Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1
- Dit onderwerp bevat 13,527 reacties, 578 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 25 december 2016om 14:56 door ketel1.
-
AuteurBerichten
-
26 januari 2009 om 11:10 #17432602
origineel gepost door Jerremy
Vindt die platen wel gaaf !
Die pijltjes staan iig bij snelheden met ’30’ erin.. :jerryooooooooooooh nou snap ik um!!!
in het dorp mag je 30
op de provinciale weg 130
en op de snelweg 230:jerry:jerry:jerry:jerry
26 januari 2009 om 14:38 #17432603Auto gewassen!:D:D
Was vergeten welke kleur hij had:o26 januari 2009 om 16:46 #17432604Nou vandaag de lampjes in de ecc unit gezet.
ging makkelijker dan gister het uitbouwen.26 januari 2009 om 22:44 #17432605ik heb niks gedaan MAAR de rotzakken hebben een geel briefje onder de ruitenwisser gelegt
weer 60 euro lichter “” stilstaan opde weg “‘26 januari 2009 om 22:56 #17432606Ik weet wie die rotzakken zijn!!:fy1 Ze hebben een eigen website: http://www.politie.nl :vertag
Drachten: politie zoekt getuigen stenengooiers
De politie is op zoek naar getuigen die gezien hebben dat op dinsdagmiddag iemand een steen tegen het voorruit van een politieauto gooide. :oDe agenten reden om 15.10 uur over het Wilhelminaplein in de richting van het Ruiterskwartier toen er halverwege het plein een steen tegen het voorruit van de auto werd gegooid. De politie roept getuigen op die bijzonderheden hebben gezien om zich via 0900-8844 te melden.
Dat ben jij toch niet geweest he….:hmmz
27 januari 2009 om 01:03 #17432607. Lijkt nergens naar dat je stenen gooit ! Nooit eigen rechter spelen ! ! .”wijze woorden modus uit” Maar als je 3 minuten fout geparkeerd staat ! En er staan 15 auto’s om me heen die geen bon hebben damm . Dan krijg ik die drang ook . …..
27 januari 2009 om 09:49 #17432608stond je met twee wielen op de stoep ?
Kijk anders eens op http://www.flitsservice.nl/
Ik zou bezwaar aan teken, of iig een brief schrijven waarin je denkt bezwaar aan te schrijven. Ze moeten jou bewijs stukken sturen dat je idd fout stond. Ook kan de verbalist een fout kenteken hebben opgeschreven. Kortom, laat ze het maar bewijzen..Dit kost hun vaak meer dan dat jou boete opleverd, en wil het dus nog wel eens zo zijn dat die van jou geschrapt wordt.
Ook hebben ze beetje mankracht te kort bij de snorrenbrigade, en zijn de verwerkings tijden groot. Alles wat je langer dan 2 maanden moet wachten ofzo wordt geschrapt.Edit : Hier is je link : Bezwaarschrift Kenteken
27 januari 2009 om 18:55 #17432609origineel gepost door Melvivio
stond je met twee wielen op de stoep ?
Kijk anders eens op http://www.flitsservice.nl/
Ik zou bezwaar aan teken, of iig een brief schrijven waarin je denkt bezwaar aan te schrijven. Ze moeten jou bewijs stukken sturen dat je idd fout stond. Ook kan de verbalist een fout kenteken hebben opgeschreven. Kortom, laat ze het maar bewijzen..Dit kost hun vaak meer dan dat jou boete opleverd, en wil het dus nog wel eens zo zijn dat die van jou geschrapt wordt.
