Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1
- Dit onderwerp bevat 13,527 reacties, 578 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 25 december 2016om 14:56 door ketel1.
-
AuteurBerichten
-
3 december 2010 om 22:06 #17438390
net nog maar effe pure antivries in men ruitensproeiertankje gegooid omdat ik vergeten ben om er VOOR de vorstperiode de zomervloeistof op de sproeien en te wisselen.
met als resultaat dat alles vast zit,ik hoor zelfs het pompje niet meer:agentnu maar hopen dat door de pure antivries alles een beetje ontdooit in het tankje:hmmz
3 december 2010 om 22:19 #17438391Hier het zelfde probleem, nu even wachten tot maandag (dooi) dan even alles leeg spuiten…
3 december 2010 om 23:43 #17438392origineel gepost door VectraDennis
origineel gepost door nova….
foto maar is geen sixpack
Je ziet een klein stukje buis.. naar beneden gaan maar meer ook niet:hmmz
hey hatseflats, das mijn auto :P
was iets aan het zoeken over een aanzuigbuis:D
Ja dat weet ik kreeg een link opel-forum dus ff kijken zie ik deze foto dus vandaar;)
4 december 2010 om 09:28 #17438393Oh sorry had niet door dat het een v6 moest zijn :P
Erwin
4 december 2010 om 10:10 #17438394origineel gepost door Erwin1987
Oh sorry had niet door dat het een v6 moest zijn :PErwin
No problem;)
grtz
4 december 2010 om 10:13 #17438395Ik dacht allen, ik zag er laatst een staan zonder voorbumper!
Erwin
4 december 2010 om 10:32 #17438396origineel gepost door Robke1
Hier het zelfde probleem, nu even wachten tot maandag (dooi) dan even alles leeg spuiten…Hm, hier ook hetzelfde probleem… maar even 1:1 erin gegooid…
4 december 2010 om 10:44 #17438397origineel gepost door tuinmeubel
origineel gepost door Robke1
Hier het zelfde probleem, nu even wachten tot maandag (dooi) dan even alles leeg spuiten…Hm, hier ook hetzelfde probleem… maar even 1:1 erin gegooid…
ook gedaan gister maar het helpt me nog nix:argue
kun jij je pompje nog wel horen dan?(ik niet namelijk)
4 december 2010 om 10:54 #17438398Ja, mijn pompje doet het nog wel, maar d’r komt helemaal niks… :P
4 december 2010 om 11:03 #17438399Dan niet meer pompen tot die ontdooit is, anders pomp ie straks ook niet meer!
Erwin
4 december 2010 om 11:04 #17438400origineel gepost door tuinmeubel
Ja, mijn pompje doet het nog wel, maar d’r komt helemaal niks… :P:hmmz
dan hoop ik niet dat men pompje naar de haaien is:(edit:men zekering is nog wel heel.
4 december 2010 om 11:12 #17438401Hoop het ook niet voor je!
Erwin
4 december 2010 om 13:53 #17438402Vanmorgen ging mijn vrouw boodschappen doen,startte zonder enig probleem,na een half uurtje belde ze me dat de wagen niets meer deed toen ze weg wilde rijden.:fy1
Accu bleek overleden,was nog de eerste,5 jaar oud,mag dus eigenlijk niet klagen.4 december 2010 om 14:41 #17438403origineel gepost door tuinmeubel
Ja, mijn pompje doet het nog wel, maar d’r komt helemaal niks… :PHier ook zo…..
endan krijg je van die mooie strepen op je raam als je met je ruitenwisser op en neer gaat :swear4 december 2010 om 17:15 #17438404origineel gepost door ahrend
Vanmorgen ging mijn vrouw boodschappen doen,startte zonder enig probleem,na een half uurtje belde ze me dat de wagen niets meer deed toen ze weg wilde rijden.:fy1
Accu bleek overleden,was nog de eerste,5 jaar oud,mag dus eigenlijk niet klagen.Niet bij de nationale Opel dag geweest Ahrend?
Jan
P.s hoe is het met dat goddelijke lichaam van je
4 december 2010 om 17:55 #17438405origineel gepost door janneman vectra c
P.s hoe is het met dat goddelijke lichaam van je [/quote]
kan dit niet via u2u:hmmz
;););)
4 december 2010 om 18:06 #17438406welke god . . . boeddha :D
4 december 2010 om 18:39 #17438407Gisteren de auto opgehaald, dynamo was kapot. Donderdag overgestart en direct de multimeter gehaald, maar helaas stond er niet meer dan 10 volt op de accu en dit veranderde niet. Tevens stonk het onder de motorkap naar een brandlucht.
