Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1
- Dit onderwerp bevat 13,527 reacties, 578 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 25 december 2016om 14:56 door ketel1.
-
AuteurBerichten
-
5 december 2010 om 13:08 #17438415
origineel gepost door Erwin1987
Hoop het ook niet voor je!Erwin
gelukkig werkt men ruitensproeier weer:wors
direct goed doorgespoten zodat zowiezo de antivries er goed doorheen zit:thumbup
5 december 2010 om 17:54 #17438416origineel gepost door gts power
origineel gepost door Erwin1987
Hoop het ook niet voor je!Erwin
gelukkig werkt men ruitensproeier weer:wors
direct goed doorgespoten zodat zowiezo de antivries er goed doorheen zit:thumbup
de mijne werkt ook morgen alleen wa aanvullen
5 december 2010 om 18:04 #17438417Jullie hadden nog een foto te goed van het flight-forum:thumbup
5 december 2010 om 18:55 #17438418Is een super mooie vec. :thumbup
Maar kan de achterkant niet lager??
5 december 2010 om 19:06 #17438419Thx:D
De achterkant kan wel omlaag maar dan heb ik kans dat de uitlaat de drempels hier raakt;)Idee om hier is met meerdere vectra foto s te maken?
Nu ff Midnight club 3 DUB edition remix afsluiten:D:D racen en type gaat niet samen:P
6 december 2010 om 12:36 #17438420origineel gepost door gts power
origineel gepost door VectraDennis
origineel gepost door gts power
vannacht eigenlijk.ik wou men vec weer voor het huis zetten nadat ie een uurtje of 5 (met parkeerlicht)aan de kant van de weg had gestaan en het maar gladder en gladder werd.
en je raad het al………accu helemaal dood:sleeping
toen maar effe overgestart en een 20 min gereden.maandag maar naar de v.o.d. omdat ik wel een winterplannetje hebking:
met een originele opel accu ???
dan is Kamp weer blij met je :Phet is een orginele GM idd:thumbup
het is men 2e accu al in bijna 3 jaar tijd:hmmz
laat je de verlichting thuis er ook op branden :P
6 december 2010 om 20:23 #17438421origineel gepost door nova….
Jullie hadden nog een foto te goed van het flight-forum:thumbupmooie foto van een mooie wagen, zo vind ik die velgen helemaal geen verkeerde keuze:thumbup
6 december 2010 om 20:34 #17438422Naja niet vandaag, maar vorige week had mijn accu er geen zin meer in, dus meteen maar een nieuwe geplaats
6 december 2010 om 20:41 #17438423origineel gepost door rooiepeet
origineel gepost door nova….
Jullie hadden nog een foto te goed van het flight-forum:thumbupmooie foto van een mooie wagen, zo vind ik die velgen helemaal geen verkeerde keuze:thumbup
Dankje wel…. zeggen toch altijd velgen maken de auto.:wors
6 december 2010 om 20:53 #17438424tja, bij deze velgen moet het echt je smaak zijn.
ik ben er totaal niet kapot van.maar de rest van die auto is gewoon super netjes.
6 december 2010 om 21:10 #17438425ik ben eigenlijk ook niet kapot van zulk soort velgen, maar ik vind het ook wel wat “als je iets hebt wat niet iedereen heb” en dan vind ik dit toevallig bij nova zijn vectra wel goed staan.
6 december 2010 om 21:27 #17438426Ieder heeft zijn eigen mening,
kijk als we allemaal de dezelfde smaak hadden was het ook eentonig!7 december 2010 om 13:37 #17438427Vandaag niks AAN de vectra gedaan, maar wel iets VOOR de vectra; Ben al dagen op internet aan het zoeken naar een mooi H.I.D. kitje.
Na vele setjes voorbij hebben zien komen, leek mij dit een van de betere:
Let vooral ook op de lamp unit zelf: metalen fitting, keramische isolator, siliconen draadmantel.
Enige nadeel is dat voor de vectra een losse CANbus adapter bij zit, waardoor je dus per koplamp 2 kastjes moet zien weg te werken.. :(Maar eens bestellen voor de kerstvakantie. Lijkt me leuk projectje.
7 december 2010 om 17:57 #17438428origineel gepost door VectraDennis
origineel gepost door VectraDennis
vannacht eigenlijk.ik wou men vec weer voor het huis zetten nadat ie een uurtje of 5 (met parkeerlicht)aan de kant van de weg had gestaan en het maar gladder en gladder werd.
en je raad het al………accu helemaal dood:sleeping
toen maar effe overgestart en een 20 min gereden.maandag maar naar de v.o.d. omdat ik wel een winterplannetje hebking:
met een originele opel accu ???
dan is Kamp weer blij met je :Phet is een orginele GM idd:thumbup
het is men 2e accu al in bijna 3 jaar tijd:hmmz
laat je de verlichting thuis er ook op branden :P
nou dat lijkt er wel op jah;)
maarre de accu is gecontroleerd bij de VOD en daar geeft de tester aan dat ie OK is:hmmz(was goed vol en mankeerde nix aan)
vind het wel vreemd dat ie na een paar uur met parkeerlicht aan al leeg is?(terwijl ik de dag ervoor 2,5 uur heb gereden op de snelweg)
iemand meer ervaring met een vectra C i.c.m. parkeerlicht:hmmz
7 december 2010 om 18:55 #17438429origineel gepost door McLambo
Vandaag niks AAN de vectra gedaan, maar wel iets VOOR de vectra; Ben al dagen op internet aan het zoeken naar een mooi H.I.D. kitje.Na vele setjes voorbij hebben zien komen, leek mij dit een van de betere:
Let vooral ook op de lamp unit zelf: metalen fitting, keramische isolator, siliconen draadmantel.
