Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1
- Dit onderwerp bevat 13,527 reacties, 578 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 25 december 2016om 14:56 door ketel1.
-
AuteurBerichten
-
25 juni 2011 om 15:38 #17440559
vandaag nieuw pollen filter gemonteert en fiat achterruiten wisser
voor
na
voor
na
25 juni 2011 om 15:45 #17440560netjes :thumbup
25 juni 2011 om 15:47 #17440561@tuinmeubel wrote:
Ben nu met vakantie op Corsica. Diegenen die in Frankrijk op vakantie zijn geweest, weten dat die Fransen soms rijden als bezetenen. Gisteren moest ik uitwijken en schampte langs een paar stevige struiken :ass , gelukkig geen muurtje… Dit wordt na de vakantie thuis weer even stevig polijsten… :swear :cry
dat is minder fraai :cry
ik ben ook een keer door zo’n betonnen bosje gereden :swear
maar lijkt me grotendeels goed te doen.
succes :thumbup
25 juni 2011 om 17:31 #174405622 nieuwe ruitenwissers gekocht en geplaatst.
en…….(ik was de enige in nederland) men vec met het handje gewassen :D
kon ik mooi men nieuwe shampoo uittesten (dodo juice)
echt fijn spul :wub25 juni 2011 om 22:30 #17440563@GTS Power wrote:
2 nieuwe ruitenwissers gekocht en geplaatst.
echt fijn spul :wubWat is er dan zo fijn aan die dodo juice shampoo?
Jan
26 juni 2011 om 06:45 #17440564@janneman vectra c wrote:
@GTS Power wrote:
2 nieuwe ruitenwissers gekocht en geplaatst.
echt fijn spul :wubWat is er dan zo fijn aan die dodo juice shampoo?
Jan
Het fijne is dat:
Het erg goed opschuimd
De shampoo veel langer in de washandhandschoen blijft waardoor je minder nodig bent.
Erg lekker ruikt.
PH neutraal is waardoor het je waxlaag niet aantast.
Je erg weinig nodig bent voor een emmer shampoo.Het is trouwens ook de nummer 1 shampoo volgens het Carclean forum!
26 juni 2011 om 10:38 #17440565Vanmorgen even de schroefset naar mn zin afgesteld, stukken beter nu
26 juni 2011 om 10:44 #17440566@drempelvrees wrote:
Vanmorgen even de schroefset naar mn zin afgesteld, stukken beter nu
uiteraard :kewlpics :kewlpics :kewlpics
:D :D :D
26 juni 2011 om 10:49 #17440567@GTS Power wrote:
@drempelvrees wrote:
Vanmorgen even de schroefset naar mn zin afgesteld, stukken beter nu
uiteraard :kewlpics :kewlpics :kewlpics
:D :D :D
Zie mijn topic :thumb :jerry :kewlpics :kewlpics :kewlpics :kewlpics
26 juni 2011 om 16:34 #17440569V.d week m’n achterschokbrekers bij de VOD laten vervangen rechtsachter was echt helemaal vergaan kon je gewoon met je handjes induwen niet best dus en gisteren de vec maar even een beurtje gegeven filters bougies en de olie vervangen de vec kan er voorlopig weer tegenaan :thumb
26 juni 2011 om 18:58 #1744057026 juni 2011 om 20:56 #17440571mijn vectra gewassen.
27 juni 2011 om 20:26 #17440572De vectra uit laten lijnen
28 juni 2011 om 14:03 #17440574sterretje laten maken in men voorruit :thumbup
don’t look at my finger;)
29 juni 2011 om 13:42 #17440575Vanmorgen de Vectra gestript. Allereerst de kabelboom van de achteraf ingebouwde CD70 eruit gehaald (de radio,scherm en gps antenne had ik er in het weekend al uitgehaald). Aangezien ik deze netjes over de dakhemel had ingebouwd (origineel zit deze daar ook) keek ik er enorm tegenop. Maar ik moet zeggen dat de dakhemel zich van zijn beste kant liet zien en makkelijk “ruimte” gaf. Was er in No Time uit. Omdat ik nog wat tijd over had ook nog maar even de Parrot MKI9200 uitgebouwd. Oh ja, de versterker die in het koffer zat geschroefd heb ik er ook maar alvast uitgehaald,ook de speakerkabels en de voedin- en massakabel zijn er al uit. Vectra is nu bijna origineel.
Pffffff, en nu maar wachten op die Insignia :wub
29 juni 2011 om 16:34 #17440576@opel-limbo wrote:
Vanmorgen de Vectra gestript. Allereerst de kabelboom van de achteraf ingebouwde CD70 eruit gehaald (de radio,scherm en gps antenne had ik er in het weekend al uitgehaald). Aangezien ik deze netjes over de dakhemel had ingebouwd (origineel zit deze daar ook) keek ik er enorm tegenop. Maar ik moet zeggen dat de dakhemel zich van zijn beste kant liet zien en makkelijk “ruimte” gaf. Was er in No Time uit. Omdat ik nog wat tijd over had ook nog maar even de Parrot MKI9200 uitgebouwd. Oh ja, de versterker die in het koffer zat geschroefd heb ik er ook maar alvast uitgehaald,ook de speakerkabels en de voedin- en massakabel zijn er al uit. Vectra is nu bijna origineel.
