wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1

25 berichten aan het bekijken - 7,676 tot 7,700 (van in totaal 13,528)
  • Auteur
    Berichten
  • #17439874
    1985
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 January 2006

      [rquote=1900184&tid=96170&author=Erwin1987][rquote=1899830&tid=96170&author=tuinmeubel]Net even Bosch Aerotwin ruitenwissers erop gezet. Ziet er stoer uit. Nu alleen nog wachten op een regenbui… (Zeg ik dit echt… ?) [/rquote]

      uhuh bosch aerotwin?

      Erwin[/rquote]

      *pakt een kop koffie en wrijft ff in zn ogen
      :angel:jerry

      :wub:wub:wub:wub srry

      #17439875
      Erwin1987
      Deelnemer
        Lid sinds:
        15 September 2009

        hahahaa maakt niet uit hoor is nog vroeg:angel

        #17439876
        tuinmeubel
        Deelnemer
          Lid sinds:
          2 April 2010

          Bosch Aerotwins:

          http://www.bosch.nl/content/language1/html/715_3904.htm

          Ik heb de A607S erop zitten en hier heb ik ze vandaan:

          http://cgi.ebay.nl/WISCHERBLATTER-BOSCH-AEROTWIN-A607S-AR607S-OPEL-SIGNUM-/180518398734

          En even wat :kewlpics :

          #17439877
          Seth
          Deelnemer
            Lid sinds:
            16 September 2009

            [rquote=1899758&tid=96170&author=vectra208v]@seth:

            Ik ga toch voor de Zafira omdat die lichter is dan de Sintra.

            Enige nadeel vind ik van de zafira t.o.v. de Sintra:
            -met de 2e zitrij omhoog–weinig bagage ruimte
            -vrij prijzig in aanschaf maar is te overzien

            voordelen:
            -je ziet ze veel rijden
            -genoeg voor te krijgen
            -niet veel zwaarder dan de vectra (+/- 1350kg)
            -genoeg ruimte voor de kkids
            -hoge instap
            -leuke styling setjes te verkrijgen om er een strakke familie wagen van te maken

            nadeel Sintra:
            -Duur in de wegenbelasting (1784kg)
            -duur in verbruik (v6)
            -niet voor niks uit de productie gehaald door OPEL zelf door tegenvallende crashtest (ook niet onbelangrijk met 4 kids aan boord)
            -te onbekend

            voordeel:
            -genoeg ruimte voor de kids en bagage
            -198pk (v6)
            -wel wat leuks van te maken qua hobby/styling
            [/rquote]

            Ja ik wou je niet persé in de richting van Sintra duwen hoor :D wou gewoon even een ervaring met + en – punten meedelen met jou over de Sint. Want heb ook al gedacht om er een monovolume aan te schaffen (wij hebben een Alaskan Malamute) en was ook aan het twijfelen tussen de zafira en de sintra maar het is een omega geworden :D

            Een Zafira daar kan je heel leuke styling setjes voor krijgen,kan je een HELE mooie wagen van maken en dat is bij de sintra net iets moeilijker/duurder. Voor bagageruimte is de sintra natuurlijk niet slecht maar zafira had het enorme voordeel voor gewoon de zetels te kunnen platleggen in de vloer, sintra = zetels uithalen en in de garage kwijt kunnen.

            En het alarm van de sintra zou ik er uithalen want dat is echt een blèter. Voor 2 druppels regen kan deze reeds afgaan. Ik en onze pa hebben veel in ons ondergoed in de gietende regen gestaan :D

            Wij hebben een Sintra 2.2 gehad en geen 3.0 v6 ;) scheelt natuurlijk ook een pak. Je kan Sintra ook krijgen in 2.2 TD

            De crashtest van de sintra is idd bangelijk slecht (niet voor niets de 2e slechtste wagen in crash toen buiten Chrysler) en qua veiligheid moet je toch denken aan je kinderen en je vrouwtje.

            Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen met de keuze van je wagen d.m.v. een paar eigen ervaringen te kunnen meedelen. ;)

            Groetjes Seth

            #17439878
            vectra208v
            Deelnemer
              Lid sinds:
              17 January 2006

              Bedankt Seth en ik heb de keuze inmiddels wel gemaakt;)

              Nu nog ff een half jaartje sparen en de vectra verkopen en dan kijken voor een mooie Zafira.

              gr.Paul

              #17439879
              1985
              Deelnemer
                Lid sinds:
                3 January 2006

                @tuinbank: Nice Nice Nice :) :kewlpics

                #17439880
                sw_reijnders
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  27 October 2005

                  [rquote=1899942&tid=96170&author=1985][rquote=1899914&tid=96170&author=arjontje]
                  nee de 206 leeft nog even voort als de 206+[/rquote]

                  Jazeker :)

                  Om het netjes te houden zal ik alleen de link naar de fotos plaatsen en niet de foto’s zelf plaatsen :wub

                  http://img696.imageshack.us/img696/594/14082010171.jpg
                  http://img94.imageshack.us/img94/382/14082010172.jpg
                  http://img245.imageshack.us/img245/2649/14082010173.jpg
                  http://img830.imageshack.us/img830/4718/14082010174.jpg


                  @sw_reijnders
                  : De 207 (1400) kan je qua gewicht vergelijken met een Opel G-Astra, (1050/1100 kilo) waar de 206+ onder de 950 kilo is (met 1400)

                  Daarmee is de 206+ vergelijkbaar aan een Agila qua kilometer prijs en wegenbelasting maar in zijn klasse heeft de 206+ in mijn beleving een comfortabelere/luxere opzet (persoonlijke mening :P)
                  [/rquote]

                  kiek hier

                  wis ik niet joh dat die bestond

                  maar uuuh . . . dan zou ik toch voor een benzine slurper zijn gegaan van 3 jaar oud ;)
                  voor wat dat ding de eerste 3 jaar afschrijft, kun je aardig wat benzine kopen :D

                  #17439881
                  1985
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    3 January 2006

                    [rquote=1900361&tid=96170&author=sw_reijnders]kiek hier

                    wis ik niet joh dat die bestond

                    maar uuuh . . . dan zou ik toch voor een benzine slurper zijn gegaan van 3 jaar oud ;)
                    voor wat dat ding de eerste 3 jaar afschrijft, kun je aardig wat benzine kopen :D[/rquote]

                    Doel is om deze voor nu functioneel en ‘betaalbaar’ te berijden en voor wanneer de vrouw des huizes een auto nodig heeft krijg ik mn onderhandelde grotere auto :angel De 206+ zal daarom zoiezo blijven, nu als dagelijkse auto voor alles, en daarna word het woonwerk/boodschappen auto … Dus de afschrijving ben ik niet zo bang voor :D

                    *ik wacht nog even af :wub

                    #17439882
                    CAlberts
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      15 December 2010

                      Heb vandaag de speakers in mijn achterdeuren even vervangen voor Pioneers.

                      Meteen een How-2 gemaakt voor het verwijderen van de achterpanelen:

                      Deurpanelen achter verwijderen (inclusief raamslinger)

                      #17439883
                      DOCTOR007
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        24 November 2008

                        [rquote=1899636&tid=96170&author=tuinmeubel]En dan bedoel je het eventueel knipperen ? [/rquote]

                        Yup.

                        #17439884
                        gwriemersma
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          17 December 2010

                          Auto gewassen en :swear:swear roest op deze winter (pekel) heeft hem geen goed gedaan:swear

                          Nou ja uithuilen en gelijk begonnen met damage control

                          Later deze week maar eens opties bekijken (spuiten/vervangen)

                          #17439885
                          opel-limbo
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            24 July 2007

                            @Seth

                            Wij hebben ook een Alaskan Malamute. Prachtbeest is het en het mooie ervan is dat je ze niet zo veel ziet.

                            Greetz Roel met een C.

