Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1
- Dit onderwerp bevat 13,527 reacties, 578 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 25 december 2016om 14:56 door ketel1.
-
AuteurBerichten
-
4 juli 2011 om 04:53 #17440616
@aapje1963 wrote:
@GTS Power wrote:
@aapje1963 wrote:
@GTS Power wrote:
net nog wat leuks gekocht voor 25 euro’s king: king: king: king: king:
Nieuw projectje :thumb
Is gezellig in donker amberkleurig spotje aan romantisch…
Leuk prijsje…zekers ;)
nu nog opzoek naar een goede how to.(dat ook dat lampje werkt)
er zit ook nog een regensensor bij maar ik heb geen idee of die relatief makkelijk te instaleren is.
ach ja heb ik weer wat te doen :D
Misschien weet Peter het… die heeft het er dacht ik ook ingebouwd bij zijn vec…
viewtopic.php?f=6&t=109983&start=75
Bij mij zat het er in, wel lekker en spotje is leuk als het donker is… gaat zelf aan sensor denk ik
Lekker knutselen maar weer..
Die is van omega toch?
Maar het kan nooit moeilijk zijn omdat je maar 2 draden nodig bent.alleen even kijken welke waarop moeten.Komt helemaal goed :thumbup
4 juli 2011 om 04:57 #17440617@tuinmeubel wrote:
De DAP900 gekregen ! Morgen een polijst en poets dagje… :thumb Eens kijken of ik die krassen van Corsica eruit kan krijgen… :hmmz
Dat is erg leuk spul!
Met welke pads en polijstmiddelen gebruik jij dan?
Veel plezier vandaag ;)
4 juli 2011 om 08:49 #17440618@GTS Power wrote:
@aapje1963 wrote:
@GTS Power wrote:
net nog wat leuks gekocht voor 25 euro’s king: king: king: king: king:
Nieuw projectje :thumb
Is gezellig in donker amberkleurig spotje aan romantisch…
Leuk prijsje…zekers ;)
nu nog opzoek naar een goede how to.(dat ook dat lampje werkt)
er zit ook nog een regensensor bij maar ik heb geen idee of die relatief makkelijk te instaleren is.
ach ja heb ik weer wat te doen :D
lampje zit er bij mij ook in :D
schijnt normaal gesproken mooi op de asbak.
of zoals in mijn geval op de 1e schoenen van mijn dochter die aan de spiegel hangen :thumb4 juli 2011 om 12:42 #17440619Vanmorgen met de DAP900 de Vectra weer krasvrij gemaakt ! Ziet er weer puntgaaf uit. :thumb :D
Voor:
Na:
Eerst al het zachte rubber afgeplakt. Polijsten gedaan met de oranje light cutting pad (cutting factor 4) en Raffini – Finale. Verder met de hand nagewreven met een gewone Halfords polijstdoek. Daarna in de wax gezet met de green light polishing pad, cutting factor 1 en Meguiar’s Deep Crystal Carnauba Wax. Als laatste handmatig opgewreven met een wax-doek van Turtle.
4 juli 2011 om 14:32 #17440620Ziet er weer errug netjes uit!
Mooie kleur is dat hè,vol in de zon :wub king:
4 juli 2011 om 14:50 #17440621Ja super ! Dan kan je goed zien waarom ze deze kleur Black Pearl noemen… king:
4 juli 2011 om 15:30 #17440622Vandaag me airco gemaakt, had hem vorige week bij laten vullen alleen deed hij het niet.
na alles gezocht, zo als zekeringen, kabels na meten naar de aircopomp. bleek ongeveer 10 cm voor de stekker van de pomp de kabel kapot te zijn.na een uurtje bezig zijn geweest is het weer afschuwelijk koud in de auto.
dus doet de airco het niet kijk daar even.
4 juli 2011 om 15:52 #17440623Geprobeerd het stadslicht lampje rechts te vervangen, maar zou niet weten hoe dat dingetje eruit te krijgen. Luchtslang eraf, kapje eraf, maar dan… ? :wtf Morgen maar even langs de VOD en het me voor laten doen.
4 juli 2011 om 16:32 #17438829@tuinmeubel wrote:
Geprobeerd het stadslicht lampje rechts te vervangen, maar zou niet weten hoe dat dingetje eruit te krijgen. Luchtslang eraf, kapje eraf, maar dan… ? :wtf Morgen maar even langs de VOD en het me voor laten doen.
Binnenste kapje er af en dan gewoon aan het stekkertje/fittinkje trekken. Hij zit er gewoon ingedrukt… dus niks bijzonders.
