Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1
- Dit onderwerp bevat 13,527 reacties, 578 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 25 december 2016om 14:56 door ketel1.
-
AuteurBerichten
-
22 november 2010 om 18:47 #17438231
origineel gepost door afterburner27
Hoi Rene,Ziet er Super uit Rene, maandag zitten ze er bij mij onder… zal wel posten als ik de pics heb.
Grt
:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics
22 november 2010 om 18:56 #17438232origineel gepost door DOCTOR007
origineel gepost door jraaf
Vandaag de makkelijkste mod die er is gedaan. 5 minuten werk:afro Nieuwe kachelrooster voor de breedbeeld cid binnen voor m’n C1 gelijk de chrome wieljes van de C2 er in gezet.Pica’s zeggen meer.
Safe driving Jurgen
LOL! We hebben een Speaker wannabe! Ziet er goed uit en wie weet hebben strax 2 van dezelfde voertuigen.
Verder ben ik het ook met je eens als je het graag wilt en als leek (wat ik ook ben) het laat maken of doen. Dan moet men niet hierover gaan jammeren.
En anders moet je het hier maar niet opperen.
KORTOM: REPSPECTLijkt me een mooie upgrade voor mijn C1. Waar kun je deze chromen rolletjes bestellen en wat zij daar de kosten van?
22 november 2010 om 19:15 #17438233origineel gepost door DOCTOR007…
LOL! We hebben een Speaker wannabe! Ziet er goed uit en wie weet hebben strax 2 van dezelfde voertuigen...
:jerry Maareh…. je moet eens wat vaker bij de Boni komen ( als ik er ook ben ) dan zie je dat mijn vec er al niet meer zo uit ziet !!
22 november 2010 om 19:31 #17438234origineel gepost door afterburner27
origineel gepost door vectra208v
heb je de zonne kleppen aan beide kanten of alleen pasagiers kant.ze zaten er bij mij al in maar is dus niet standaard
dacht dat het wel standaard was, ik heb echt niet de luxe uitvoering, maar bij die van mij zat dat er al in…..
Misschien als extra optie bij aanschaf…Ik heb ook een b (b1) maar dan een 1.8 16v CD uitvoering.
Hij heeft een 1.6 16v..misschien zit daar het verschil maar kan ook aan de dealer liggen hoe hij hem in de showroom heeft staan en met welke optie hij hem verkoopt.Ik heb ze dus “standaard met spiegel en verlichting maar als dat niet het geval was geweest had ik ze niet gemist.
Er komen bij mij binnekort wel blauwe ledjes in,net als de rest van het dashboard en schakelaars:D
gr.Paul
22 november 2010 om 20:40 #17438235origineel gepost door Erwin
Lijkt me een mooie upgrade voor mijn C1. Waar kun je deze chromen rolletjes bestellen en wat zij daar de kosten van?
Heb ze via ebay. Gaan meestal weg voor rond de 4 a 5 tientjes.
Safe driving Jurgen22 november 2010 om 21:01 #17438236origineel gepost door jraaf
origineel gepost door Erwin
Lijkt me een mooie upgrade voor mijn C1. Waar kun je deze chromen rolletjes bestellen en wat zij daar de kosten van?
Heb ze via ebay. Gaan meestal weg voor rond de 4 a 5 tientjes.
Safe driving JurgenTHNX! Hoe worden deze dan genoemd op E-bay?
22 november 2010 om 21:12 #17438237origineel gepost door vectra208v
origineel gepost door vectra208v
heb je de zonne kleppen aan beide kanten of alleen pasagiers kant.ze zaten er bij mij al in maar is dus niet standaard
dacht dat het wel standaard was, ik heb echt niet de luxe uitvoering, maar bij die van mij zat dat er al in…..
Misschien als extra optie bij aanschaf…Haha ja het is onnodig!
mij vriendin vind het trouwens wel handig!Erwin
Ik heb ook een b (b1) maar dan een 1.8 16v CD uitvoering.