                            #17439886
                            Seth
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              16 September 2009

                              [rquote=1900451&tid=96170&author=opel-limbo]@Seth

                              Wij hebben ook een Alaskan Malamute. Prachtbeest is het en het mooie ervan is dat je ze niet zo veel ziet.

                              Greetz Roel met een C. [/rquote]

                              Haha idd, onze Syco is ook een attractie als we met hem gaan wandelen, zeker voor kinderen :D

                              Alle informatie die ze aan ons hebben gegeven klopte wel niet. Het is een prachtbeest die direct luistert en geen vlieg kwaad doet.
                              Het enige wat ie wel enorm hard heeft is sloopgedrag en ook verlatingsangst. Je kan hem geen 5 minuten alleen laten of er is een vuilbak leeggeplunderd. :D En nu de zomer eraan komt, idd 2 vuilzakken op een week als je hem elke dag borstelt is geen overdrijving :D

                              Daarom de omega sw gekocht, deken en grote knuffel in de koffer, hondenren erin gestoken en raampjes open :)

                              Grtz Seth

                              #17439887
                              DOCTOR007
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                24 November 2008

                                :hmmzHebben we het nou hier over huisdieren/honden;)?… of zijn het troetelnaampjes voor (mij) onbekende motorvoertuigen?:P

                                #17439888
                                Seth
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  16 September 2009

                                  ff -offtopic over huisdieren :D Als mijn wagen ooit een vuilbak plundert, ga ik ermee op de kermis staan :jerry

                                  #17439889
                                  jraaf
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    12 January 2008

                                    Vandaag mijn zwarte interieurdelen een wasbeurt gegeven en ff een pica geschoten van mijn volgende project, als ik klaar ben met het interieur.

                                    Moet nog een hoop plastic delen vervangen van Creme naar zwart en nog mijn deurpanelen aanpassen naar een en de zelfde deurstrips. Stukkie leder verhuizen van de ene naar de andere. En ben nog op zoek naar een complete vloerbedekking voor mijn SW:hmmz

                                    Pica’s bij het verhaaltje…..

                                    Had vandaag weinig tijd verder maar heb vast een gordel afdekking vervangen naar zwart. Was op zich een eitje. Morgen de stuurkolom, dashbordkastje en de middenconsole en midden tunnel plus armsteun.

                                    Voor aan de linker kant.

                                    Na, aan de linker kant

                                    Morgen meer:afro
                                    Safe driving Jurgen

                                    #17439890
                                    nova….
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      30 June 2004

                                      Naja je moet er van houden van die kleur.. smaken verschillen:D

                                      #17439891
                                      jraaf
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        12 January 2008

                                        [rquote=1900601&tid=96170&author=nova….]Naja je moet er van houden van die kleur.. smaken verschillen:D[/rquote]

                                        You like creme:hmmz

                                        Ik vind 2 tone wel mooi maar creme is toch erg besmettelijk. Ga momenteel voor een compleet zwart interieur met blauwe deurlijsten.

                                        Safe driving Jurgen

                                        #17439892
                                        nova….
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          30 June 2004

                                          Vanmiddag weg geweest voor de banden.. wa blijkt nu de banden waren te klein voor de 9J naar lafaire ga ik niet meer naar toe.. die is bij mij historie :hmmz
                                          Dus bij de ene zaak in Veldhoven geweest… en die zag dat en zegt die banden passen er niet op ………nou ik werd me een partij pissig!! Dus zeg tegen die jongen ik wil dan 2 andere banden voor achter…. komt tie aan met 255 45 17 :o Iets te weinig profiel nu heb ik achter 245 wel met meer profiel als bij de andere banden!:D