Ook hebben ze beetje mankracht te kort bij de snorrenbrigade, en zijn de verwerkings tijden groot. Alles wat je langer dan 2 maanden moet wachten ofzo wordt geschrapt.Edit : Hier is je link : Bezwaarschrift Kenteken
thanks Melvivio
ik woon in een flat met en tekort aan parkeer plaatsen ,
dus geen keuze dan op de stoep.
maar erg vaag dat ik alleen een bon heb :wtf27 januari 2009 om 20:05 #17432610Dat had ik ook altijd toen ik mijn appartementje had….Iedere keer als mijn auto op het gras stond kwamen ze zeiken…..:argue
28 januari 2009 om 19:09 #17432611Vandaag mijn USB-inbouw connector binnen gekregen, gaan we morgen mee aan de slag.
Ik had nl. een usb-ingang aan de voorkant van mijn dvdspeler, maar dat was zo’n smal gevalletje en daar moest je de usb-stick via een verloop kabeltje aansluiten. Errug onhandig.
Vandaag de dvd er uit gehaald en open gemaakt usb aansluiting los gesoldeert en naar de achterkant gebracht. Dat werkt allemaal weer dus nu nog netjes deze jongen weg werken —>
Hou jullie op de hoogte !!
ps. sorry voor de slechte foto !!
28 januari 2009 om 19:17 #17432612Van de week rode ledjes in mijn spiegel gemaakt, zodat, als het donker is, er een rode gloed op de middenconsole schijnt. Hier door is alles toch een beetje zichtbaar. En het staat heel vet !! ( vind ik )
Tevens hebben alle dure auto’s het ook !! ( mijn buurman met zijn Audi RS6 heeft dit ook ) ( oja… edvries heeft het ook !! :P )
Hier het resultaat:
Dit is vanaf de onderkant te zien, maar zit niet in het zicht.
Zo zie je er niks van!
En dit is wat je wel ziet !!Ik ben weer errug tevreden.
28 januari 2009 om 19:22 #17432613chique de friemel hoor peet!!
maar uuuuuh waar haal jij al die tijd vandaan :hmmz
moet jij niet gewoon werken ofzo :P of ben jij huispapa!!28 januari 2009 om 19:36 #17432614origineel gepost door sw_reijnders
chique de friemel hoor peet!!maar uuuuuh waar haal jij al die tijd vandaan :hmmz
moet jij niet gewoon werken ofzo :P of ben jij huispapa!!Thanks !!
Laten we het maar op Huispapa houden !!28 januari 2009 om 20:14 #17432615Jij hebt zeker aandelen in de LED’s? :jerry
28 januari 2009 om 20:54 #17432616origineel gepost door speaker
Van de week rode ledjes in mijn spiegel gemaakt, zodat, als het donker is, er een rode gloed op de middenconsole schijnt. Hier door is alles toch een beetje zichtbaar. En het staat heel vet !! ( vind ik )
Tevens hebben alle dure auto’s het ook !! ( mijn buurman met zijn Audi RS6 heeft dit ook ) ( oja… edvries heeft het ook !! :P )
Hier het resultaat:
Zo zie je er niks van!
netjes:thumbup
en dit alles is aangesloten op je intrieurverlichting?28 januari 2009 om 21:15 #17432617origineel gepost door paazhaaz
Jij hebt zeker aandelen in de LED’s? :jerryHoe weet jij dat??? :P
28 januari 2009 om 21:17 #17432618origineel gepost door gts power
en dit alles is aangesloten op je intrieurverlichting?Stom…. vergeten te melden !
Heb hem aangesloten op mijn linker leeslampje ( dus lampje er uit en aansluiten ) Dus ik kan hem in en uitschakelen waneer ik wil !!29 januari 2009 om 12:18 #17432619origineel gepost door speaker
origineel gepost door gts power
en dit alles is aangesloten op je intrieurverlichting?Stom…. vergeten te melden !
Heb hem aangesloten op mijn linker leeslampje ( dus lampje er uit en aansluiten ) Dus ik kan hem in en uitschakelen waneer ik wil !!Heey Grappig zeg.. bij mij is ie op exact dezelfde manier aangesloten… kan m ook aan en uitzettten met t knopje van me leeslamp! En ja..is erg mooi zo een rood gloedje over je middenconsole, echt mooi!
