Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1
- Dit onderwerp bevat 13,527 reacties, 578 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 25 december 2016om 14:56 door ketel1.
-
AuteurBerichten
-
19 juli 2011 om 20:43 #17440754
@speaker wrote:
Ik blijf Aux-loos Roel !
Tenzij die van jou van na 2007 is met aux er op….
Of van Delphi ..Mijne is al verkocht!! Zat trouwens geen aux-in op!!
19 juli 2011 om 21:14 #17440755@HofsOpel wrote:
@koenelsenaar wrote:
HofsOpel, wat zie je nog in je VW golf nu je ook een Opel hebt?:P
Hahaha, die zie je niet veel meer he, is leuk als je er dan eentje hebt ;p
Men broer heeft er nog eentje, is er gister mee vertrokken richting Noorwegen voor 4 weken, konden niet harder dan 100 km/u op de snelweg want dan werdt het te oncomfortabel :jerry
19 juli 2011 om 21:48 #17440756Ik ga vandaag uit eten met mijn vriendin, zet ik de auto in de achteruit om te parkeren gaat de parkeerhulp niet aan ik auto uit maar op contact stap ik uit zie ik dat de achteruitrijlichten het niet doen, parkeerding haalt daar stroom van dus ik dacht dat de schakelaar op de bak kapot was, kijk is is een van de draden ineens doormidden, waren gewoon 2 perfect gestrpte stukjes draad heb ze gesoldeerd en krimpkous erom maar heeft iemand een idee hoe het komt?
Erwin20 juli 2011 om 04:26 #17440757@Erwin1987 wrote:
dus heb je moeder de vrouw laten sproeien met de tuin slang? :jerry
Erwin
Een busje de-icer doet wonderen :D
20 juli 2011 om 05:29 #17440758@Erwin1987 wrote:
Ik ga vandaag uit eten met mijn vriendin, zet ik de auto in de achteruit om te parkeren gaat de parkeerhulp niet aan ik auto uit maar op contact stap ik uit zie ik dat de achteruitrijlichten het niet doen, parkeerding haalt daar stroom van dus ik dacht dat de schakelaar op de bak kapot was, kijk is is een van de draden ineens doormidden, waren gewoon 2 perfect gestrpte stukjes draad heb ze gesoldeerd en krimpkous erom maar heeft iemand een idee hoe het komt?
ErwinToch last van een steenmarter?
20 juli 2011 om 06:32 #17440759@GTS Power wrote:
@Erwin1987 wrote:
Erwin
Hahaha maar toch moest het geprobeerd worden.
En arjon ik weet het niet want de kabels lagen wel nog in zon geribbeld plastic huisje. En ik heb een piepje en spray.
Erwin
20 juli 2011 om 18:26 #17440760@Erwin1987 wrote:
@GTS Power wrote:
@Erwin1987 wrote:
Erwin
Hahaha maar toch moest het geprobeerd worden.
En arjon ik weet het niet want de kabels lagen wel nog in zon geribbeld plastic huisje. En ik heb een piepje en spray.
Erwin
Oke vaag.
20 juli 2011 om 19:46 #17440761Vandaag de vec uitgelaten in Duitsland.
Heerlijk gereden en de uitlaatpijp ff schoongeblazen ! ( op het laatst roete hij niet meer ! )
En op de terugweg ongeveer 40km lang 200km/u gereden !!!!!!!!! Echt een unicum op het stuk van Oberhausen naar NL !!
Heerlijk !!!
20 juli 2011 om 20:01 #17440762@speaker wrote:
Vandaag de vec uitgelaten in Duitsland.
Heerlijk gereden en de uitlaatpijp ff schoongeblazen ! ( op het laatst roete hij niet meer ! )
En op de terugweg ongeveer 40km lang 200km/u gereden !!!!!!!!! Echt een unicum op het stuk van Oberhausen naar NL !!
Heerlijk !!!
ik woon vlak bij de grens daar maar het lukt mij bijna altijd, moet je eens s’avonds gaan uurtje of 8 dan kan het altijd.
Erwin
20 juli 2011 om 20:19 #17440763@Erwin1987 wrote:
@speaker wrote:
Heerlijk !!!
ik woon vlak bij de grens daar maar het lukt mij bijna altijd, moet je eens s’avonds gaan uurtje of 8 dan kan het altijd.
Erwin
dat is idd een heelijk stukje :wub
20 juli 2011 om 20:27 #17440764@speaker wrote:
Heerlijk !!!
Ja een bekend vectra uitlaat stukje. Me vectra kent de 3 ook goed. :D
@Erwin1987 wrote:
@speaker wrote:
Heerlijk !!!
Erwin
pas wel op zitten een paar stilte gebieden in.
mag je in de avond niet meer zo hard20 juli 2011 om 20:32 #17440765@Peter, heerlijke cruise snelheid :)
Geen vectra maar een signum (95% vectra c).
Ik had in mijn vakantie (ziet er helaas alweer op) opeens een ratel achter mijn dashboard kastje vandaan, wist al gelijk wat er aan de hand was, n.l de servomotor van de recirculatie klep, deze heeft KUNSTSTOF (lekker bedacht) tandwieltjes welke dan afgebroken zijn er hierdoor er geratel onstaat bij het open en dichtdoen van de recirculatie klep, en ik kan mededelen dit doet mijn auto best vaak door de climate control. Dus een Zondag een nieuwe besteld vanuit Engeland en had deze vandaag binnen, dus gelijk maar vervangen. Wat een :swear klusje zeg, je komt overal erg moeilijk bij, maar goed het is gelukt, dus de auto is weer ratel vrij.
