Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1
- Dit onderwerp bevat 13,527 reacties, 578 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 25 december 2016om 14:56 door ketel1.
-
AuteurBerichten
-
22 september 2010 om 17:56 #17437420
Een paar dagen geleden lambda sensor vervangen, motorblok gedeelte met spuitbus ingespoten en gewassen, versleten interieur hoes eruit gehaald, lange buis tbv openlucht filter geplaatst, 3e remlicht stevig geplakt op hoedenplank, auto stofzuigen, rechter achterlicht waterdicht gemaakt en moeren vervangen.
Vandaag een nieuwe bosal tussendemper en een alarmsysteem laten monteren.
Monteur gaf aan dat de oude tussendemper ongeveer 7 a 8 jaar dienst heeft bewezen. Aangezien ik er 5 jaar mee rond rij en nu pas aan vervanging toe ben, is dat denk ik wel een redelijke aanname.
Ik baal wel dat ik de tussendemper niet via internet heb besteld. Zou mij ca. 30 euro schelen.
Tja, volgende keer ter plekke gewoon gsm internet gebruiken en prijzen vergelijken.
Hoi
Akin Yalcin
22 september 2010 om 18:24 #17437421maar weer gewassen vanavond:thumbup
22 september 2010 om 19:04 #17437422Thanks, maar ben niet zo handig met verf …hahaha. Je kan mij laten sleutelen, plakken enz enz. Maar als er een pot verf in mijn buurt komt ga ik geheid knoeien. En dat knoeien is dan op de auto. Het is idd wel mooi gekleurde klauwen;) [/quote]
Gratis tip,dat schilderen van je klauwen en naven gaat een stuk makkelijker als je er je velgen ff afhaald :jerry:jerry
22 september 2010 om 19:22 #17437423Ff offtopic maar het komt hier vandaan.
Ik heb laatst een reactie geplaatst in dit forum en sinds die tijd krijg ik steeds emails als er iemand heeft gereageerd. Als ik nu kijk bij emailnotificatie zie ik dat het vinkje uit staat?
Kan iemand mij vertellen wat er fout gaat, mn hele mailbox overstroomd zowat.Alvast badankt.
Raymon16v
22 september 2010 om 19:35 #17437424origineel gepost door raymon16v
Ff offtopic maar het komt hier vandaan.Ik heb laatst een reactie geplaatst in dit forum en sinds die tijd krijg ik steeds emails als er iemand heeft gereageerd. Als ik nu kijk bij emailnotificatie zie ik dat het vinkje uit staat?
Kan iemand mij vertellen wat er fout gaat, mn hele mailbox overstroomd zowat.Alvast badankt.
Raymon16v
dat moet je wijzigen in het persoonlijk controle paneel/inschrijvingen:thumbup
22 september 2010 om 19:39 #17437425Ik heb distri riem proberen te vernieuwen, maar weet niet wat een goede manier is om het krukaswiel er af te krijgen. Er zit een grote bout in, maar als ik daaraan draai drait de motor en zelfs de wielen mee.
Heb maar een nieuw onderwerk geopend in de zafira sectie. En alle onderdelen op de oprit, in het duiter liggen :wub22 september 2010 om 19:41 #17437426origineel gepost door Navy
origineel gepost door Droeftoeter
Vandaag mijn Chinese rvs wiel stickers op mijn naafkapjes geplakt:Was wel 2 weken wachten:( … maar wat wil je voor 3 euro incl. verzenden king:
Jammer dat je ze er scheef op hebt geplakt. :P :D
Hahahaha……dat kan niet ze passen er precies in:D
22 september 2010 om 19:46 #17437427origineel gepost door sw_reijnders
origineel gepost door afterburner27
Vandaag mijn Chinese rvs wiel stickers op mijn naafkapjes geplakt:Was wel 2 weken wachten:( … maar wat wil je voor 3 euro incl. verzenden king:
Mooie velgen Rene,
Om ze nog moier naar voren te laten komen, zou ik de remklauwen in ieder geval een kleur geven die overeen komt met je auto.. en de naaf van je schijven idem..dan ben je van de lelijke roest af, en kijkt gelijk een heel stuk strakker…
Mooie auto hoor, heb hem zelf ook :worsThanks, maar ben niet zo handig met verf …hahaha. Je kan mij laten sleutelen, plakken enz enz. Maar als er een pot verf in mijn buurt komt ga ik geheid knoeien. En dat knoeien is dan op de auto. Het is idd wel mooi gekleurde klauwen;)
Jij bent dus ook zo iemand die z’n rug onder schildert :D
Ik zou gele klauwtjes wel errug mooi vinden onder die auto :wub
maar even serieus . . . als je de boel goed afplakt en je klauw los haalt . . . moet zelfs jij dat toch kunnen?
