Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1
- Dit onderwerp bevat 13,527 reacties, 578 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 25 december 2016om 14:56 door ketel1.
-
AuteurBerichten
-
23 oktober 2010 om 08:12 #17437773
origineel gepost door speaker
origineel gepost door Edvries
Malloot??? Bedankt maatje!!geen dank lieverd!:P
Vergeet te zeggen dat het super gezellie was !
Dat zijn jouw woorden!!
hm hm :hmmz
zie ik hier iets moois opbloeien…:jerry:jerry:jerry
23 oktober 2010 om 08:22 #17437774origineel gepost door nova….
Naar het bos geweest zie topic:(:cryhttp://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=135565&page=1#pid1781971
sterkte kerel!!
23 oktober 2010 om 08:24 #17437775origineel gepost door sw_reijnders
origineel gepost door nova….
Naar het bos geweest zie topic:(:cryhttp://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=135565&page=1#pid1781971
sterkte kerel!!
dankje bas:thumbup
23 oktober 2010 om 09:59 #17437776origineel gepost door afterburner27
Malloot??? Bedankt maatje!!geen dank lieverd!:P
Vergeet te zeggen dat het super gezellie was !
Dat zijn jouw woorden!!
hm hm :hmmz
zie ik hier iets moois opbloeien…:jerry:jerry:jerry
Nee, er is iets moois langzaam aan het afsterven..:jerry
23 oktober 2010 om 10:18 #17437777Heren zoals als eerder vermeld, Simota carbon intake is binnengekomen, en vanmorgen er maar eens opgezet.
Betreft de versie van een Astra H 1.9 CDTI. I.o.m Simota europe extra siliconenslang tussen luchthapper en intake gratis geleverd gekregen.
Hier wat foto”s bij het verhaaltje:
En nog wat fotos van mijn xenon pilot pro set.
Helaas ben ik erachter gekomen dat mijn vec rechtsvoor schade heeft gehad, en dus de rechter koplamp mooi helder is , en mijn linker oud en versleten …dat worden dus andere koplampen…
Voor het lichtbeeld maakt het niks uit….is getest..
Maar staat gewoon niet…:agent
23 oktober 2010 om 10:20 #17437778@ nico
je kan plastic koplampen ook gewoon polijsten
dan zie je er niets meer van en ziet die er weer als nieuw uit.23 oktober 2010 om 10:25 #17437779Ik ga vandaag niks doen aan de vectra, maar maandag ga ik terug naar het poetsbedrijf….. de $%^$##%$%$ hebben door de laklaag gepolijst, waardoor ik een (kleine) doffe plek heb. Ik wordt er echt scheitziek van, het kan bij mij nooit eens normaal:fy1
23 oktober 2010 om 10:27 #17437780want die was gepoetst omdat er een wolk van de hoogovens overheen was gewaaid toch?
maar je bent er weer lekker mee zeg :thumbdown23 oktober 2010 om 10:35 #17437781origineel gepost door sw_reijnders
@ nico
dan zie je er niets meer van en ziet die er weer als nieuw uit.Het is niet alleen de voorkant van de lamp maar ook de projector kijkt ernstig mat
23 oktober 2010 om 11:42 #17437782origineel gepost door afterburner27
origineel gepost door sw_reijnders
@ nico
dan zie je er niets meer van en ziet die er weer als nieuw uit.Het is niet alleen de voorkant van de lamp maar ook de projector kijkt ernstig mat
als het je nu pas opvalt dan valt het ook niet zo erg op toch?
(lekkere zin:P)maarre je zou dan eventueel kunnen kijken naar angel eyes:hmmz
of AFL koplampen:Dhoe is het eigenlijk afgelopen met je trekhaaksleuteltjes?
23 oktober 2010 om 12:01 #17437783oja,
net ook men vec nog gewassen:thumbup
(was wel koud brrrrrr)
23 oktober 2010 om 12:30 #17437784origineel gepost door afterburner27
Heren zoals als eerder vermeld, Simota carbon intake is binnengekomen, en vanmorgen er maar eens opgezet.
Betreft de versie van een Astra H 1.9 CDTI. I.o.m Simota europe extra siliconenslang tussen luchthapper en intake gratis geleverd gekregen.
Hier wat foto”s bij het verhaaltje:
En nog wat fotos van mijn xenon pilot pro set.
Helaas ben ik erachter gekomen dat mijn vec rechtsvoor schade heeft gehad, en dus de rechter koplamp mooi helder is , en mijn linker oud en versleten …dat worden dus andere koplampen…
Voor het lichtbeeld maakt het niks uit….is getest..
Maar staat gewoon niet…:agent
Merk je nou verschil met die luchtfilter?
23 oktober 2010 om 13:04 #17437785Ja , dat merk je echt wel…
Ik heb nog een filmpje, om te testen of alles wel luchtdicht is…daar leg ik mijn hand op de luchthapper…
Stationair klinkt hij vrij normaal, echter als de turbo begint te spoolen lijkt het alsof er een f16 motor wordt gestart. echt vet…
Ik zal eens kijken of ik het filmpje op youtube kan zetten…23 oktober 2010 om 13:25 #17437786Ja, daar is ie weer…
Filmpje van luchthapper vacuumtest:
http://www.youtube.com/watch?v=oKOEzeYLrSAFilmpje van Simota geluid:
http://www.youtube.com/watch?v=yNVei_aB3T8Zo , ook weer geregeld…
23 oktober 2010 om 13:34 #17437787Maar ook kwa performance ofzo? Ik heb die van mij gechipt en dan raden ze wel een inlegfilter of iets aan, ik heb nu nog een originele filter dus ik zit te twijfelen wat ik er in ga zetten.
