Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1
- Dit onderwerp bevat 13,527 reacties, 578 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 25 december 2016om 14:56 door ketel1.
-
AuteurBerichten
-
11 september 2010 om 19:51 #17437295
Mannetje heeft dashbaord terug gebouwd in de station en daarbij draaideel (lees motortje) van het contactslot gesloopt :swear
Maja maandag even nieuwe halen bij de dealer en dan start ie weer :D
11 september 2010 om 19:58 #17437296@ jraaf: Schitterend!! Gaat geweldig of niet?:thumbup
11 september 2010 om 20:07 #17437297Netjes Jurgen:wors
Heb net eindelijk mijn 3 vignetten van de voorruit verwijderd:)
Jan
12 september 2010 om 11:32 #17437298Thanks,
@ Henk, ja interieur vervangen is prima te doen. pas in 3 uurtjes klaar. Alleen de stekkertjes onder de stoel )niet die grote) was ff vrotten.
Achter remmen nog ff in rijden de komende 250 km, dus nog geen test op de full stop:sleeping
@ Jan, die kleef troep zit er bij mij nog deels op, :DSafe driving Jurgen
12 september 2010 om 11:53 #17437299origineel gepost door jraaf
@ Jan, die kleef troep zit er bij mij nog deels op, :D
Safe driving Jurgen
Stinkt wel even maar wasbenzine werkt super:angel
Jan
12 september 2010 om 11:57 #17437300origineel gepost door janneman vectra c
origineel gepost door jraaf
@ Jan, die kleef troep zit er bij mij nog deels op, :D
Safe driving Jurgen
Stinkt wel even maar wasbenzine werkt super:angel
Jan
ik heb em ook 1x erop geplakt maar nu steek ik ze gewoon tussen de bekleding achter het raam;)
het is idd troep om te verwijderen:swear
12 september 2010 om 12:01 #1743730112 september 2010 om 12:13 #17437302Ziet er mooi uit Jurgen !!
Even als die dikke remschijven !! :thumbup12 september 2010 om 19:34 #17437303Gisteren de Vec gewassen en uitgezogen, vandaag met cockpitspray bezig geweest.
Met Valma scratch remover de kleine krasjes bewerkt. En met de lakstift de witte puntjes op de achterbumper weggewerkt.
Over een gedeelte van ca 10 cm (en ca 3mm breed) was boven het rechter achterwiel op de achterbumper de lak verdwenen.
Hoe kan dat nu weer? Ook met de lakstift behandeld…..12 september 2010 om 19:51 #17437304origineel gepost door AdG
Gisteren de Vec gewassen en uitgezogen, vandaag met cockpitspray bezig geweest.
Met Valma scratch remover de kleine krasjes bewerkt. En met de lakstift de witte puntjes op de achterbumper weggewerkt.
Over een gedeelte van ca 10 cm (en ca 3mm breed) was boven het rechter achterwiel op de achterbumper de lak verdwenen.
Hoe kan dat nu weer? Ook met de lakstift behandeld…..Op spattende steentjes van het achter wiel.
kijk maar eens als je door de modder rijd dan zal op de zelfde plek modder zitten.Oja niet gelijk doen, je hebt hem net gewassen. :P
13 september 2010 om 13:34 #17437305origineel gepost door tuinmeubel
Tjee, wat jullie allemaal doen, kan ik alleen maar van dromen. Ik rij zoals ik rij en met een probleem ben ik aangewezen op de dealer.Ik heb het idee dat mijn Vectra ook minder krachtig is dan toen ik ‘m net had. Maar ik durf er zelf niet aan te beginnen om allerlei dingen los te schroeven etc. Ik weet zeker dat ik binnen de korste keren een niet werkende Vectra heb. :(
We zouden een eigen “sleutel-club” moeten gaan oprichten waarbij jullie als supertechnici de no-no’s zoals ik kunnen ondersteunen… :hmmz
HELEMAAL MEE EENS!!!!
13 september 2010 om 13:41 #17437306origineel gepost door jraaf
Vandaag en gisteren een leuke upgrade voor de Vec gehad;2 nieuwe voorbanden en eindelijk mijn OPC set op de achteras, en vandaag mijn ledere set deels ingebouwd. De deur kaarten komen later daar ik nog bezig ben met een goede speaker upgrade voor voor en achter. Verder een nieuwe aandrijfas hoes en nog wat achterlampjes vervangen. De stoelverwarming helaas niet aan kunnen sluiten, de bekabeling ligt er niet.
Als iemand weet hoe ik dit kan regelen hoor ik dat graag.
Pica’s bij het verhaal
Safe driving Jurgen.
eerste stoel er in.
Complete set
En de achter as upgrade.
Ziet er luxe uit.:thumbup
14 september 2010 om 15:23 #17437307Vandaag even de vec bij de wassstraat met hogedruk afgespoten. Was wel nodig. Gelukkig hebben ze die ook in Oostenrijk.
Greetz Roel met een C vanuit de Alpen.
14 september 2010 om 15:43 #17437308origineel gepost door opel-limbo
Vandaag even de vec bij de wassstraat met hogedruk afgespoten. Was wel nodig. Gelukkig hebben ze die ook in Oostenrijk.Greetz Roel met een C vanuit de Alpen.
