Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1
- Dit onderwerp bevat 13,527 reacties, 578 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 25 december 2016om 14:56 door ketel1.
-
AuteurBerichten
-
29 augustus 2010 om 18:16 #17437142
Kleine dashboard Conversie:
gelijk voor de OPLETTENDE kijker, er klopt iets niet!!
van:
Naar:
totaal plaatje:
Willem
29 augustus 2010 om 18:21 #17437143wat doe jij met traffic master wim ;)
29 augustus 2010 om 18:31 #17437144Lege ruimte opvullen, meer niet
die zat er trouwens al een jaartje in, heb alleen het knoppie, meer niet.
Willem
29 augustus 2010 om 18:38 #17437145Ik zien ook een extra knopje rechtonder naast de headunit, maar kan mij vergissen. Ben geen B kenner….
Vandaag over de A28 vanuit Amersfoort terug door de stomende regen met de familie. Voor de afslag UMC….Ik de spitsstrook op, denk doe eens rustig aan. Na nog geen 100 meter trek mijn stuur op eens naar links, zet de radio uit en hoor een ongewoon geluid links voor….. Jawel linker voorband kompleet plat:o
Laat dat nu net niet moeten gebeuren en dan ook nog in de stromende regen met moeder en drie kinderen. Door mijn OPC remklauwen en schijven voor past daar de thuiskomer niet op….. Zag het al gebeuren dat ik tweemaal een wiel moest gaan vervangen:swear Ben dus met 10 km per uur over de vluchtstrook de laatste 3.2 km naar huis getokkeld. Net twee nieuwe Pirelli P zero rosso assimetrico’s bij delticom (banden.nl) bestelt. Goede banden want de links voor was niet gescheurd en hij zat er nog netjes om:thumbup. Velg ziet er op het eerste gezicht nog goed uit. Ben dus nu ook op zoek naar een reserve Irmscher Evostar in de maat 18″ Volgens mij met een 215 er om gaat dat net (niet) ?? Passen in de kofferbak uitsparing. Als iemand het weet hoor ik dat graag. Wat ligt er bij een Echte OPC aldaar?. a.s. donderdag gaan namelijk mijn OPC achterklauwen en schijven er op.
Safe driving Jurgen
29 augustus 2010 om 18:42 #17437146origineel gepost door wim-v6
Lege ruimte opvullen, meer nietdie zat er trouwens al een jaartje in, heb alleen het knoppie, meer niet.
Willem
Kilometerstand dan?????? Voor de oplettende kijker??
Safe driving Jurgen29 augustus 2010 om 18:48 #17437147Nope, 1e foto is van een jaar of 4 a 5 terug.
die laatste van vandaag, het staat niet stil he..
zal ik het maar zeggen
De Sport heeft normaal Oranje tellernaalden.
aangezien mijn Eigenste teller in dit Sport frame geklikt is, (eveneens me Eigenste MID uitreraard), waarsvan de naalden Wit zijn van origine, heb ik deze gelaten voor wat ze zijn, en heb ik dus een Sport teller met WITTE naalden ipv Oranje
Willem
29 augustus 2010 om 18:51 #17437148origineel gepost door jraaf
Ik zien ook een extra knopje rechtonder naast de headunit, maar kan mij vergissen. Ben geen B kenner….Vandaag over de A28 vanuit Amersfoort terug door de stomende regen met de familie. Voor de afslag UMC….Ik de spitsstrook op, denk doe eens rustig aan. Na nog geen 100 meter trek mijn stuur op eens naar links, zet de radio uit en hoor een ongewoon geluid links voor….. Jawel linker voorband kompleet plat:o
Laat dat nu net niet moeten gebeuren en dan ook nog in de stromende regen met moeder en drie kinderen. Door mijn OPC remklauwen en schijven voor past daar de thuiskomer niet op….. Zag het al gebeuren dat ik tweemaal een wiel moest gaan vervangen:swear Ben dus met 10 km per uur over de vluchtstrook de laatste 3.2 km naar huis getokkeld. Net twee nieuwe Pirelli P zero rosso assimetrico’s bij delticom (banden.nl) bestelt. Goede banden want de links voor was niet gescheurd en hij zat er nog netjes om:thumbup. Velg ziet er op het eerste gezicht nog goed uit. Ben dus nu ook op zoek naar een reserve Irmscher Evostar in de maat 18″ Volgens mij met een 215 er om gaat dat net (niet) ?? Passen in de kofferbak uitsparing. Als iemand het weet hoor ik dat graag. Wat ligt er bij een Echte OPC aldaar?. a.s. donderdag gaan namelijk mijn OPC achterklauwen en schijven er op.
Safe driving Jurgen
das mooi balen voor je:thumbdown
succes met het verloop:thumbup
29 augustus 2010 om 18:52 #17437149origineel gepost door wim-v6
Nope, 1e foto is van een jaar of 4 a 5 terug.die laatste van vandaag, het staat niet stil he..
zal ik het maar zeggen
aangezien mijn Eigenste teller in dit Sport frame geklikt is, (eveneens me Eigenste MID uitreraard), waarsvan de naalden Wit zijn van origine, heb ik deze gelaten voor wat ze zijn, en heb ik dus een Sport teller met WITTE naalden ipv Oranje
Willem
Nu je het zegt.