23 oktober 2010 om 13:40 #17437788Ik zou die simota pakken…inlegfilter is leuk…maar je merkt er geen zak van…
Dit is een open sportfilter in een Carbon tube.. klinkt lekker, en loopt beter..
Ik wed dat hij met die chip van jou , in combi met een simota meer power leverd dan met een inlegfiltertje..Hoeft niet perse Simota te zijn, je kan ook voor K&N kiezen, alleen ben je dan een stukje duurder uit..
Simota werkt niet alleen goed , maar ziet er ook nice uit..De keuze is aan jezelf…
Ik weet in ieder geval dat het werkt.
Ik heb zelf altijd met sportfilters gereden (benzine autos) maar bij diesel schijnt het net zo goed te werken..tenminste dat is mijn ervaring..Heb je die sound gehoord…in het echt klinkt het veel mooier nog…
23 oktober 2010 om 15:55 #17437789origineel gepost door afterburner27
Ik zou die simota pakken…inlegfilter is leuk…maar je merkt er geen zak van…
Dit is een open sportfilter in een Carbon tube.. klinkt lekker, en loopt beter..
Ik wed dat hij met die chip van jou , in combi met een simota meer power leverd dan met een inlegfiltertje..Hoeft niet perse Simota te zijn, je kan ook voor K&N kiezen, alleen ben je dan een stukje duurder uit..
Simota werkt niet alleen goed , maar ziet er ook nice uit..De keuze is aan jezelf…
Ik weet in ieder geval dat het werkt.
Ik heb zelf altijd met sportfilters gereden (benzine autos) maar bij diesel schijnt het net zo goed te werken..tenminste dat is mijn ervaring..Heb je die sound gehoord…in het echt klinkt het veel mooier nog…
Kunt ook nog een dbilas nemen, daar zit dan een k&n in. Dan heb je ook gelijk een grotere lucht inlaat. Dat hangt toch ook net ff wat anders aan het gas:afro pedaal.
Safe driving Jurgen
23 oktober 2010 om 16:03 #17437790Ben je nog steeds op zoek naar een duble dempert?
Is dit misschien wat?http://www.stroevemotorsport.nl/images/manu_products/Remus/6270030578L.jpg Vragprijs met korting onder de 400,00
Safe driving Jurgen
23 oktober 2010 om 16:15 #17437791origineel gepost door gts power
oja,net ook men vec nog gewassen:thumbup
Verrassend….:jerry
23 oktober 2010 om 16:50 #17437792origineel gepost door Edvries
origineel gepost door gts power
oja,net ook men vec nog gewassen:thumbup
Verrassend….:jerry
Tja,
weer of geen weer,hij wordt trouw elke week gewassen:wub
23 oktober 2010 om 16:51 #17437793origineel gepost door gts power
origineel gepost door afterburner27
origineel gepost door sw_reijnders
@ nico
als het je nu pas opvalt dan valt het ook niet zo erg op toch?
(lekkere zin:P)maarre je zou dan eventueel kunnen kijken naar angel eyes:hmmz
of AFL koplampen:Dhoe is het eigenlijk afgelopen met je trekhaaksleuteltjes?
Ja angel eyes..hmmm weet niet ff bekijken nog..
Maar het viel me eigenlijk pas van de week op, toen ik op een afstand stond te kijken met mijn nieuwe xenon set erin…rechterkant schade gehad blijkbaar, zat vanalles los onder hood…een hoop vast moeten zetten , jammer genoeg…
Vindt het wel slecht gerepareerd…maar goed…Nee , heb helaas nog geen tijd gehad om achter mijn trekhaak sleutel aan te gaan…
ff kieken fur un par lempkes….:wors
23 oktober 2010 om 16:53 #17437794origineel gepost door jraaf
@Nico,Ben je nog steeds op zoek naar een duble dempert?
Is dit misschien wat?http://www.stroevemotorsport.nl/images/manu_products/Remus/6270030578L.jpg Vragprijs met korting onder de 400,00
Safe driving Jurgen
dat is inderdaad wel een mooie dempert ja…
Wie wat waar??? u2u ff :wors23 oktober 2010 om 17:01 #17437795Vandaag gepoetst en vorige week winter banden / velgen gemonteerd.
Ik ga de winter banden binnenkort omleggen naar de GTS velg en in de zomer komt er een nieuwe set 18″ onder. Ik had eerst een Borbet CA op het oog, maar ik ga waarschijnlijk voor iets exclusievers.
23 oktober 2010 om 17:06 #17437796Vec net nog effe schoongemaakt voor morgen:D ik rij morgen middag toch maar over Duitsland/Zwitserland/Italie om in zuid Frankrijk te komen.
Jan
23 oktober 2010 om 17:22 #17437797origineel gepost door Erwin
Vandaag gepoetst en vorige week winter banden / velgen gemonteerd.Ik ga de winter banden binnenkort omleggen naar de GTS velg en in de zomer komt er een nieuwe set 18″ onder. Ik had eerst een Borbet CA op het oog, maar ik ga waarschijnlijk voor iets exclusievers.
ziet er zeer netjes uit!
ook sjieke winterwielen:thumbup
tip voor de zomer wielen: lenso’s mischien:hmmz;)
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.