Hij heeft een 1.6 16v..misschien zit daar het verschil maar kan ook aan de dealer liggen hoe hij hem in de showroom heeft staan en met welke optie hij hem verkoopt.Ik heb ze dus “standaard met spiegel en verlichting maar als dat niet het geval was geweest had ik ze niet gemist.
Er komen bij mij binnekort wel blauwe ledjes in,net als de rest van het dashboard en schakelaars:D
gr.Paul
22 november 2010 om 21:15 #17438238Is wel es waar geen vectra maar signum…
Maar heb van het weekeind de wintersloffen er maar eens onder geschroeft. Temperaturen worden nu dus danig laag dat het de moeite waard is.Gr
MarcelHeb overigens nog een set winterbanden met stalen velgen in de schuur liggen:
Merk: GoodYear
Type: Ultragrip
Leeftijd: 2 jaar
Groefdiepte : +/- 8 mm
Maat: 195-65-15
Steek 110Deze passen onder een astra, zafira en vectra B
Gr
Marcel23 november 2010 om 19:25 #17438240origineel gepost door Droeftoeter
Hoi Rene,Ziet er Super uit Rene, maandag zitten ze er bij mij onder… zal wel posten als ik de pics heb.
Grt
:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics
Ik heb alleen nog foto’s van op de brug, op de grond kijkt het nog beter moet ik zeggen..
Hier alvast een voorproefje:Zo als je ziet , is de trekhaak kogel er ook af..niet gevallen maar met een dikke schroevendraaier in het slot verwijderd..
Rest van foto’s volgen nog.
:wors
23 november 2010 om 19:29 #17438241eigenlijk gister maarja:
men winterwielen+doppen geplaatst in het pikkedonker met een looplampje erbij(geen aanrader;))
vandaag:
doppen er weer afgehaald omdat ik et niet mooi vind staan.dus nu rij ik weer op gewoon zwart staal.
en de C/GTS doppen ook te koop gezet dus bij interesse check dit:
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=13759223 november 2010 om 20:02 #17438242Vandaag ritje van 440km afgelegd ivm klantenbezoek. Met een mooi gemiddelde van 1:20. Ben best trots op m’n rechtervoet!!!!
Morgenmiddag de winterwielen er maar weer eens onder schroeven. Oh ja, en morgenvroeg de winterbandjes op de Micra van m’n vrouwtje schroeven. Staan beide vehikelen op veilig schoeisel en kunnen we beide veilig(er) de winter in.
Greetz Roel met een C.
23 november 2010 om 20:44 #17438244En maar weer is de velgen geschuurt en begint al mooi strak te worden van de week ff weer de boutjes schoonmaken met de dremel.. en dan weer schoonmaken en weer een velg spuiten in primer :thumbup
24 november 2010 om 13:20 #17438246Gisterenavond mijn OPC’s:wub eronderuit gehaald,en mijn AZEV U’s eronder gezet,moet er nml. niet aan denken dat ik met mijn OPC’s een stoeprandje mee zou pikke als er deze week shitweer aankomt:thumbdown
Moest nog ff vlug omdat ik vanmorgen geopereerd ben en er nu 4 tot 6 weken uitlig ( Carpaale tunnelsyndrome ),ik zal dus de komende tijd wel heel vaak online zijn:P24 november 2010 om 13:35 #17438247origineel gepost door ahrend
Gisterenavond mijn OPC’s:wub eronderuit gehaald,en mijn AZEV U’s eronder gezet,moet er nml. niet aan denken dat ik met mijn OPC’s een stoeprandje mee zou pikke als er deze week shitweer aankomt:thumbdown
Moest nog ff vlug omdat ik vanmorgen geopereerd ben en er nu 4 tot 6 weken uitlig ( Carpaale tunnelsyndrome ),ik zal dus de komende tijd wel heel vaak online zijn:PSterkte met het herstel. Mag je dan wel veel op het toetsenbord rammen na zo’n operatie???? Of typ je nu met je tenen:jerry
Greetz Roel met een C.24 november 2010 om 13:37 #17438248Beterschap aah-rund :)
24 november 2010 om 14:54 #17438249origineel gepost door Marcel28
Is wel es waar geen vectra maar signum…
Maar heb van het weekeind de wintersloffen er maar eens onder geschroeft. Temperaturen worden nu dus danig laag dat het de moeite waard is.Gr
MarcelHeb overigens nog een set winterbanden met stalen velgen in de schuur liggen:
Merk: GoodYear
Type: Ultragrip
Leeftijd: 2 jaar
Groefdiepte : +/- 8 mm
Maat: 195-65-15
Steek 110Deze passen onder een astra, zafira en vectra B
Gr
MarcelAls je nu nog even de ET waarde erbij vermeld, dan zou het zomaar ook onder en Vectra C kunnen passen. Heb namelijk hetzelfde setje met ET 35.
