Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1
- Dit onderwerp bevat 13,527 reacties, 578 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 25 december 2016om 14:56 door ketel1.
-
AuteurBerichten
-
20 juni 2011 om 14:14 #17440531
Ja passen !!
En die van http://www.wisserbladen.nl” onclick=”window.open(this.href);return false; zijn net zo goed als Bosch oid!20 juni 2011 om 15:00 #17440532@rooiepeet wrote:
:cry kijk maar in het te koop gedeelte bij complete auto’s
Jammer dat je hem weg doet.. tis te begrijpen en soms moet je keuzes maken!
Hopenlijk gaat tie naar een liefhebber?
Grt
20 juni 2011 om 20:58 #17440533@opel-limbo wrote:
Je kunt op een C1 flatblades eropzetten. Geen probleem. Heb ze er zelf van Bosch opzitten.
Greetz Roel met een C
Nou dan vraag ik me toch wel af waarom ”zij” zeiden dat het niet kon¿ Anders had ik die wel gekocht en wat me ook opgevallen is dat de ene wisser kleiner is dan de andere. Welke lengte heb je dan nodig en verschillen ze dan qua lengte t.o.v.d. standaard uitvoering?
Mijn huidige wissers hebben zeker een jaar op gezeten. Het zwarte lak was op vele plaatsen een klein beetje weg.
Ik baal wel dat deze wissers niet van die wind ondrukkers heeft, zoals die bij Bosch wel standaard d’r op zitten. Maar goed als ‘ie maar de fuiten wist vind ik het best.Weet iemand of je een 2.0DTI ook kan chippen of hoe het ook genoemd wordt? Zo ja, een link/adres zou ik op pris stellen (tnx). Vooral aangezien ik geen know how heb van autotechniek.
Gij allen rijden bijna een CDTI uitvoering. Wat schijnt makkelijker te chippen oid te zijn.20 juni 2011 om 21:01 #17440534@DOCTOR007 wrote:
@opel-limbo wrote:
Je kunt op een C1 flatblades eropzetten. Geen probleem. Heb ze er zelf van Bosch opzitten.
Greetz Roel met een C
Nou dan vraag ik me toch wel af waarom ”zij” zeiden dat het niet kon¿ Anders had ik die wel gekocht en wat me ook opgevallen is dat de ene wisser kleiner is dan de andere. Welke lengte heb je dan nodig en verschillen ze dan qua lengte t.o.v.d. standaard uitvoering?
Mijn huidige wissers hebben zeker een jaar op gezeten. Het zwarte lak was op vele plaatsen een klein beetje weg.
Ik baal wel dat deze wissers niet van die wind ondrukkers heeft, zoals die bij Bosch wel standaard d’r op zitten. Maar goed als ‘ie maar de fuiten wist vind ik het best.Weet iemand of je een 2.0DTI ook kan chippen of hoe het ook genoemd wordt? Zo ja, een link/adres zou ik op pris stellen (tnx). Vooral aangezien ik geen know how heb van autotechniek.
Gij allen rijden bijna een CDTI uitvoering. Wat schijnt makkelijker te chippen oid te zijn.aan de voorkant ben je 600mm en 475mm nodig en achter was dacht ik 400mm.
21 juni 2011 om 07:37 #17440535Tnx zal ik onthouden als ik ze weer ga vervangen!
21 juni 2011 om 07:56 #17440536Heb originele gm flatblades. Besteld bij Eugène van GM tuningparts in Best. Zit hier ook op het forum onder de naam edition2000 geloof ik. Heeft z’n eigen rubriek hier op het forum.
Tuurlijk kunnen flatblades op een vec.21 juni 2011 om 10:49 #17440537GTS Power wrote:Eindelijk maar toch!en een (nieuw)automatisch dimbaar rechter spiegel glas :thumbup
:wtf moet ik daarbij nou voorstellen. Glas dat licht geeft oid?
21 juni 2011 om 11:24 #17440538@DOCTOR007 wrote:
@GTS Power wrote:
Eindelijk maar toch!
en een (nieuw)automatisch dimbaar rechter spiegel glas :thumbup
:wtf moet ik daarbij nou voorstellen. Glas dat licht geeft oid?
nee juist niet :angel
21 juni 2011 om 14:40 #17440539@sw_reijnders wrote:
@DOCTOR007 wrote:
@GTS Power wrote:
Eindelijk maar toch!
en een (nieuw)automatisch dimbaar rechter spiegel glas :thumbup
:wtf moet ik daarbij nou voorstellen. Glas dat licht geeft oid?
nee juist niet :angel
Over het algemeen heb je alleen een automatische dimbare binnenspiegel(als je die optie hebt). deze buitenspiegel kun je samen laten dimmen met je binnenspiegel zodat je niet alsnog last hebt van het felle licht achter je.
