Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1
- Dit onderwerp bevat 13,527 reacties, 578 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 25 december 2016om 14:56 door ketel1.
-
AuteurBerichten
-
24 november 2010 om 18:11 #17438259
origineel gepost door Lamborghini
origineel gepost door McLambo
Tipje: http://link.marktplaats.nl/399249803Hmmm, zou de apk nog geldig zijn? Ik kan zijn kenteken niet lezen :P
Ik ben wel op zoek naar een dikke E:wors ik vind alleen de kleur niet zo mooi:(
24 november 2010 om 18:19 #17438260origineel gepost door janneman vectra c
Tipje: http://link.marktplaats.nl/399249803Hmmm, zou de apk nog geldig zijn? Ik kan zijn kenteken niet lezen :P
Ben je hem nogsteeds niet kwijt Jan??
24 november 2010 om 18:26 #17438261origineel gepost door afterburner27
origineel gepost door janneman vectra c
Ben je hem nogsteeds niet kwijt Jan??
Nee, heb er zaterdag nog een set michelin winterbanden op gelegd voor het geval dat ik er nog de hele winter mee doorrij:angel
Hij moet niet weg dus ik zie het wel.
Heb wel de prijs aangepast: 9500,- met winterbandenJan
24 november 2010 om 21:23 #17438262origineel gepost door ahrend
origineel gepost door nova….
Sterkte ahrend,enne watte is een Carpaale tunnelsyndrome?? :vertag;)
Mensen die ‘zwaarder’ werk met hun handen doen :agentkunnen daar last van krijgen,je gaat niet echt kapot van de pijn maar je hebt wel de hele dag (en vaak s’nachts) een tintelend gevoel in je hele hand :thumbdown:swear,alsof je op je arm hebt liggen slapen of alsof je horloge te strak heeft gezeten.
Tijdens de operatie word het ‘stiekje ‘:wtfdat om je pezen in je hand zit doorgeknipt ,ingreep van 15 min. maar een hele tijd totale rust met mijn hand,alleen links dus ik kan nog laptoppen en met moeite mijn kont afvegen:P wel lastig want ik ben linkshandigOk dan weten we dat ook weer.. sterkte!!
24 november 2010 om 21:50 #17438263mijn vectra mag weer iets langer dan een jaar rijden. :D
25 november 2010 om 00:08 #17438264Ja nieuwe apk ja :P
Erwin
25 november 2010 om 07:39 #17438265origineel gepost door janneman vectra c
Ik ben wel op zoek naar een dikke E:wors
Je bedoelt toch niet mij hè met een dikke E?
Mvgr.
E.
25 november 2010 om 11:42 #17438266vandaag winterbandjes en wieldoppen gekocht en meteen maar gemonteerd .
banden zouden 2 x 4 mm en 2 x 5 mm hebben , maar ze zitten alle 4 nog op 6,5 mm en dat voor 150 euro :D:angel
25 november 2010 om 12:59 #17438267Tis geen porum. maar wel veilig!! Same here.
25 november 2010 om 14:01 #17438268origineel gepost door crossagek
vandaag winterbandjes en wieldoppen gekocht en meteen maar gemonteerd .banden zouden 2 x 4 mm en 2 x 5 mm hebben , maar ze zitten alle 4 nog op 6,5 mm en dat voor 150 euro :D:angel
omegadoppen;)
25 november 2010 om 15:10 #17438269Ik heb alleen nog foto’s van op de brug, op de grond kijkt het nog beter moet ik zeggen..
Hier alvast een voorproefje:Zo als je ziet , is de trekhaak kogel er ook af..niet gevallen maar met een dikke schroevendraaier in het slot verwijderd..
Rest van foto’s volgen nog.
:wors
Ziet er goed uit Nico, en volgens mij hebben wij niet dezelfde eind stukken. Dus toch net iets anders:wors
25 november 2010 om 16:34 #17438271origineel gepost door crossagek
vandaag winterbandjes en wieldoppen gekocht en meteen maar gemonteerd .banden zouden 2 x 4 mm en 2 x 5 mm hebben , maar ze zitten alle 4 nog op 6,5 mm en dat voor 150 euro :D:angel
Banden is natuurlijk okè maar die doppen:puke
Rij dan maar met zwart staal
Jan
25 november 2010 om 16:44 #17438272Even afgespoten:)
Erwin
25 november 2010 om 17:06 #17438273origineel gepost door janneman vectra c
origineel gepost door crossagek
Jan
zit geen zwart staal achter de doppen maar erg roestbruin staal wat dus helemaal geen porum is . Ga er niet veel geld in steken aangezien het een gebruiksauto is en omdat mijn hobby project wat geld mag kosten lekker in de garage staat te wachten op een paar leuke updates ;)
Dit waren de enige fatsoenlijke 15″ doppen hier in de buurt , rest was of chrome of audi A8 look of nog lelijker :puke
misschien kom ik nog wel eens een leuke set 15″ doppen tegen , maar ja aan de andere kant het is maar voor de winter :hmmz
25 november 2010 om 17:09 #17438274origineel gepost door crossagek
Jan
zit geen zwart staal achter de doppen maar erg roestbruin staal wat dus helemaal geen porum is . Ga er niet veel geld in steken aangezien het een gebruiksauto is en omdat mijn hobby project wat geld mag kosten lekker in de garage staat te wachten op een paar leuke updates ;)
Dit waren de enige fatsoenlijke 15″ doppen hier in de buurt , rest was of chrome of audi A8 look of nog lelijker :puke
misschien kom ik nog wel eens een leuke set 15″ doppen tegen , maar ja aan de andere kant het is maar voor de winter :hmmz
Als je maar goed kan rijden in de winter!
boeiend van die doppen(ps: vind ze niet eens heel lelijk!)Erwin
25 november 2010 om 18:33 #17438275origineel gepost door Droeftoeter
Ik heb alleen nog foto’s van op de brug, op de grond kijkt het nog beter moet ik zeggen..