Enige nadeel is dat voor de vectra een losse CANbus adapter bij zit, waardoor je dus per koplamp 2 kastjes moet zien weg te werken.. :(Maar eens bestellen voor de kerstvakantie. Lijkt me leuk projectje.
Ligt er helemaal aan waar hij ingezet word..Vec C..of een B
In een C vec kun je ze monteren zonder canbus adapters…die van mij liggen nog in de doos hier.Bij een Vec C heb je die echt niet nodig, dat kan ik je zo laten zien.. Zelfs de goedkopere versie van 50 a 60 eurie werken perfect.
Zoals al eerder beschreven, met Opcom van halogeen naar xenon zetten en je hebt geen BC meldingen meer..
Canbus kabels veroozaken alleen maar warmte..Een kennis van mij heeft al 2x z’n hand verbrand aan die kastjes…
Leuke oplossing voor mensen die niet weten dat je het ook anders kunt…Desnoods kom je maar langs , dan laat ik het je zien, of wil zelfs met de opcom je optie omzetten…
:thumbup
7 december 2010 om 19:19 #17438430kijk, dat is interessant, want ze hebben dezelfde set zonder canbus cancellers, voor een paar tientjes minder! Vergeef me dat ik niet alle 315 pagina’s terug heb gelezen, aub!
Tis voor een C, ik heb een opcom, wat mij betreft bestellen maar!
8 december 2010 om 07:52 #17438431Hey mannen, ben weer in het land. Maandag terug uit Oostenrijk. De vec heeft het weer prima gedaan. Op de heenweg alleen extra overnachting in hotel moeten maken. In Nuerenberg reed niets meer. Ach ja, veiligheid voor alles.
Nu even het forum doorspitten (als het forum bereikbaar is)
Greetz Roel met een C
8 december 2010 om 08:59 #17438432Besteld! 4300K. Voor de zekerheid wel met canban cancellers (9 euro extra), omdat ik nog het oude canbus systeem heb.
Ik ben benieuwd!
8 december 2010 om 13:08 #17438433origineel gepost door McLambo
Besteld! 4300K. Voor de zekerheid wel met canban cancellers (9 euro extra), omdat ik nog het oude canbus systeem heb.Ik ben benieuwd!
had dat nou niet gedaan, die cancelers had je van mij mogen hebben..ik gebruik ze toch nooit meer…
HAd maar ff een pm gestuurd…had je weer 9 euro kunnen besparen…8 december 2010 om 15:19 #17438434Ja, maar dan had je ze nog moeten opsturen voor 6.75, waardoor het effectieve verschil 2,25 zou zijn geworden. Daar kan ik mee leven :D Better safe then sorry!
8 december 2010 om 16:53 #17438435origineel gepost door McLambo
Ja, maar dan had je ze nog moeten opsturen voor 6.75, waardoor het effectieve verschil 2,25 zou zijn geworden. Daar kan ik mee leven :D Better safe then sorry!:D:D:D ja dat is ook weer zo…
8 december 2010 om 18:18 #17438436P.s hoe is het met dat goddelijke lichaam van je [/quote]
Tja dat goddelijke lichaam is nog in uitmuntende staat :sleeping;),alleen die 1e hand is nog wa minder:thumbdown,gisteren hechtingen eruit laten halen ,en ze vonden het zelf ( ik ook trouwens) niet zo netjes gedaan:fy1:fy1maar hopen dat ,dat nog wat beter word
8 december 2010 om 18:22 #17438437origineel gepost door ahrend
P.s hoe is het met dat goddelijke lichaam van je
Tja dat goddelijke lichaam is nog in uitmuntende staat :sleeping;),alleen die 1e hand is nog wa minder:thumbdown,gisteren hechtingen eruit laten halen ,en ze vonden het zelf ( ik ook trouwens) niet zo netjes gedaan:fy1:fy1maar hopen dat ,dat nog wat beter word [/quote]
He Ahrend, vervelend dat het niet zo netjes is gedaan:thumbdown
Maar dat valt toch niet zo op bij jou:PJan
9 december 2010 om 06:07 #17438438eergisteren een naafkap geschuurd en gespoten met filler.. en een voorbeeld gespoten aan de 8J hoe ik het misschien zou willen,…. en gisteravond de andere 3 gescchuurd en gespoten.
12 december 2010 om 19:29 #17438446weer ff gewassen werd wel tijd met al die pekel:cry
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.