21 juni 2011 om 15:09 #17440540@GTS Power wrote:
@sw_reijnders wrote:
@DOCTOR007 wrote:
@GTS Power wrote:
Eindelijk maar toch!
en een (nieuw)automatisch dimbaar rechter spiegel glas :thumbup
:wtf moet ik daarbij nou voorstellen. Glas dat licht geeft oid?
nee juist niet :angel
Over het algemeen heb je alleen een automatische dimbare binnenspiegel(als je die optie hebt). deze buitenspiegel kun je samen laten dimmen met je binnenspiegel zodat je niet alsnog last hebt van het felle licht achter je.
Oke.
23 juni 2011 om 05:30 #17440542Nou kocht ik vande week bij de dealer een contactblok voor de vectra………….. maar die moest ik niet hebben :hmmz Er moet een nieuw cilinderslot in :D
Gaat weer goed geld kosten :jerryKreeg dit mee van de dealer
913 653 145 zonder code 145,18e913 686 met code 107,75e
Code opvragen 25e
montage 50e
Plus kentekenbewijs deel 1 en 2 en ID kaart.Dus dan maar een nieuw cilinderslot bestellen?
Grt
23 juni 2011 om 12:20 #17440543Ik heb ooit de radiocode opgevraagd in vlaardingen(importeur) en kreeg deze na het mailen van id en kentekenbewijs deel 1 gratis de code gemaild.
23 juni 2011 om 14:39 #17440544@DOCTOR007 wrote:
Ik heb ooit de radiocode opgevraagd in vlaardingen(importeur) en kreeg deze na het mailen van id en kentekenbewijs deel 1 gratis de code gemaild.
Ja maar das voor een radio :jerry
Denk niet dat de dealer het gratis doet geven aan ons ;)23 juni 2011 om 15:18 #17440541Wat kost de cilinder dan? Moet men dan ook nwe/geslepen sleutelbaarden hebben? Weeg het prijs tegen de kosten af zou ik zeggen :D . Persoonlijk zou ik het alles door de dealer laten doen. Maar goed dat komt dat ik geen kei :agent ben in het sleutelen van auto’s ;)
23 juni 2011 om 20:55 #17440545Schroefset gemonteerd met Edje73 samen
23 juni 2011 om 22:42 #17440546Nog tips voor het afstellen van een schroefset?
Erwin
24 juni 2011 om 04:19 #17440548@Erwin1987 wrote:
Nog tips voor het afstellen van een schroefset?
Erwin
Deze had ik ook van William:
De originele schotels van voor moet je overzetten, bij die schotels zit een plastic ring die je open kunt maken.
Hier zitten lagers in die je even opnieuw in moet vetten.En kwa afstellen zou ik niet al te laag beginnen, ik heb ze achter op zn hoogst staan en voor nog niet halverwege en je ziet hoe de auto nu staat. Hoe dat bij een vectra B is durf ik je niet te zegggen. Wij waren in bijna 2 1/2 uur klaar met alles
24 juni 2011 om 07:40 #17440550Alles invetten;) check.
En om de 2 kanten gelijk te krijgen nog een tip?
Erwin
24 juni 2011 om 08:17 #17440551Ben nu met vakantie op Corsica. Diegenen die in Frankrijk op vakantie zijn geweest, weten dat die Fransen soms rijden als bezetenen. Gisteren moest ik uitwijken en schampte langs een paar stevige struiken :ass , gelukkig geen muurtje… Dit wordt na de vakantie thuis weer even stevig polijsten… :swear :cry
24 juni 2011 om 14:22 #17440552Dat zijn geen mooie vakantiefoto s
24 juni 2011 om 14:30 #17440553@DOCTOR007 wrote:
Wat kost de cilinder dan? Moet men dan ook nwe/geslepen sleutelbaarden hebben? Weeg het prijs tegen de kosten af zou ik zeggen :D . Persoonlijk zou ik het alles door de dealer laten doen. Maar goed dat komt dat ik geen kei :agent ben in het sleutelen van auto’s ;)
Prijs contactslot/code 90,55 ex btw incl btw 107,75
Securitycode opvragen 21,00e
Komt een nieuwe sleutel code blijft het zelfde… inlezen kon ik ook laten doen door de dealer kost 35e :sleepingDealer bouwt het ook in.. sleutelen kan ik wel.. maar sommige dingen laat ik doen :agent
Grt
24 juni 2011 om 15:59 #17440554@Erwin1987 wrote:
Alles invetten;) check.
En om de 2 kanten gelijk te krijgen nog een tip?
Erwin
Uitmeten hoeveel schroefdraad je hebt gebruikt, als die beide gelijk zijn moet je goedzitten
24 juni 2011 om 19:30 #17440555Kontact aangezet mee genomen naar het wokken :D
24 juni 2011 om 19:45 #17440556Ik heb een x1.6xel gl zonder toerenteller. Vandaag op de sloop even een complete display met toerenteller opgehaald en het werkte ook nog! Ik vraag me af wat er nog meer is voorgemonteerd in de auto?
25 juni 2011 om 11:51 #17440557Gister : bij SFR geweest en UHP4 gekoppeld.
Vandaag : nieuw draadje getrokken voor de microfoon, want die was niet helemaal goed….
Nu werkt ie ‘eindelijk’ zoals ie hoort !
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.