Hier alvast een voorproefje:Zo als je ziet , is de trekhaak kogel er ook af..niet gevallen maar met een dikke schroevendraaier in het slot verwijderd..
Ziet er goed uit Nico, en volgens mij hebben wij niet dezelfde eind stukken. Dus toch net iets anders:wors
Ja klopt Rene, ze liggen van elkaar verschoven. De kleine helft is iets korter.
Best lastig om daar een juiste uitsparing voor uit je bumper te zagen, zonder dat je ernstige gaten ziet…
Op de grond staat het veel beter.
Binnenkanten heb ik gelijk zwart gespoten. Valt de enkele pijp niet meer op…Als het morgen een beetje weer is , zal ik een paar nieuwe foto’s maken.
25 november 2010 om 20:09 #17438276origineel gepost door afterburner27
origineel gepost door Droeftoeter
Ik heb alleen nog foto’s van op de brug, op de grond kijkt het nog beter moet ik zeggen..
Best lastig om daar een juiste uitsparing voor uit je bumper te zagen, zonder dat je ernstige gaten ziet…
Binnenkanten heb ik gelijk zwart gespoten. Valt de enkele pijp niet meer op…Als het morgen een beetje weer is , zal ik een paar nieuwe foto’s maken.
ziet er wel goed uit, ik zelf heb het laten doen. Vond de prijs wel meevallen incl. de eindstukken. Ik heb deze:
25 november 2010 om 20:11 #17438277Sterkte Ahrend !! :thumbup
25 november 2010 om 20:45 #17438279origineel gepost door Droeftoeter
origineel gepost door afterburner27
origineel gepost door Droeftoeter
ziet er wel goed uit, ik zelf heb het laten doen. Vond de prijs wel meevallen incl. de eindstukken. Ik heb deze:
Ja ziet er goed uit…jou eindstukken zitten netjes op een collector, bij mij hebben ze gewoon een rvs pijp er tegen aangelegd, en de achterkanten dicht gemaakt (vanuit de fabriek dan).
Dat is bij dat model van jou beter geregeld zie ik……mooi hoor:wors:wors:wors
25 november 2010 om 21:14 #17438280origineel gepost door crossagek
Weet je; ik vind dit best goed staan. Geeft de Vectra echt een ‘Omega’ uitstraling. Dus een comfortabele ruime /grote middenklasser. :thumbup ipv de wat sportievere look met de standaard GTS velgen. Wat een paar velgjes al niet aan het totaalbeeld van een auto kunnen wijzigen.
Vandaag ook de winterbanden + velgen eronder gezet. Zal morgen bij dachtlicht wel eens een plaatje schieten.
Het was net wel enorm wennen op de terugweg. Niet alleen heb ik nu weer 8+ mm profiel in plaats van 0.5, maar het is 15″ in plaats van 17, en redelijk smal. Nou dat merk je in de bochten zeg, en dan reed ik nog heeeel rustig (vrouw en kind in de auto).
Het is net of de auto ‘zwikt’ als men iets de hard door de bocht gaat. Ik ben beniewd naar de snelweg rit morgen .. :o25 november 2010 om 21:25 #17438281Met 0,5 op de zomerbanden? wordt tijd voor nieuwe denk ik:P
vind het ook niet echt raar staan,iig beter dan zwarte stalen velgen…dat vind ik echt geen gezicht.
25 november 2010 om 21:29 #17438282origineel gepost door vectra208v
@mclambo:Met 0,5 op de zomerbanden? wordt tijd voor nieuwe denk ik:P
vind het ook niet echt raar staan,iig beter dan zwarte stalen velgen…dat vind ik echt geen gezicht.
Yep, van het voor jaar nieuwe scoren. Ik had voor nog 0.5mm, achter echt compleet glad. Kon echt niet meer, maar ik had op het laatste moment bedacht winterbanden te regelen, dus heb ik er een maand langer op doorgereden.
25 november 2010 om 22:25 #17438283Nieuw project gestart, headunit Pioneer AVIC X1r met CTSVX002 stuurbediening. Laat dus m’n standaard amberkleurig display origineel..
Ik heb genoeg aan alle in en outputs van de AVIC.
Zoek alleen nog een enkel din inbouw frame voor de Vec. Toevallig iemand liggen??25 november 2010 om 22:31 #17438284ik heb er een, maar die gebruik ik zelf :)
Duur grapje bij de Opel dealer overigens.. :( 65 euro voor zo’n stom stuk plastic, en het past voor geen meter zo uit de verpakking :cry
25 november 2010 om 22:32 #17438285origineel gepost door crossagek
Jan
of je spuit de wieldoppen zwart!;) probleem opgelost:D
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.