Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1
- Dit onderwerp bevat 13,527 reacties, 578 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 25 december 2016om 14:56 door ketel1.
-
AuteurBerichten
-
1 december 2010 om 14:57 #17438363
Piperrcross inlegfilter en gelegd in de vectra
1 december 2010 om 17:05 #17438364origineel gepost door nova….
Piperrcross inlegfilter en gelegd in de vectraMerk je ook verschil? Ik heb een
K&N inlegfilter, maar merk buiten
een hoop meer herrie geen verschil.1 december 2010 om 17:33 #17438365origineel gepost door opel-limbo
origineel gepost door speaker
Fijne vakantie Roel !!
Jammer dat je niet over Belgie gaat, anders had je ff een bakkie kunnen komen halen ( en alvast een voorproefje van de sneeuw , ligt hier een heel aardig pak! )Waar zit je ergens Peet?
Heyd (Durbuy)
1 december 2010 om 21:09 #17438366vandaag naar het werk gereden ;) en terug wou ie niet meer :( ACCU DOOD :(
1 december 2010 om 21:19 #17438367tja dat doen ze weleens met dit weer.
heb het een tijdje terug ook gehad en van de zomer nog met de crossa van mn vriendin.
Erg warm weer schijnen accu’s ook niet leuk te vinden :hmmz1 december 2010 om 21:20 #17438368AnoniemLid sinds:
1 January 1970Vandaag de Vectra van mijn vrouw maar eens elkaar gereden door de gladheid.
zie topic http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=137997
1 december 2010 om 21:39 #17438369origineel gepost door Henk042
origineel gepost door nova….
een hoop meer herrie geen verschil.Merk wel dat tie niet meer inhoud deed tie eerst wel herrie valt wel mee grommmm doet tie wel,……. Doortrekken doe ik nog!! niet niet met dit weer is iets te glad maar als het droog is zal ik da wel is doen en dan kan ik zeggen of ik verschil merk;)
2 december 2010 om 10:36 #17438371origineel gepost door Henk042
een hoop meer herrie geen verschil.Als het een hoop herrie maakt mag je wel eens kijken of het filter er goed inlicht, en de filterbox goed afdicht… Het zou geen extra geluid moeten maken, dat het echt merkbaar is.
2 december 2010 om 14:35 #17438372Vandaag maar eens mijn stadlichten vervangen door leds. Zometeen aan onze astra de abs pomp vervangen
(BRRRR)2 december 2010 om 16:31 #17438373origineel gepost door McLambo
origineel gepost door Henk042
een hoop meer herrie geen verschil.Als het een hoop herrie maakt mag je wel eens kijken of het filter er goed inlicht, en de filterbox goed afdicht… Het zou geen extra geluid moeten maken, dat het echt merkbaar is.
Mijn filterhuis mist de aanzuigbuis die naar de
voorkant loopt. Heb er nog geen kunnen vinden
op de sloop. Filter ligt er overigens wel goed in.:thumbup2 december 2010 om 18:50 #17438374origineel gepost door senatorman
Vandaag de Vectra van mijn vrouw maar eens elkaar gereden door de gladheid.zie topic http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=137997
Ai dat is wat minder.
Veel succes met het herstellen van de vec.
Zo te lezen zelf geen klachten?Helaas na wat rust is toch de schade duivel weer wakker bij de vectra’s :(
3 december 2010 om 00:18 #17438375Mijn lederen interieur gepoetst met poorboys spul!
Dat werkt aardig goed!! Ruikt goed/voelt goed!Erwin
3 december 2010 om 07:52 #17438376origineel gepost door Henk042
origineel gepost door McLambo
op de sloop. Filter ligt er overigens wel goed in.:thumbupdan wil ik is weten hoe lang zo`n aanzuigbuis is en waar komt die uit?
iemand misschien een foto van een vectra zonder voorbumper?;)3 december 2010 om 09:14 #17438377Heb hier nog eentje liggen van een
1.6 vectra. Die past in ieder geval niet.3 december 2010 om 09:35 #17438378origineel gepost door nova….
op de sloop. Filter ligt er overigens wel goed in.:thumbupdan wil ik is weten hoe lang zo`n aanzuigbuis is en waar komt die uit?
iemand misschien een foto van een vectra zonder voorbumper?;)op de site van paashaas, http://www.opelvectra.info
staat ergens how to xenon inbouwen voor vectra b daar staat een foto van een vec zonder bumper.Erwin
3 december 2010 om 13:17 #17438379origineel gepost door Erwin1987
iemand misschien een foto van een vectra zonder voorbumper?;)op de site van paashaas, http://www.opelvectra.info
staat ergens how to xenon inbouwen voor vectra b daar staat een foto van een vec zonder bumper.Erwin
Erwin,
Ik zie wel een foto van xenon alleen maar geen vectra zonder voorbumper..
paashaas site staat al bij me favorieten;)
Foto gevonden
3 december 2010 om 13:50 #17438380foto maar is geen sixpack
Je ziet een klein stukje buis.. naar beneden gaan maar meer ook niet:hmmz
3 december 2010 om 14:00 #17438381Dat is de buis die ik heb liggen,
Past niet op een V6 filterhuis.3 december 2010 om 14:34 #17438382keer kijken op een sloop henk?
kijken hoe lang de buis is onder anders ga ik hem is verlengen als die niet lang zat is..
3 december 2010 om 15:39 #17438383Kom regelmatig op een enorme sloperij hier vlak
over de grens in duitsland.
De V6jes zijn maar dun gezaaid hoor.
Heb er tot nu toe geen enkele gevonden
met een hele voorkant en dus een heel buizensysteem.De lengte van de buis is het probleem niet,
het is de diameter. De meeste zijn te dun.3 december 2010 om 16:41 #17438385accu vervangen :D
3 december 2010 om 16:50 #17438386origineel gepost door Henk042
Kom regelmatig op een enorme sloperij hier vlak
met een hele voorkant en dus een heel buizensysteem.De lengte van de buis is het probleem niet,
het is de diameter. De meeste zijn te dun.Ik weet misschien nog wel 1 maar ben al een tijdje niet meer op die sloperij geweest. Ik moet binnekort toch weer ff heen dus kan ik nog wel even kijken of die v6 er nog staat.(motorschade)
3 december 2010 om 17:54 #17438387origineel gepost door nova….
foto maar is geen sixpack
Je ziet een klein stukje buis.. naar beneden gaan maar meer ook niet:hmmz
hey hatseflats, das mijn auto :P
3 december 2010 om 19:18 #17438388origineel gepost door vectra208v
Kom regelmatig op een enorme sloperij hier vlak
het is de diameter. De meeste zijn te dun.Ik weet misschien nog wel 1 maar ben al een tijdje niet meer op die sloperij geweest. Ik moet binnekort toch weer ff heen dus kan ik nog wel even kijken of die v6 er nog staat.(motorschade)
Zou ik geweldig vinden.
Schijnt ook iets minder te zuipen
als die buizen er wel aanzitten.3 december 2010 om 20:25 #17438389Vlooie AVIC x1r die ik tweedehands had gekocht, retour eigenaar….was een erg slecht exemplaar.
In overleg met vrouw een nieuwe AVH5200BT gekocht.
Weer een paar dagen wachten dus…
Ga maar eens verder , met de draaibank van de week, (rvs antenne maken voor op de 16v voet…) Nogmeer wensen???? -
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.