Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1
- Dit onderwerp bevat 13,527 reacties, 578 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 25 december 2016om 14:56 door ketel1.
-
AuteurBerichten
-
4 oktober 2010 om 20:26 #17437571
origineel gepost door Henk042
@nova….
_In gedachten vast wel,
_Of ze vinden dat je heel erg creatief bezig bent ofzo.:jerryJa da denk ik ook…
enja ben creatief aangelegd vandaag weer wat geschuurd en morgen gaan we weer verder omdat ik dan niet weg hoef .. dus meer tijd heb… willen jullie wat :kewlpics zien?
4 oktober 2010 om 20:35 #17437572origineel gepost door nova….
origineel gepost door Henk042
@nova….
_In gedachten vast wel,
_Of ze vinden dat je heel erg creatief bezig bent ofzo.:jerryJa da denk ik ook…
enja ben creatief aangelegd vandaag weer wat geschuurd en morgen gaan we weer veder omdat ik dan niet weg hoef .. dus meer tijd heb… willen jullie wat :kewlpics zien?
ACTIE FOTO’S GRAAG:jerry
4 oktober 2010 om 20:43 #17437573Vandaag ff een tussendemper vervanger besteld en morgen even ophalen.
Van de week er ff onder hangen en kijken wat voor geluidje dat opleverd.
Ik zal kijken of ik er even wat pica’s van kan maken en misschien een filmpje van het geluid.
gr.paul
4 oktober 2010 om 21:15 #17437574origineel gepost door vectra208v
origineel gepost door nova….
origineel gepost door Henk042
@nova….
_In gedachten vast wel,
_Of ze vinden dat je heel erg creatief bezig bent ofzo.:jerryJa da denk ik ook…
enja ben creatief aangelegd vandaag weer wat geschuurd en morgen gaan we weer verder omdat ik dan niet weg hoef .. dus meer tijd heb… willen jullie wat :kewlpics zien?
ACTIE FOTO’S GRAAG:jerry
Had al een vermoeden dat je zou reageren:jerry
5 oktober 2010 om 05:09 #17437575Moet bij het begin beginnen he`………in de vectra :D
5 oktober 2010 om 08:52 #17437576heey deze vectra zie ik smorgens vaker over de bosdijk rijden in eindhoven
5 oktober 2010 om 15:15 #17437577origineel gepost door opelpower89
heey deze vectra zie ik smorgens vaker over de bosdijk rijden in eindhovenDat kan kloppen.. wa rij je dan? en knipper is met je lichten als je me ziet;)
5 oktober 2010 om 15:49 #17437578Vandaag maar even een nieuwe slang besteld wat van de caburateur naar het luchtfilter loopt:wors
5 oktober 2010 om 17:04 #17437579ik heb zonnekleppen met lampen erin vanaf vandaag en ik heb de vectra gewassen.
Erwin
5 oktober 2010 om 21:15 #17437580Zo net ff in Zwolle geweest om de Tussendemper vervanger op te halen en daar ook ff rond gesnuffeld.
De terug weg nog een aantal km achter een vectra c station aangereden. Bij Beilen ging hij eraf helaas want het ging best wel lekker met een gangetje van 140/150:D
gr.Paul
5 oktober 2010 om 21:50 #17437581Vandaag 2 nieuwe pitjes erin gezet. Er zat een setje Philips bluevison in, die bevielen op zich prima. Ondanks vele negatieve berichten over de levensduur hebben deze er ong. 20.000 km in gezeten, dat viel dus wel mee. De Brezan had echter geen setje meer liggen, wel een setje Philips Xtreme Power, ietsje duurder. Ik ben benieuwd of ze gaan bevallen…iemand ervaringen?
Onlangs ook weer apk gekeurd, niks aan het handje alleen de einddemper vervangen maar dat zat er al aan te komen, zat een behoorlijk gat in. Niks van te horen overigens.
Grtz H. Klein
6 oktober 2010 om 17:39 #17437582Vandaag nogsteeds die rot stank in de cabine van onverbande diesel… Cover er af gehaald…blijkt nogsteeds in dat filter te zitten. Deze er maar weer af gehaald, en eens flink met remreiniger bewerkt… Diesel lucht is er nu uit ..(tenminste hoop ik.)