Ook afgelopen zondag bij Peter (speaker) een bumperlip en dubbele uitlaat opgehaald welke van een 2.8 v6 signum kwamen en de bumperlip was in dezelfde kleur als mijn auto (de orginele bumperlip verbergt mijn enkle uitlaat). Dus nadat ik de servomotor erin had de stoute schoenen aangetrokken en lip en uitlaat gemonteerd. Peter had nog gezegt dat de diameters wat verschilde de dubbele uitlaat was n.l een stuk groter dan mijn oude, dit heb ik provisorisch opgelost, maar dat moet ik nog definitief op een nette manier oplossen. Dus bij deze een foto van het eindresultaat (sorry geen voor foto’s genomen).
20 juli 2011 om 20:39 #17440766Staat dik Dennis !! :thumbup :thumbup :thumbup :thumbup :thumbup
Best klusje he , dat tandwieltje vervangen !! Maar niet meer dat rot geluid de hele tijd !!
20 juli 2011 om 20:42 #17440767Thx, ben er ook erg blij mee :)
Ik heb gewoon de motor omgewisseld en de oude moto weg gemieterd, plastic troep allemaal. Maar het is een leuk klusje ja :)
21 juli 2011 om 07:40 #17440768Stilte gebieden :wtf
Erwin
21 juli 2011 om 09:28 #17440769@Erwin1987 wrote:
Stilte gebieden :wtf
Erwin
Ja, daar moet je je motor uitzetten en uit laten rollen tot je t bord krijgt dat de motor weer aan mag.
21 juli 2011 om 10:18 #17440770@Erwin1987 wrote:
Erwin
Borden met Larmschutz + tijd + snelheidslimiet
@Edvries wrote:
Ja, daar moet je je motor uitzetten en uit laten rollen tot je t bord krijgt dat de motor weer aan mag.
Jij snapt hem , vriend !! :thumbup
21 juli 2011 om 12:53 #17440402Vandaag de voorbumper-lip er afgehaald :shock: :wtf
21 juli 2011 om 13:05 #1744039921 juli 2011 om 13:32 #17440771@GTS Power wrote:
@speaker wrote:
Vandaag de voorbumper-lip er afgehaald :shock: :wtf
Heb je de spuiter werk bezorgd?
Tja.. minimaal werk, maar ik vraag me af of ik hem er nog op ga zetten. Ik ben niet zo van het ‘schuin over hobbels heen’ of ‘ zo langzaam er overheen dat je bijna achteruit ipv vooruit gaat’
21 juli 2011 om 13:43 #17440772@speaker wrote:
@GTS Power wrote:
@speaker wrote:
Vandaag de voorbumper-lip er afgehaald :shock: :wtf
Heb je de spuiter werk bezorgd?
Tja.. minimaal werk, maar ik vraag me af of ik hem er nog op ga zetten. Ik ben niet zo van het ‘schuin over hobbels heen’ of ‘ zo langzaam er overheen dat je bijna achteruit ipv vooruit gaat’
tja, das een keuze natuurlijk.
ik tik met men orginele lip nu ook wel eens een drempel aan dus zo’n lipje komt er bij mij niet onder.
werkt je sensor al trouwens?
21 juli 2011 om 18:28 #17440773@DennisD wrote:
@Peter, heerlijke cruise snelheid :)
Geen vectra maar een signum (95% vectra c).
Ik had in mijn vakantie (ziet er helaas alweer op) opeens een ratel achter mijn dashboard kastje vandaan, wist al gelijk wat er aan de hand was, n.l de servomotor van de recirculatie klep, deze heeft KUNSTSTOF (lekker bedacht) tandwieltjes welke dan afgebroken zijn er hierdoor er geratel onstaat bij het open en dichtdoen van de recirculatie klep, en ik kan mededelen dit doet mijn auto best vaak door de climate control. Dus een Zondag een nieuwe besteld vanuit Engeland en had deze vandaag binnen, dus gelijk maar vervangen. Wat een :swear klusje zeg, je komt overal erg moeilijk bij, maar goed het is gelukt, dus de auto is weer ratel vrij.
Ook afgelopen zondag bij Peter (speaker) een bumperlip en dubbele uitlaat opgehaald welke van een 2.8 v6 signum kwamen en de bumperlip was in dezelfde kleur als mijn auto (de orginele bumperlip verbergt mijn enkle uitlaat). Dus nadat ik de servomotor erin had de stoute schoenen aangetrokken en lip en uitlaat gemonteerd. Peter had nog gezegt dat de diameters wat verschilde de dubbele uitlaat was n.l een stuk groter dan mijn oude, dit heb ik provisorisch opgelost, maar dat moet ik nog definitief op een nette manier oplossen. Dus bij deze een foto van het eindresultaat (sorry geen voor foto’s genomen).
je hebt goed werk verricht naamgenootje :thumb :thumbup
21 juli 2011 om 19:58 #17440774@Edvries wrote:
@Erwin1987 wrote:
Erwin
Radio op mute.
Erwin
21 juli 2011 om 20:19 #17440775Net gewassen na een vogelstront regenbui :swear
En nee………men sensor reageerde er niet op! :agent
22 juli 2011 om 04:45 #17440776@Erwin1987 wrote:
@Edvries wrote:
@Erwin1987 wrote:
Erwin
Radio op mute.
Erwin
of op fluister modus.
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.