Verveel je je dat toch nog in je vakantie op het forum zit:jerry
14 september 2010 om 19:58 #17437309Vectra helemaal smerig:o gerede (door iets van 8 heen en weer door een modderplas te hebben gereden):wtf en vervolgens de regen het laten afspoelen.:D:thumbup
Geloof het of niet ben net wezen kijke:cool: en ik zie geen modder meer.:)
14 september 2010 om 20:01 #17437310mijn rubbers van de stabilisator stang vervangen.
De vec is nu weer lekker kloek vrij.Oja wist niet dat de bodemplaat asymmetrisch is. bij het voeten eind. :wtf
16 september 2010 om 09:26 #17437311draag arm rubbers zijn vandaag vervangen en even wezen kijken voor winterbanden.
Erwin
16 september 2010 om 16:30 #17437312origineel gepost door DOCTOR007
origineel gepost door jraaf
Vandaag en gisteren een leuke upgrade voor de Vec gehad;2 nieuwe voorbanden en eindelijk mijn OPC set op de achteras, en vandaag mijn ledere set deels ingebouwd. De deur kaarten komen later daar ik nog bezig ben met een goede speaker upgrade voor voor en achter. Verder een nieuwe aandrijfas hoes en nog wat achterlampjes vervangen. De stoelverwarming helaas niet aan kunnen sluiten, de bekabeling ligt er niet.
Als iemand weet hoe ik dit kan regelen hoor ik dat graag.
Pica’s bij het verhaal
Safe driving Jurgen.
eerste stoel er in.
Complete set
En de achter as upgrade.
Ziet er luxe uit.:thumbup
Mooi uitgevoerd hoor Jurgen…kan het zelf niet beter…
ps , wat je op je achteras hebt zitten, zijn dat remklauwen en schijven van een OPC….specs graag!!!!
Mvgr Nico
16 september 2010 om 16:40 #17437313Ooh ja, vergeten te vermelden, dat ik 5 flinke putten in mijn voorruit had zitten.
Waarvan 1 een ster van minder dan een 2 euro muntstuk.
Wilde ze eerst repareren, totdat de temperatuur steeg in mijn auto, en mijn handpalm gebruikte. :angel
Toen moest er wel een nieuwe voorruit in :PUpgrade nieuwe voorruit.. ruiten geheel schadevrij nu…
16 september 2010 om 16:47 #17437314vandaag me vec laten keuren bij de vod.
en hij ging er in 1 keer door:D16 september 2010 om 17:35 #17437315origineel gepost door afterburner27
ps , wat je op je achteras hebt zitten, zijn dat remklauwen en schijven van een OPC….specs graag!!!!
Mvgr Nico
Was niet moeilijk hoor, ben zelf ook een leek. Slechts wat schroeven overzetten en goed luisteren naar de Speaker:D
Aandrijfashoes en klauwen heb ik mooi bij de dealer laten doen, daar blijf ik met m’n jatten vanaf. Wil juist hard en laat kunnen remmen:afro
Remmen op de voor en achter as zijn idd origineel OPC versie. voor 345 mm geventileerde 16 grooved Courtenay schijven met een lichtere metaal hart, ben niet zeker of het alu is… Klauwen origineel OPC OPEL. Remblokken ook origineel Opel, achter het zelfde verhaal, 292 8 grooved Courtenay geventileerd etc.
Safe driving Jurgen
16 september 2010 om 17:42 #17437316origineel gepost door jraaf
origineel gepost door afterburner27
Mvgr Nico
Was niet moeilijk hoor, ben zelf ook een leek. Slechts wat schroeven overzetten en goed luisteren naar de Speaker:D
Aandrijfashoes en klauwen heb ik mooi bij de dealer laten doen, daar blijf ik met m’n jatten vanaf. Wil juist hard en laat kunnen remmen:afro
Remmen op de voor en achter as zijn idd origineel OPC versie. voor 345 mm geventileerde 16 grooved Courtenay schijven met een lichtere metaal hart, ben niet zeker of het alu is… Klauwen origineel OPC OPEL. Remblokken ook origineel Opel, achter het zelfde verhaal, 292 8 grooved Courtenay geventileerd etc.
Safe driving Jurgen
Mooi!!!
Wat kost zoiets… als ik vragen mag..nieuwe remklauwen en schijven????
16 september 2010 om 17:45 #17437317origineel gepost door afterburner27
Mooi!!!
Wat kost zoiets… als ik vragen mag..nieuwe remklauwen en schijven????
Setje voor is rond de 800 pond en achter 500 pond.
http://www.courtenaysport.co.ukSafe driving Jurgen
p.s. linkje naar de GTS bumper + irmscher lip al gevonden?
16 september 2010 om 19:32 #17437318ja heb ik gezien…maa het betreft wel een beschadigde bumper…is van een signum…wel mooi type trouwens…
Ik denk dat ik toch maar eens ga bieden….
Alleen verstuurd hij hem niet , je moet hem ophalen las ik…groeten Nico
16 september 2010 om 20:08 #17437319Velgen er op geschroefd. :)
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.