Echter zag ik onder de spruitstukingang nogal wat zwarte troep.. in de kap, bij de olievuldop zat ook wet nevel. ruikt niet naar diesel, maar was wel zwart (roet)
Omdat ik nogsteeds garantie op de montage van mijn spruitstuk heb, zullen ze het weten ook bij de VOD.
Ik weer terug gegaan, en gelijk gevraagd waarom hij af en toe nog inhoud, en soms niet eens fatsoenlijk trekt.,..vreemd met een nieuw spuitstuk.De zwarte vloeistof was roet en condens afkomstig van de inlet van het spruitstuk (aansluiting turboslang) Loopt lekker. slang was niet defect, maar zat er niet helemaal opgeschoven.
Vod heeft een nieuwe slangenklem gemonteerd, hiermee zou het verholpen zijn…misschien iets meer turbodruk op het spruitstuk nu :thumbup
Moet wel zeggen dat hij het een stuk beter acc.Pff wilde van de week xenon inbouwen, moest ik op sollicitatiegesprek in eindhoven. Nog niks van gekomen dus, info volgt..
:D
6 oktober 2010 om 18:32 #17437583Pff wilde van de week xenon inbouwen, moest ik op sollicitatiegesprek in eindhoven. Nog niks van gekomen dus, info volgt..
:D
Ohh.. wie weet kunnen we je dus misschien nog wel eens in Eindhoven gaan spotten als je dat eindje rijden niet erg vind en alles mee zou zitten? :)
6 oktober 2010 om 18:32 #17437584Vandaag de station maar weer eens gewassen..
Nu na het wassen gelukkig niet ineens rare geluidjes die duiden op een half losse velg :P
6 oktober 2010 om 18:34 #17437585origineel gepost door afterburner27
Vandaag nogsteeds die rot stank in de cabine van onverbande diesel… Cover er af gehaald…blijkt nogsteeds in dat filter te zitten. Deze er maar weer af gehaald, en eens flink met remreiniger bewerkt… Diesel lucht is er nu uit ..(tenminste hoop ik.)
Echter zag ik onder de spruitstukingang nogal wat zwarte troep.. in de kap, bij de olievuldop zat ook wet nevel. ruikt niet naar diesel, maar was wel zwart (roet)
Omdat ik nogsteeds garantie op de montage van mijn spruitstuk heb, zullen ze het weten ook bij de VOD.
Ik weer terug gegaan, en gelijk gevraagd waarom hij af en toe nog inhoud, en soms niet eens fatsoenlijk trekt.,..vreemd met een nieuw spuitstuk.De zwarte vloeistof was roet en condens afkomstig van de inlet van het spruitstuk (aansluiting turboslang) Loopt lekker. slang was niet defect, maar zat er niet helemaal opgeschoven.
Vod heeft een nieuwe slangenklem gemonteerd, hiermee zou het verholpen zijn…misschien iets meer turbodruk op het spruitstuk nu :thumbup
Moet wel zeggen dat hij het een stuk beter acc.Pff wilde van de week xenon inbouwen, moest ik op sollicitatiegesprek in eindhoven. Nog niks van gekomen dus, info volgt..
:D
had je dat inhouden vooral als je in de derde versnelling vol gas geeft en dan ergens tussen de 2000 en 3000 toeren?
6 oktober 2010 om 19:28 #17437586ja zoiets…ook dat het lijkt alsof hij niet trekt, en ineens een ruk in je rug geeft….(normaal gesproken zou dit verband hebben met de wervelkleppen in je spruitstuk.
Echter is die bij mij helemaal nieuw, (paar weken oud). Ga vrijdag eerst even die pakkingen en blindplaat voor de egr ophalen… Egr is bij mij niet nieuw, maar geeft geen storing.
Ik vindt het allemaal maar een k.t constructie…blindplaat op het spruitstuk en turbo, EGR er af, software uit. dat is een mooie optie…
ff wachten tot die opcom optie er is…wat een bullshit die eisen allemaal….
