Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1
- Dit onderwerp bevat 13,527 reacties, 578 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 25 december 2016om 14:56 door ketel1.
-
AuteurBerichten
-
16 mei 2011 om 07:49 #17440322
Gister even m’n achterlichten vervangen, met dank aan mrp-tech2.
Avond daarvoor flinke bui, en het water in m’n achteruitrijlicht bevestigde nog even dat het nodig was
16 mei 2011 om 17:45 #17440323men rechter spiegelglas in 10 stukken van de grond opgeraapt :swear :swear :swear
16 mei 2011 om 18:40 #17440324en een nieuwe besteld bij ARTAparts :thumbup
17 mei 2011 om 07:38 #17440325@GTS Power wrote:
en een nieuwe besteld bij ARTAparts :thumbup
En wat kost ie dan?
edit
Niet duur 11euro.17 mei 2011 om 10:51 #17440326@DOCTOR007 wrote:
@GTS Power wrote:
en een nieuwe besteld bij ARTAparts :thumbup
En wat kost ie dan?
edit
Niet duur 11euro.De verwarmde versie kost 23 euro incl opsturen.
17 mei 2011 om 16:17 #17440327vandaag men verlagingsveren binnen gekregen :thumbup
morgenavond plaatsen :thumb
17 mei 2011 om 16:46 #17440328Vandaag:
Even mijn airco opnieuw afgeperst en opnieuw afgevuld :thumbup
deze deed het niet en daar kwam ik helaas achter na de aankoop van de auto:swear :thumbdown
maar goed ik ben erachter gekomen dat deze dus helemaal leeg was
en nu wordt ie weer lekker koud :wors :worsgr erik
17 mei 2011 om 18:46 #17440329@erosnl wrote:
Vandaag:
deze deed het niet en daar kwam ik helaas achter na de aankoop van de auto:swear :thumbdown
Weet je ook hoe het kwam waardoor het helemaal leeg was? Natuurlijke leegloop of wat anders???
Ik had het laatst ook toen kwam er helemaal geen :swear :swear :swear aan koele/koude lucht. Tijdens het pers proces bleek het helemaal droog:P te staan. Bij laten vullen en tjakka :thumbup
17 mei 2011 om 18:56 #17440330@DOCTOR007 wrote:
@erosnl wrote:
Vandaag:
Weet je ook hoe het kwam waardoor het helemaal leeg was? Natuurlijke leegloop of wat anders???
Ik had het laatst ook toen kwam er helemaal geen :swear :swear :swear aan koele/koude lucht. Tijdens het pers proces bleek het helemaal droog:P te staan. Bij laten vullen en tjakka :thumbup
Het is een gesloten systeem, maar een verlies van 5% koudemiddel per jaar is normaal.
17 mei 2011 om 19:59 #17440332@arjontje wrote:
@DOCTOR007 wrote:
@erosnl wrote:
Vandaag:
Het is een gesloten systeem, maar een verlies van 5% koudemiddel per jaar is normaal.
nee tijdens het afpersen met lekvloeistof in gespoten maar niet kunnen vinden
ik gok het op natuurlijke leegloop
maar ik kan het op mijn werk allemaal zelf doen :angel dus als ie over een jaar weer leeg zou zijn
vul ik hem zelf wel weer17 mei 2011 om 21:31 #17440333@arjontje wrote:
@DOCTOR007 wrote:
@erosnl wrote:
Vandaag:
Als ik het dan bereken dan zou ik nog genoeg overgehouden moeten hebben na 7 jaar. Of moet men het daadwerkelijke (qua) gebruik per keer op jaarbasis ook nog specifiek mee berekenen?
Wat mij vertelt is dat er pakkingen in het circuit ook op den duur kunnen gaan lekken e.d., maar of dit alleen al voor 5% verlies zou kunnen zorgen zou ik eerlijk gezegd niet weten.Verder heeft de vec een dagje vrij gehad.
18 mei 2011 om 20:52 #17440335omdat ik nu 2 auto’s heb komt het wel eens voor dat ik een paar dagen de opel niet gebruik.
dus vanavond maar is een mooi rondje gereden, staat ik vervolgens bij me thuis hoort ik terwijl de motor stationair loopt een soort geratel of gerammel van bij de distibutie.
denk dat er een soort rol ofzo een lager van kapot is.
kan het dat het iets makkelijks en/of goedkoops is, of wordt dat straks weer en hele klus?19 mei 2011 om 04:57 #17440336Men vec verlaagd.