Pffffff, en nu maar wachten op die Insignia :wub
Hey Roel, wanneer komt die Insignia?
Jan
29 juni 2011 om 18:30 #17440577Medio – eind augustus Jan. Maw, dat duurt nog eeuwen :cry
Greetz Roel met een C.
30 juni 2011 om 14:54 #17440578Cilinderslot ingebouwd cv/alarm werkt ook.
nieuwe sleutel gekregen en hij is niet ingelezen.
Kosten zij die man 50e… nou het is iets minder geworden 49,99e. Ik zeg tegen die man .. gij kan grapjes maken! :sleeping. Hij zej nix meer :D30 juni 2011 om 21:11 #17440580@opel-limbo wrote:
Medio – eind augustus Jan. Maw, dat duurt nog eeuwen :cry
Greetz Roel met een C.
:wtf Die Insignia moet wel ERG exclusief zijn als je zolang erop moet wachten! Heb er zelf geen ervaring mee.
30 juni 2011 om 21:15 #17440581Vandaag lopen denken of en hoe ik op mijn huidige radio NCDC 2015 met Telematica een aux in kan realiseren?!
:hmmz Is het wel uberhaupt wel mogelijk? Iemand die dit toevallig weet? TNX!Binnenkort maar es vragen hoeveel het me gaat kosten als ik mijn navi-cdrom drive wilt laten repareren @ http://www.alfaelectronics.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false; en of ze ook gelijk naar die 4-discs-wissellaar willen kijken.
1 juli 2011 om 06:37 #17440582@DOCTOR007 wrote:
@opel-limbo wrote:
Greetz Roel met een C.
:wtf Die Insignia moet wel ERG exclusief zijn als je zolang erop moet wachten! Heb er zelf geen ervaring mee.
Dealert zei dat het ongeveer 8-10 weken zou duren. Vind ik niet echt belachelijk lang. Bij VW-Audi-BMW zou op dit moment bijna 4-6 maanden levertijd zijn.
Greetz Roel met een C.
1 juli 2011 om 06:43 #17440583@opel-limbo wrote:
@DOCTOR007 wrote:
@opel-limbo wrote:
Greetz Roel met een C.
Dealert zei dat het ongeveer 8-10 weken zou duren. Vind ik niet echt belachelijk lang. Bij VW-Audi-BMW zou op dit moment bijna 4-6 maanden levertijd zijn.
Greetz Roel met een C.
:shock: Nooit geweten dat het allemaal zoveel tijd inbeslag neemt. Bijna alle nieuwe auto’s die ik gereden heb waren door mijn werkgevers aan mij uitgereikt en dat zijn een hoop geweest. Nu ik dit weet dat je zolang op je 4 wieler(s) ;) moet wachten ga ik “nooit” een nieuwe auto kopen.
1 juli 2011 om 06:52 #17440584Eens kijken wat ik ga doen:
-Ik rijd met de king: Vectra king: sowieso naar SPL. En dan even niet aan werken denken:jerry
-Op de terugweg moet ik nog tanken, tenminste dat denk ik dan. Volgens BC kan ik 160km nog rijden.
-Ik kan kiezen om de luchtbuis onder de armsteun in te bouwen of de versterker. En ik denk dat ik de versterker ga doen.
-Nog in de namiddag naar een bijeenkomst van de k.d.v. van de kleintjes oftewel “double trouble” :D :agentGenoeg te doen!
edit: ik ga nog ff bij :thumbdown KVOD :thumbdown nieuwe matten set halen. btw ik zie dat ik middels 777 berichten geplaatst heb, die ga ik vandaag ff checken :D
1 juli 2011 om 08:13 #17440585@DOCTOR007 wrote:
Vandaag lopen denken of en hoe ik op mijn huidige radio NCDC 2015 met Telematica een aux in kan realiseren?!
:hmmz Is het wel uberhaupt wel mogelijk? Iemand die dit toevallig weet? TNX!Binnenkort maar es vragen hoeveel het me gaat kosten als ik mijn navi-cdrom drive wilt laten repareren @ http://www.alfaelectronics.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false; en of ze ook gelijk naar die 4-discs-wissellaar willen kijken.
ben ik ook wel benieuwd naar :thumbup
welke problemen heb je dan met de wisselaar??1 juli 2011 om 09:15 #17440586@SigNumberOne wrote:
@DOCTOR007 wrote:
Vandaag lopen denken of en hoe ik op mijn huidige radio NCDC 2015 met Telematica een aux in kan realiseren?!
ben ik ook wel benieuwd naar :thumbup
welke problemen heb je dan met de wisselaar??Elke cd zelfgemaakt of nieuw uit de winkel speelt het soms direct goed en anders na een uur rijden hoor je hakkelend de tracks of zie je dat het een track afspeelt en pas na 1min. pas geluid weer laat klinken of erger soms kan het track niet eens afgespeeld worden en dan gaat het door naar de volgende track.
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.