Geel is idd wel mooi ja. Maar weet niet eens wat voor een verf ik moet gebruiken en blijft het wel mooi
22 september 2010 om 19:50 #17437428origineel gepost door ahrend
Thanks, maar ben niet zo handig met verf …hahaha. Je kan mij laten sleutelen, plakken enz enz. Maar als er een pot verf in mijn buurt komt ga ik geheid knoeien. En dat knoeien is dan op de auto. Het is idd wel mooi gekleurde klauwen;)
Gratis tip,dat schilderen van je klauwen en naven gaat een stuk makkelijker als je er je velgen ff afhaald :jerry:jerry [/quote]Ik hoor het al……… ik breng um gewoon naar jou…hahaha……..in het geel graag:P
22 september 2010 om 19:59 #17437429origineel gepost door Droeftoeter
origineel gepost door ahrend
Gratis tip,dat schilderen van je klauwen en naven gaat een stuk makkelijker als je er je velgen ff afhaald :jerry:jerry
Ik hoor het al……… ik breng um gewoon naar jou…hahaha……..in het geel graag:P
Is prima ,je bent van harte welkom ,volgens mij is droeftoeterland ??vlak bij mij om de hoek :P
22 september 2010 om 20:03 #17437430origineel gepost door afterburner27
origineel gepost door speaker
origineel gepost door afterburner27
origineel gepost door sw_reijnders
origineel gepost door Edvries
Vandaag eindelijk een CID op de kop kunnen tikken voor weinig,(met dank aan Speaker:thumbup ) met RGB kabel en Rooster. Als nieuw. Nu nog tijd vinden om het erin te (laten ;)) zetten! Zo goed als nieuw met originele verpakking er nog bij. Deze upgrade stond al een jaar op mijn lijstje!goed bezig eric!!
wordt deze ook geinstalleerd met TV module ;)?
Die heb ik ook ergens zien staan, met doos erbij…
Maar vond hem niet erg goedkoop…tenzij hij de eigenaar kent…
Was ook opo zoek naar een kompleet systeem…echter nog niet kunnen vinden jammer genoeg,…Lekker bezig Eer ! ( ik zie je morgenochtend wel ! )
@ afterbruner: wat vind jij goedkoop dan?? Zo’n schermpje kost bij de dealert toch meer dan een rug !
Jij praat nu gelijk over dealer prijzen, daar heeft hij hem toch ook niet vandaan…??
Ik heb dat display zien staan voor om en nabij 400 euro..en dat vind ik best geld.
Laatst stond er een kompleet systeem met cd70 , ook alles erbij voor 550,- kijk dan heb je ook gelijk alles..nu moet er nog een cd70 of een dvd90 bij…en die kan zijn prijskaartje nog wel eens hebben…dat bedoelde ik ermee.
Ik had hem ook wel willen hebben voor 250 eurie, met kabels erbij…niks te duur…maar dan moet je het nog wel treffen dat je een navi voor weinig ergens kunt kopen…nico
Kun je zo’n kleurenscherm gewoon op een cd70 aansluiten ?