Staat nu exact goed op z’n pootjes
:thumbupFoto’s volgen!
19 mei 2011 om 21:23 #17440337Vandaag mn bumper gecustomised. Kenteken gaat ongeveer 3 centimeters omlaag en de uitsparing voor het kenteken dus ook 3 centimeter omlaag. Lijkt meteen al wat dikker en zitten mooie subtiele lijnen in.
Morgen in de primer en dan zaterdag alles spuiten :D :D !
Zal er binnenkort foto’s opzetten.
Iemand nog een adresje waar ik een zwart plastic van de achterbumper kan krijgen voor dubbele uitlaat (aan de beide kanten, zoals bij de V6)? En misschien nog iemand een adresje om een dubbele uitlaat te maken (zoals bij de V6 aan de beide kanten?
Groeten Koen
20 mei 2011 om 04:19 #17440338Gisteren een stuk 35mm kabel gehaald. Ik vond sommige lampen nogal knipperen op de muziek. HiFi Point in Boxmeer om advies gevraagd over bijvoorbeeld een Powercap, maar kreeg het advies de, inderdaad nogal dunne, massakabel van de accu naar de carrosserie te vervangen. Een Powercap kon eventueel altijd nog, maar meestal was een dikkere massakabel al een hele verbetering.
De oude situatie:
De oude kabel verwijderd en even naast de nieuwe, nog zonder ogen, gelegd. Het verschil is wel duidelijk:
En de nieuwe situatie:
Het aansluitpunt op de carrosserie natuurlijk goed blank gemaakt en de kabel goed vastgezet.
En nu knipperen de lampen alleen nog, en maar heel lichtjes, als het echt verschrikkelijk hard gaat.
Deze kabel scheelt echt enorm!En ik had het kunnen weten:
http://www.vectrateam.nl/forum/viewtopic.php?p=103218#p103218″ onclick=”window.open(this.href);return false;20 mei 2011 om 17:54 #17440339Vandaag m’n smoke zijknipperlichtjes binnen gekregen
nog bedankt kim snel verstuurd en netjes verpakt
Oud
Nieuwben er wel blij mee
nu nog de achterklepspoiler bestellen en spuiten
gr erik
21 mei 2011 om 08:07 #17440189Kijk regelmatig rond de vectra kijken of ik geen schades zie.. en wa denk je zie ik een kras op de voorbumper net boven de mistlamp aan de bestuurderskant van een cm of 3,5 het wit is zichtbaar :swear :swear denk dat ze met een kleine fiets er tegen hebben gezeten!
Zou dit stukje gespoten kunnen worden? Net zoals ze doen bij steenslag op een motorkap? Heb dit wel is gezien op tv bij de grote beurt. Of het je dan kans op kleur verschil? :hmmz21 mei 2011 om 09:12 #17438777Vanochtend naar Waardenburg gereden om m’n nieuwe subframe op te halen :afro
a.s. donderdag met nieuwe frictie stangen er weer onder hangen, uitlijnen.En dan weer op weg
Safe driving Jurgen21 mei 2011 om 10:01 #17438663donderdag avond mijn nieuwe vectra opgehaald, zodadelijk maar eens schoonmaken :D
21 mei 2011 om 15:47 #17437233Gewassen en foto’s gemaakt van de verlaging van men Vec :thumbup
deze kun je hier vinden:
21 mei 2011 om 16:27 #17438487Zo ben vandaag met mijn vec effe naar heiloo gereden.
Effe wat onderdelen halen (xenon verlichting, vectra b2 achterlichten en voorbumper incl mistlampen en spoeiers).
Bumper gelijk gestript voor de spuiter. Als tie gespoten is ga ik alles monteren. :jerry21 mei 2011 om 19:28 #17437909schade gemaakt. Aan mijn velg en band. :sleeping :sleeping :sleeping
Door een stomme fout van me eigen, mijn velg beschadigd en band kapot gereden. :argueVoordeel dat ik bij een banden boer werk, kon ik na sluitingstijd nog een band op me velg leggen. :wors
22 mei 2011 om 08:30 #17440340velg erg kapot?
Erwin
22 mei 2011 om 18:13 #1744034223 mei 2011 om 09:44 #17440343aaah zonde!
Erwin
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.