met stoelverwarming erbij gelegt.Peter welke lampenhouders had je gebruikt? Die van de dakhemel van station, hoeveel heb je betaald voor deze, de sloop wil me 15 euro per stuk laten betalen, zelfde als de chrome hendels ! Dat moet toch goedkoper kunnen!
En je zegt dat je een 12+ rail hebt gemaakt vanaf je interieur lampje, gewoon de rooie + doorgetrokken of hoe heb je het gedaan? En hoe heb je deze naar de bestuurders kant getrokken?
14 maart 2009 om 19:27 #17432994Ik ken er niet tegen als er maar iets vies is en je blijft altijd wel iets vies zien als je niet zo goed kent poetsen.
14 maart 2009 om 19:34 #17432995vandaag effe weer gewassen:thumbup
zoals altijd weer als nieuwking:14 maart 2009 om 21:06 #17432996ikzelf niets gedaan met de Vectra.. alleen de velgen gooien spontaan de lak eraf:o:o:o
factuur er nog eens bijgepakt, 1 jaar garantie, velgen gekocht ruim 1,5 jaar geleden…..
14 maart 2009 om 21:11 #17432997komt vaker voor.
Op mijn werk heb ik er laatst ook nog een gezien.
komt door de black chrome spuit techniek, denk ik.
Het is namelijk de dunne zilveren laag wat los laat.Waar maak je je velgen mee schoon??
14 maart 2009 om 21:19 #17432998origineel gepost door arjontje
komt vaker voor.
Het is namelijk de dunne zilveren laag wat los laat.Waar maak je je velgen mee schoon??
hmm.. met warm water en een scheutje afwasmiddel.
14 maart 2009 om 21:24 #17432999origineel gepost door Silver
origineel gepost door arjontje
komt vaker voor.
oke hier kan het ook niet aan liggen.
Als je bijvoorbeeld velgenreiniger gebruikt kan de lak beschadigd raken. komt door de zuren die daar in zitten.Ik zal even langs de velgen boer gaan en het probleem voor leggen. Niet geschoten is altijd mis;)
14 maart 2009 om 21:33 #17433000origineel gepost door arjontje
origineel gepost door Silver
origineel gepost door arjontje
komt vaker voor.
oke hier kan het ook niet aan liggen.
Als je bijvoorbeeld velgenreiniger gebruikt kan de lak beschadigd raken. komt door de zuren die daar in zitten.Ik zal even langs de velgen boer gaan en het probleem voor leggen. Niet geschoten is altijd mis;)
Nou daar ga ik nooit meer naar toe… ben er al een keertje of
4 teruggeweest omdat de banden steeds leeg stonden.
bij de velgenset zaten destijds Wanli banden, wat een drama
dingen stonden steeds leeg.. waren niet 100%rond.
nu met een ander merk, nergens meer last van.
ik ga in het voorjaar de velgen wel overspuiten, antrachiet grijs lijkt mij wel mooi staan.15 maart 2009 om 16:06 #17433001Vandaag de Vec weer ff gewassen nadat ik afgelopen vrijdag de 18″ wieltjes weer eronder gezet heb.
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.