Kost de automobilist weer een hoop knaken die extra eisen…
:cry6 oktober 2010 om 19:38 #17437587Kofferdeksel gespoten en vernist, morgen laatste laagje en klaar;)
6 oktober 2010 om 19:45 #17437588origineel gepost door afterburner27
ja zoiets…ook dat het lijkt alsof hij niet trekt, en ineens een ruk in je rug geeft….(normaal gesproken zou dit verband hebben met de wervelkleppen in je spruitstuk.
Echter is die bij mij helemaal nieuw, (paar weken oud). Ga vrijdag eerst even die pakkingen en blindplaat voor de egr ophalen… Egr is bij mij niet nieuw, maar geeft geen storing.
Ik vindt het allemaal maar een k.t constructie…blindplaat op het spruitstuk en turbo, EGR er af, software uit. dat is een mooie optie…
ff wachten tot die opcom optie er is…wat een bullshit die eisen allemaal….
Kost de automobilist weer een hoop knaken die extra eisen…
:cryIk heb hetzelfde probleem en er zit ook al een gemodificeerd inlaat spruitstuk op, de egr is bij mij softwarematig uitgeschakeld en afgedropt maar ik houd het nog steeds :(
hoezo blinkplaat op de turbo?6 oktober 2010 om 20:23 #17437589Blindplaat op de exhaust uitgang van de turbo die naar je egr loopt…
Ik wil er dus mee zeggen , dat ze die zooi nooit uit hadden moet vinden.. geeft alleen maar een hoop ellende… net als dat dual mass flywheel. Ook zo’n :swear constructie…7 oktober 2010 om 18:50 #17437590AnoniemLid sinds:
1 January 1970Vandaag de secundaire luchtpomp eraf gehaald, stom apparaat. Nu alleen nog ff een keer dat vacuumpotje eraf halen.
7 oktober 2010 om 19:28 #17437591origineel gepost door martklanderman
Vandaag de secundaire luchtpomp eraf gehaald, stom apparaat. Nu alleen nog ff een keer dat vacuumpotje eraf halen.Is dat die stofzuiger die je hoort als je de auto start als die koud is?
vind dat ding knap irritant:fy1
gr.Paul
7 oktober 2010 om 20:02 #17437592AnoniemLid sinds:
1 January 1970jep, je kan gewoon de stekker eraf trekken! Maar ik heb hem er helemaal af gehaald, want in combi met mn motor is het echt niet te rijden als die koud is:hmmz
7 oktober 2010 om 20:15 #17437593ik ben pas ook met die pomp bezig geweest, maar alleen de stekker eraf is dacht ik niet voldoende, je moet ook het ‘potje’ loshalen en vacuum systeem dan afdoppen, anders gaat die klep wel open bij koude motor. of begrijp ik het nu verkeerd?
7 oktober 2010 om 20:22 #17437594Vandaag mijn Vec naar de spuiter gebracht om een kleurverschil in de deuren weg te werken en zaterdag komen er vredestein winterbanden op mijn 16 inch 5 spaaks alu opel velgen met dank aan Eric de Vries (dus ik hou hem nog effuh:P)
En een APK afspraak gemaakt.
Jan
7 oktober 2010 om 20:29 #17437595AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door rooiepeet
ik ben pas ook met die pomp bezig geweest, maar alleen de stekker eraf is dacht ik niet voldoende, je moet ook het ‘potje’ loshalen en vacuum systeem dan afdoppen, anders gaat die klep wel open bij koude motor. of begrijp ik het nu verkeerd?Dat durf ik zo eigenlijk niet te zeggen. Ik heb eerst een tijdje met alleen de stekker eraf gereden. En toen liep de auto al iets rustiger, en je bent van de gezoem af! Maar heb nu gewoon het potje afgedopt omdat ik geen tijd had een draad in het spruitstuk te tappen, en nu merk je met een koude start helemaal niets:thumbup Dus zou inderdaad zo maar kunnen wat je vertelt, maar dit is dus ook verholpen wanneer je het vacuumpotje afdopt.
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.