Groet Eric.
29 januari 2009 om 13:42 #17432620origineel gepost door speaker
Van de week rode ledjes in mijn spiegel gemaakt, zodat, als het donker is, er een rode gloed op de middenconsole schijnt. Hier door is alles toch een beetje zichtbaar. En het staat heel vet !! ( vind ik )
Hier het resultaat:
Zo zie je er niks van!
erg sjiek:wub
blauwe dashboardverlichting blijft ook erg gaaf staan.
kunnen we de Vectrameeting niet ‘savonds doen:jerry:jerry
kunne we dat is ff goed bekijken:D:D29 januari 2009 om 16:20 #17432621origineel gepost door Silvererg sjiek:wub
kunne we dat is ff goed bekijken:D:DWat denk jij? als de plannen doorgaan om de BBQen is het zo donker hoor king: Of het moet ineens al super licht zijn savonds in april, ben ik even vergeten of dat het geval is :sleeping
29 januari 2009 om 17:26 #17432622Vanmiddag nog ff geknutseld.
USB-connector ingebouwd in de asbak!! ( gebruik ik toch niet !! ) :agent
Close up !
Van een afstandje !
En met een usb-stickie er in !!Weer poepie te vreden !! ( en het vrouwtje ook !! ) :P
29 januari 2009 om 17:36 #17432623origineel gepost door Melvivio
origineel gepost door Silvererg sjiek:wub
kunne we dat is ff goed bekijken:D:DWat denk jij? als de plannen doorgaan om de BBQen is het zo donker hoor king: Of het moet ineens al super licht zijn savonds in april, ben ik even vergeten of dat het geval is :sleeping
Ohh waren dat serieuze plannen dan? BBQ op de parkeerplaats van een restaurant.
ziet er weer goed uit Peter, zoals gewoonlijk.
wat zit er nog meer in je hoofd:jerry29 januari 2009 om 17:47 #17432624origineel gepost door Silver
wat zit er nog meer in je hoofd:jerryThanks….. heb je het nu over de rode verlichting of de usb-connector??
Vind deze 2 projectjes ff genoeg voor deze week !! ;)Maareh……. nog te doen ( als het iets warmer wordt )
– Auto proff. laten poetsen ( zodat ie weer glimt als nieuw ! )
– Roest plekjes weg werken.
– Koffer ruimte verbouwen en voorzien van versterker en extra boxen.
– dakhemel zwart maken.
– handgrepen buitenkant wit spuiten
– en heel misschien het dak en de motorkap zwart spuiten.
Vond dit zelf wel erg mooi !!Genoeg plannen !!
29 januari 2009 om 18:00 #17432625origineel gepost door speaker
origineel gepost door Silver
wat zit er nog meer in je hoofd:jerryThanks….. heb je het nu over de rode verlichting of de usb-connector??
Vind deze 2 projectjes ff genoeg voor deze week !! ;)Maareh……. nog te doen ( als het iets warmer wordt )
– Auto proff. laten poetsen ( zodat ie weer glimt als nieuw ! )
– Roest plekjes weg werken.
– Koffer ruimte verbouwen en voorzien van versterker en extra boxen.
– dakhemel zwart maken.
– handgrepen buitenkant wit spuiten
– en heel misschien het dak en de motorkap zwart spuiten.
Vond dit zelf wel erg mooi !!Genoeg plannen !!
allebei natuurlijk, hoewel ik die rode ledjes echt gaaf vindt.
maarre ik zie geen ”dikke” velgen staan in je verlanglijstje
hou je daar niet van?
paar mooi 17” GTS velgen zou niet misstaan bij jouw station.29 januari 2009 om 18:08 #17432626heey chique in je asbak!!!
Ik heb daar mijn parrot in gefriemeld :)Niet de makkelijkste plek voor de bediening, maar wel dicht klikken en parrot is weg :)
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.