                                          Toen de vectra maar is gewassen bij smoeder in de lichte regenbui samen met me nichtje, toen het droog werd en toen ook maar meteen een beetje laten glimmen met hard autowax van Sonax en toen nog wax van Turtle erover… en de motorruimte gepoetst en de orginele velgen ff laten blinken,komt me neefje eraan de puber is:sleeping en hij fietst tussen met zijn voetbaltas tussen 2 auto s (onze vec is er een van) door zie ik hem met de tas me spiegel raken:argue GRRRRR!! ik ga kijken zie ik nix aan de spiegel… he gelukkig, kijk ik op me rechtervoorscherm GRRRRR!! twee lichte krassen van een 15 cm! Dus ik ff met die wax erover, nee helpt nix komt me zus buiten met der man willen naar huis gaan… ik zegt me zus.. verzekerrings werk, weet je wa zeg ik zal is gaan kijken voor een polijstapperaat van de praxis bv.. me zus zegt is goed geef de bon maar je neefje betaalt:D:D:D

                                          #17439893
                                          nova….
                                          Deelnemer
                                            Lid sinds:
                                            30 June 2004

                                            [rquote=1900610&tid=96170&author=jraaf][rquote=1900601&tid=96170&author=nova….]Naja je moet er van houden van die kleur.. smaken verschillen:D[/rquote]

                                            You like creme:hmmz

                                            Ik vind 2 tone wel mooi maar creme is toch erg besmettelijk. Ga momenteel voor een compleet zwart interieur met blauwe deurlijsten.

                                            Safe driving Jurgen [/rquote]

                                            No i dont like creme,
                                            Nee creme komt niet in de vectra jakkes! .. dan liever zwart met blauw;)

                                            #17439894
                                            opelfreak1975
                                              Lid sinds:
                                              12 September 2009

                                              vandaag vectra ff gewassen en witte knipperlichten in het scherm gezet
                                              auto staat er weer netjes bij voor vandaag

                                              #17439895
                                              yzf1kr
                                                Lid sinds:
                                                3 January 2005

                                                [rquote=1900597&tid=96170&author=jraaf]Vandaag mijn Na, aan de linker kant


                                                [/rquote]

                                                Mocht je ook ooit de gordels vervangen, dan houd ik me aanbevolen voor de linker gorder. Die van mij begint te rafelen.

                                                #17439896
                                                DOCTOR007
                                                Deelnemer
                                                  Lid sinds:
                                                  24 November 2008

                                                  Wellicht iemand gevonden met een complete armsteun. Ff afwachten op zijn reactie. Ik heb vandaag ruim 3uur (tijdens werkuren) (ja ik werk 24/7, nee geen workaholic OID))lopen zoeken in de meest veemdste rubrieken icm zoekterm opel gts armsteun etc.

                                                  #17439897
                                                  VectraDennis
                                                    Lid sinds:
                                                    13 August 2004

                                                    [rquote=1900979&tid=96170&author=DOCTOR007]Wellicht iemand gevonden met een complete armsteun. Ff afwachten op zijn reactie. Ik heb vandaag ruim 3uur (tijdens werkuren) (ja ik werk 24/7, nee geen workaholic OID))lopen zoeken in de meest veemdste rubrieken icm zoekterm opel gts armsteun etc.[/rquote]

                                                    je bedoelt dus, dat je 24/7 aanwezig bent :P

                                                    #17439898
                                                    DOCTOR007
                                                    Deelnemer
                                                      Lid sinds:
                                                      24 November 2008

                                                      [rquote=1901019&tid=96170&author=VectraDennis][rquote=1900979&tid=96170&author=DOCTOR007]Wellicht iemand gevonden met een complete armsteun. Ff afwachten op zijn reactie. Ik heb vandaag ruim 3uur (tijdens werkuren) (ja ik werk 24/7, nee geen workaholic OID))lopen zoeken in de meest veemdste rubrieken icm zoekterm opel gts armsteun etc.[/rquote]

                                                      je bedoelt dus, dat je 24/7 aanwezig bent :P[/rquote]

                                                      Vol continue…. hard werken en feest vieren.

                                                    25 berichten aan het bekijken - 7,676 tot 7,700 (van in totaal 13,528)
                                                    • Het onderwerp ‘wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.