22 september 2010 om 20:11 #17437431Is prima ,je bent van harte welkom ,volgens mij is droeftoeterland ??vlak bij mij om de hoek :P
nou omg. Eindhoven is wel 1.5 uur rijden hoor voor mij, kom zelf uit Leiden.
Ik ga eerst een a-klep spoilertje doen en ramen blinderen. De klauwen vindt ik zelf niet zo belangrijk…..maar toch bedankt;)22 september 2010 om 20:13 #17437432Kun je zo’n kleurenscherm gewoon op een cd70 aansluiten ?
Ja hoor dat kan:thumbup
22 september 2010 om 20:53 #17437433origineel gepost door Navy
origineel gepost door 2000
Ik heb eigenlijk niets gedaan, tenminste: ik zit me wel al 2 weken zeer te ergeren aan het roest wat in de gehele auto+ramen gebrand is. Hoop dat het snel geregeld wordt, zonder al te veel gezeikRoest???? hebben ze staan slijpen naast je wagen:hmmz
2000 = Beverwijk = Hoogovens = ijzerhoudende luchtvervuiling = roest op je auto.
Dat zou je wel verwachten, maar de dader is de centrale van het nuon. Wordt weliswaar gestookt met (waarschijnlijk vervuild) hoogovengas, maar het nuon heeft het er uit gegooid. Heb net een vermogen aan sierbestrating in de tuin gelegd :swear De ervaring leert dat ze het netjes oplossen, maar vrolijk wordt ik er niet van
23 september 2010 om 07:22 #17437434Originele dubbele einddemper gekocht voor m’n C1
(thanks voor de tip Peter :thumbup)
nu nog 2 eindstukken kiezen, uitsparingen maken en monteren.Pica’s volgen
Safe driving Jurgen:
23 september 2010 om 07:36 #17437435origineel gepost door afterburner27
Ik had hem ook wel willen hebben voor 250 eurie, met kabels erbij…niks te duur…maar dan moet je het nog wel treffen dat je een navi voor weinig ergens kunt kopen…nico
Hij heeft al een CD70 , maar had een GID scherm !
origineel gepost door ahrend
Kun je zo’n kleurenscherm gewoon op een cd70 aansluiten ?
Ja hoor Ahrend! Gewoon RGB-kabel er tussen en daarna wel ff met tech2 vrijschakelen, anders komt er steeds een hinderelijke code !
origineel gepost door jraaf
Originele dubbele einddemper gekocht voor m’n C1
Safe driving Jurgen:
Geen dank.
Ben benieuwd welke einddempers je gaat doen ! ( je weet al welke ik wil hebben/ ga maken ! :angel )23 september 2010 om 10:13 #17437436origineel gepost door speaker
Geen dank.
Ben benieuwd welke einddempers je gaat doen ! ( je weet al welke ik wil hebben/ ga maken ! :angel )Zekers…een mooie oplossing is dat.
Bij mij komen er waarschijnlijk twee grote ronde dikke jongen onder hahaha, Die Jan niet mooi vindt, althans als hij goed zou kijken want die ebay jongens van RVS waar ie commentaar op had zijn ovaal:DSafe driving Jurgen
23 september 2010 om 10:32 #17437437origineel gepost door jraaf
origineel gepost door speaker
Geen dank.
Ben benieuwd welke einddempers je gaat doen ! ( je weet al welke ik wil hebben/ ga maken ! :angel )Zekers…een mooie oplossing is dat.
Bij mij komen er waarschijnlijk twee grote ronde dikke jongen onder hahaha, Die Jan niet mooi vindt, althans als hij goed zou kijken want die ebay jongens van RVS waar ie commentaar op had zijn ovaal:DSafe driving Jurgen
OWJA.. dat zei je toen ja ! Zou dik zijn !!