4 juli 2011 om 17:47 #17438508@tuinmeubel wrote:
Ja super ! Dan kan je goed zien waarom ze deze kleur Black Pearl noemen… king:
Idd king:
4 juli 2011 om 17:49 #17438490@tuinmeubel wrote:
Geprobeerd het stadslicht lampje rechts te vervangen, maar zou niet weten hoe dat dingetje eruit te krijgen. Luchtslang eraf, kapje eraf, maar dan… ? :wtf Morgen maar even langs de VOD en het me voor laten doen.
je hebt toch wel het ovale kapje eraf gehaald toch?
maar net zoals peter zegt gewoon er aan trekken dan komt ie er erg makkelijk uit :thumbup
4 juli 2011 om 17:52 #17438245net op speurtocht geweest onder men hemel naar stekkertjes voor een dimmende binnenspiegel/regensensor.
wel wat gevonden maar dat zal wel weer ergens anders voor zijn :sleeping
(maar we houden hoop :D )weet iemand waar deze van is???
4 juli 2011 om 18:26 #17440400Wat staat er op het lint Tom ????
REGENSENSOR !!!
:jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry
:sleeping
4 juli 2011 om 18:38 #17440334@tuinmeubel wrote:
Uhhhh, da’s toch een C en geen B… Dan is het de kleur Black Saphire….Dacht ik…….
Safe driving Jurgen
4 juli 2011 om 18:55 #17440624@speaker wrote:
Wat staat er op het lint Tom ????
REGENSENSOR !!!
:hmmz :hmmz :hmmz
dat staat er niet op!alleen letters en cijfers.(zo achterlijk ben ik nu ook weer niet :vertag )
4 juli 2011 om 18:56 #17440625@jraaf wrote:
@tuinmeubel wrote:
Uhhhh, da’s toch een C en geen B… Dan is het de kleur Black Saphire….Dacht ik…….
Safe driving Jurgen
klopt helemaal :thumbup
4 juli 2011 om 19:21 #17440628@GTS Power wrote:
@speaker wrote:
REGENSENSOR !!!
dat staat er niet op!alleen letters en cijfers.(zo achterlijk ben ik nu ook weer niet :vertag )
Toch wel !Jouw foto gespiegeld !!
Wat staat daar rood omcirkeld ???4 juli 2011 om 19:23 #17440629ff me leesbril erbij……….Jahaaaa! regensensor. :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry
Safe driving Jurgen4 juli 2011 om 19:27 #17440630@speaker wrote:
@GTS Power wrote:
@speaker wrote:
REGENSENSOR !!!
Toch wel !Jouw foto gespiegeld !!
Wat staat daar rood omcirkeld ???(HEEL erg diepe schaammodus aan!!!)
tjonge…….dan heb ik er dus continue vanaf de verkeerde kant op gekeken :hmmz
(HEEL erg diepe schaammodus uit!!!)
wel vreemd dat die kabel er wel ligt en ik die van de spiegel 1 2 3 niet kan vinden :hmmz
maar ik ben allang blij dat die er wel ligt aangezien dat de belangrijkste is king:thanks :jerry
EDIT:
Ja hoor Eric met een C….kom er maar bij-in :jerry
4 juli 2011 om 19:41 #17440632Geeft niet Tom !!
Die van de spiegel zit waarschijnlijk boven je verlichting/leeslampjes/zonnebrilvakje/alarmsensor !king:
4 juli 2011 om 19:42 #17440633Bij Pearl zijn nu de brillen in de aanbieding, misschien toch maar eens laten controleren :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry
4 juli 2011 om 19:45 #17440634@speaker wrote:
Geeft niet Tom !!
Die van de spiegel zit waarschijnlijk boven je verlichting/leeslampjes/zonnebrilvakje/alarmsensor !king:
(Ik durf nu bijna niet meer)
ik heb verder alles goed nagekeken maar kon niks vinden ook niet boven die console want die moest eruit om te zoeken.
4 juli 2011 om 19:55 #17440635@jraaf wrote:
ff me leesbril erbij……….Jahaaaa! regensensor. :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry
Safe driving Jurgen@drempelvrees wrote:
Bij Pearl zijn nu de brillen in de aanbieding, misschien toch maar eens laten controleren :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry
ook bedankt voor de ondersteunende woorden!!!
;) ;) ;)
4 juli 2011 om 19:58 #17440636@speaker wrote:
Geeft niet Tom !!
heb jij niet toevallig een foto van dat lint waarop je kunt zien vanaf wanneer het lint aftakt naar de spiegel toe?
dan kan ik in een richting zoeken.
aangezien alles erg goed is vastgeplakt met dat witte stof-plakband en ik bang ben om het lint kapot te trekken :hmmz4 juli 2011 om 20:11 #17440637@GTS Power wrote:
@jraaf wrote:
@tuinmeubel wrote:
Safe driving Jurgen
klopt helemaal :thumbup
Ja, inderdaad.
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.