24 november 2010 om 14:56 #17438250origineel gepost door gts power
eigenlijk gister maarja:men winterwielen+doppen geplaatst in het pikkedonker met een looplampje erbij(geen aanrader;))
vandaag:
doppen er weer afgehaald omdat ik et niet mooi vind staan.dus nu rij ik weer op gewoon zwart staal.
en de C/GTS doppen ook te koop gezet dus bij interesse check dit:
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=137592en ik vind dat zwart nou weer zo duf staan.
Zo van ‘Ja, KIJK ik rijd op winterbanden, dus het boeit niet’ Ik heb geen zin om 3 maanden tegen die zwarte dingen aan te kijken, dus netjes in staalkleur gespoten :jerry
Van mij mag het er in de wintermaanden ook best mooi uitzien.
24 november 2010 om 15:31 #17438251Sterkte ahrend,
enne watte is een Carpaale tunnelsyndrome?? :vertag;)
24 november 2010 om 15:43 #17438252origineel gepost door nova….
Sterkte ahrend,enne watte is een Carpaale tunnelsyndrome?? :vertag;)
Mensen die ‘zwaarder’ werk met hun handen doen :agentkunnen daar last van krijgen,je gaat niet echt kapot van de pijn maar je hebt wel de hele dag (en vaak s’nachts) een tintelend gevoel in je hele hand :thumbdown:swear,alsof je op je arm hebt liggen slapen of alsof je horloge te strak heeft gezeten.
Tijdens de operatie word het ‘stiekje ‘:wtfdat om je pezen in je hand zit doorgeknipt ,ingreep van 15 min. maar een hele tijd totale rust met mijn hand,alleen links dus ik kan nog laptoppen en met moeite mijn kont afvegen:P wel lastig want ik ben linkshandig24 november 2010 om 15:53 #17438253Mensen die ‘zwaarder’ werk met hun handen doen :agentkunnen daar last van krijgen,je gaat niet echt kapot van de pijn maar je hebt wel de hele dag (en vaak s’nachts) een tintelend gevoel in je hele hand :thumbdown:swear,alsof je op je arm hebt liggen slapen of alsof je horloge te strak heeft gezeten.
Tijdens de operatie word het ‘stiekje ‘:wtfdat om je pezen in je hand zit doorgeknipt ,ingreep van 15 min. maar een hele tijd totale rust met mijn hand,alleen links dus ik kan nog laptoppen en met moeite mijn kont afvegen:P wel lastig want ik ben linkshandig [/quote]Anders laat je je kont toch afvegen!!!!!!! Wordt over 30 jaar in zo’n tehuis toch ook gedaan, kun je er net zo goed nu al mee beginnen.:jerry
Greetz Roel met een C.
24 november 2010 om 15:56 #1743825424 november 2010 om 16:52 #17438255origineel gepost door McLambo
Tipje: http://link.marktplaats.nl/399249803kijk dat zie ik nou graag,mensen die meedenken ik zal meteen is ff bieden
24 november 2010 om 16:53 #1743825624 november 2010 om 17:03 #1743825724 november 2010 om 17:19 #17438258origineel gepost door McLambo
Tipje: http://link.marktplaats.nl/399249803Hmmm, zou de apk nog geldig zijn? Ik kan zijn kenteken niet lezen :P
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.