En Jan…….. :hmmz :P
23 september 2010 om 11:33 #17437438origineel gepost door jraaf
Safe driving Jurgen:
geef mij ook eens zo’n tip….ben er ook naarop zoek…
Vond die van ebay ook wel dik moet ik zeggen…en voor de prijs hoeft je het niet te laten…van remus kost zo’n setje al gauw 1000 eurie…23 september 2010 om 12:03 #17437439origineel gepost door afterburner27
origineel gepost door jraaf
Safe driving Jurgen:
geef mij ook eens zo’n tip….ben er ook naarop zoek…
Vond die van ebay ook wel dik moet ik zeggen…en voor de prijs hoeft je het niet te laten…van remus kost zo’n setje al gauw 1000 eurie…ff een update, ik wil de set op ebay kopen…maar kan mij iemand vertellen off alle dubbele cdti 1.9 einddempers passen…
Je hebt namelijk ook sedan en coupe uitvoeringen…of hebben die allemaal dezelfde afmetingen…dempers dan??
anders ga ik de eerder geposte dubbele scorpion uitlaten maar eens ff bestellen…23 september 2010 om 12:55 #17437440origineel gepost door afterburner27
ff een update, ik wil de set op ebay kopen…maar kan mij iemand vertellen off alle dubbele cdti 1.9 einddempers passen…
Je hebt namelijk ook sedan en coupe uitvoeringen…of hebben die allemaal dezelfde afmetingen…dempers dan??
anders ga ik de eerder geposte dubbele scorpion uitlaten maar eens ff bestellen…Als het goed is heb jij de demper op de foto die boven op ligt.
De onderste moet je hebben als je een dubbele zoekt.
Deze passen zo zonder problemen.23 september 2010 om 13:34 #17437441Thanx voor de update Peter, maar dat zoek ik niet…
De foto die ik laatst op ebay heb zien staan , is compleet rvs, daar komt geen originele demper meer bij kijken..als je begrijpt wat ik bedoel…
Kijk maar eens naar eerdere postings.Mijn vraag was, of je kunt zeggen dat het voor een vectra c is vanaf 02 > of de maten allemaal gelijk zijn.
Niet dat ik een dubbel systeem koop, en dat het net toevallig niet past onder mijn station van 2004…omdat een station bv andere maten zou hebben…heb de verkoper gemailt, om te vragen of dat ook past …
Systeem dat ik eronder wil hebben is een catback systeem. alles vanaf de cat tot tail van RVS..
mvgr nico
23 september 2010 om 13:45 #17437442origineel gepost door afterburner27
Thanx voor de update Peter, maar dat zoek ik niet…
De foto die ik laatst op ebay heb zien staan , is compleet rvs, daar komt geen originele demper meer bij kijken..als je begrijpt wat ik bedoel…
Kijk maar eens naar eerdere postings.Mijn vraag was, of je kunt zeggen dat het voor een vectra c is vanaf 02 > of de maten allemaal gelijk zijn.
Niet dat ik een dubbel systeem koop, en dat het net toevallig niet past onder mijn station van 2004…omdat een station bv andere maten zou hebben…heb de verkoper gemailt, om te vragen of dat ook past …
Systeem dat ik eronder wil hebben is een catback systeem. alles vanaf de cat tot tail van RVS..
mvgr nico
De onderste demper is helemaal RVS hoor !
Maar jij bedoeld zo’n glimmend ding zonder enige demping ?!!23 september 2010 om 13:47 #17437443die ik eerder heb getoond is wel gedempt hoor…
Het is geen circuit uitlaat in ieder geval…Maar waar komt die onderste op jou foto vandaan dan…
Is wel mooi zo’n dubbele demper , maar je ziet hem alleen niet onder je auto hangen..tenzij je er zelf sierstukken op last…23 september 2010 om 13:56 #17437444origineel gepost door afterburner27
die ik eerder heb getoond is wel gedempt hoor…
Het is geen circuit uitlaat in ieder geval…Maar waar komt die onderste op jou foto vandaan dan…
Is wel mooi zo’n dubbele demper , maar je ziet hem alleen niet onder je auto hangen..tenzij je er zelf sierstukken op last…Mijn uitlaat staat op pagina 5 of 6 ! Maar dit is nog niet de definitieve setup !
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.