Na een reparatie van 1300 euro voor inlaatspruitstuk + distr riem en waterpomp (en ook nog de thermostaat) komt hier dus nog een leuke rekening bij. Tevens is het maar de vraag of de radiator de zomer haalt (zwanger?).
Ik ben nu wel weer van een hoop andere problemen af, zoals een niet goede stuurbekrachting, en niet goedwerkende servomotor voor de wervelkleppen. Maar ja dat vind ik niet gek met maar 10 volt uit de accu.
Laten we maar hopen dat we er voorlopig weer tegen aan kunnen.
4 december 2010 om 20:22 #17438408origineel gepost door jorisor
Gisteren de auto opgehaald, dynamo was kapot. Donderdag overgestart en direct de multimeter gehaald, maar helaas stond er niet meer dan 10 volt op de accu en dit veranderde niet. Tevens stonk het onder de motorkap naar een brandlucht.Na een reparatie van 1300 euro voor inlaatspruitstuk + distr riem en waterpomp komt hier dus nog een leuke rekening bij. Tevens is het maar de vraag of de radiator de zomer haalt (zwanger?).
Ik ben nu wel weer van een hoop andere problemen af, zoals een niet goede stuurbekrachting, en niet goedwerkende servomotor voor de wervelkleppen. Maar ja dat vind ik niet gek met maar 10 volt uit de accu.
Laten we maar hopen dat we er voorlopig weer tegen aan kunnen.
Dat zijn inderdaad minder leuke berichten…
Waar ben je geweest voor die dynamo reparatie..toch niet bij bulters he..???
Ik heb een beter adresje voor je , scheelt je meer dan de helft om je storingen te laten oplossen…PM mij maar , dan vertel ik je wel waar…die heeft ook mijn vliegwiel en koppeling vervangen..
En is hier in wijchen (industriepark)…
4 december 2010 om 20:23 #17438409origineel gepost door jorisor
Na een reparatie van 1300 euro voor inlaatspruitstuk + distr riem en waterpomp komt hier dus nog een leuke rekening bij. Tevens is het maar de vraag of de radiator de zomer haalt (zwanger?).
heb jij een radiator in de auto??? zal wel radiateur bedoelen denk ik maar geeft nie:jerry
En wat heeft dat met “zwanger” te maken als ik vragen mag:hmmz Iknie helemaal begrijp:hmmzgr.Paul
4 december 2010 om 23:11 #17438410Niks bij bulters laten vervangen, koste al iets van 1500 euro zonder distributieriem voor het inlaatspruitstuk
Natuurlijk een radiateur. het schijnt dat de ribben van de pijpen loslaten waardoor de pijpjes gaan doorhangen in het midden. Hierdoor krijg je een buik idee (is mij verteld).
4 december 2010 om 23:23 #17438411origineel gepost door jorisor
Niks bij bulters laten vervangen, koste al iets van 1500 euro zonder distributieriem voor het inlaatspruitstukNatuurlijk een radiateur. het schijnt dat de ribben van de pijpen loslaten waardoor de pijpjes gaan doorhangen in het midden. Hierdoor krijg je een buik idee (is mij verteld).
Inlaatspruitstuk kost bijna niks op ebay…
Goed informeren of het past, en chris monteerd het voor weinig geld…
Maar dat kun je zelf wel afspreken…hij heeft het in ieder geval altijd super druk….En leverd goede service!!!
5 december 2010 om 08:43 #17438412vannacht eigenlijk.
ik wou men vec weer voor het huis zetten nadat ie een uurtje of 5 (met parkeerlicht)aan de kant van de weg had gestaan en het maar gladder en gladder werd.
en je raad het al………accu helemaal dood:sleeping
toen maar effe overgestart en een 20 min gereden.maandag maar naar de v.o.d. omdat ik wel een winterplannetje hebking:
5 december 2010 om 12:32 #17438413origineel gepost door gts power
vannacht eigenlijk.ik wou men vec weer voor het huis zetten nadat ie een uurtje of 5 (met parkeerlicht)aan de kant van de weg had gestaan en het maar gladder en gladder werd.
toen maar effe overgestart en een 20 min gereden.maandag maar naar de v.o.d. omdat ik wel een winterplannetje hebking:
met een originele opel accu ???
dan is Kamp weer blij met je :P5 december 2010 om 13:06 #17438414origineel gepost door VectraDennis
origineel gepost door gts power
vannacht eigenlijk.ik wou men vec weer voor het huis zetten nadat ie een uurtje of 5 (met parkeerlicht)aan de kant van de weg had gestaan en het maar gladder en gladder werd.
met een originele opel accu ???
dan is Kamp weer blij met je :Phet is een orginele GM idd:thumbup
het is men 2e accu al in bijna 3 jaar tijd:hmmz
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.