Vind het veel mooier zo.Oranje naalden vind ik zo ouderwets.
29 augustus 2010 om 18:56 #17437150origineel gepost door wim-v6
Nope, 1e foto is van een jaar of 4 a 5 terug.die laatste van vandaag, het staat niet stil he..
zal ik het maar zeggen
Willem
Haha, heb jij mij… Maar uh, Vind vooral die tellerklok heel erg strak staan:thumbup
Safe driving Jurgen
29 augustus 2010 om 20:18 #17437151Mooi gedaan willem!!
Ziet er superstrak uit:thumbupHenk
30 augustus 2010 om 06:19 #17437152Tja… nu je het zegt ! Netjes !!
Ik heb nog wel een paar witte tellernaalden liggen voor de liefhebber ( uit de dash-conversion-tijd :angel )
30 augustus 2010 om 11:05 #17437153net even orginele matten gehaald
staat een stuk beter dan de aftermarked matten30 augustus 2010 om 12:44 #17437154Nou, niet veel gedaan, maar wel geconstateerd dat het nuon weer een uitstoot gehad heeft:swear Het gevolg is dat de gehele auto bedekt is met roest deeltjes, die natuurlijk meteen in de lak getrokken zijn. Ik denk dat het niet eens er uit te poetsen is :swear De ramen zijn ook naar de kl#te, allemaal kleine blauwe vlekjes die ook niet verwijderbaar zijn. Jullie hebben geen idee hoe kwaad ik ben, het is gelukkig pas de 4e keer dit jaar :fy1 Gelukkig stond de kadett binnen. Ons nieuwe (lees: dure) sierstraatwerk zit ook vol met pitten…..gelukkig ligt het al 3 weken, dus niet echt nieuw meer:mad:
Trouwens ook nog wat aan de vectra gedaan: nieuwe banden rondom, kost een klein ribje, maar wel weer zo veilig:thumbup Volgende week grote beurt, het zal mij benieuwen wat het deze keer gaat kosten
30 augustus 2010 om 13:28 #17437155ja das shit!!
dekken ze de schade?
30 augustus 2010 om 14:55 #17437156origineel gepost door wim-v6
zal ik het maar zeggen
Willem
ziet er netjes uit willem:thumbup
ff een vraagje willem waar heb jij dat frontje weg waar je radio in zit? die van mij is beschadigd door de vorige eigenaar met de radio er uit halen. en ik kreeg een hart verzakking bij de vod.
30 augustus 2010 om 15:08 #17437157ebay . . . staan er zat op.
vooral in Duitsland en de UK heb je ze wel voor een 10tje excl verzendkosten.ik heb weleens een wortelhouten paneeltje gewonnen voor jawel . . . 1 euro!!!! :D
Welliswaar mijn grootste ebay overwinning ooit :jerry30 augustus 2010 om 17:07 #17437158Lekker stuk 1:22 getoerdking:
Jan
30 augustus 2010 om 17:13 #17437159origineel gepost door sw_reijnders
ebay . . . staan er zat op.
vooral in Duitsland en de UK heb je ze wel voor een 10tje excl verzendkosten.ik heb weleens een wortelhouten paneeltje gewonnen voor jawel . . . 1 euro!!!! :D
Welliswaar mijn grootste ebay overwinning ooit :jerryik heb er een paar gevonden alleen niet voor de sport helaas. wel wortelhouten staan er op maar die zoek ik niet
30 augustus 2010 om 17:27 #17437160origineel gepost door sw_reijnders
ja das shit!!dekken ze de schade?
Als het goed is, dan wordt alles goed geregeld, maar mijn gedachte is: Wat heb ik er aan :mad:
30 augustus 2010 om 18:17 #17437161origineel gepost door gts power
Vandaag over de A28 vanuit Amersfoort terug door de stomende regen met de familie. Voor de afslag UMC….Ik de spitsstrook op, denk doe eens rustig aan. Na nog geen 100 meter trek mijn stuur op eens naar links, zet de radio uit en hoor een ongewoon geluid links voor….. Jawel linker voorband kompleet plat:o
Safe driving Jurgen
das mooi balen voor je:thumbdown
succes met het verloop:thumbup [/quote]
Nou, net de wielen verwisseld. Ziet er maar zielig uit z’n thuiskomertje. Waar ik wat minder blij van wordt is hoe ik mijn aandrijfashoes er bij zag bungelen….:cry Kan iemand mij vertellen of dit grote gevolgen heeft??? Zie de pica’s. Ik hoop dat het alleen de hoes is, kwestie van schoonmaken, goed invetten en nieuwe hoes er op of ben ik hier weer eens honderden euro’s kwijt??:mad:
Safe driving Jurgen
30 augustus 2010 om 18:35 #17437162Moet jij nou als je een wiel voor moet wisselen ,eerst een wiel van achteren naar voren zetten omdat dat thuiskomertje niet om de schijven heen past ??
Zoja ,hoe zit dat dan in de toekomst als je je achterremmerij ook aan gaat paken ?30 augustus 2010 om 18:36 #17437163vandaag men dop er weer opgedraaid van men mistlamp aangezien die vol met water stond:(
en iets HEEEEEEELLLL erg moois gereserveerd voor men vec:wub:wub:wub
30 augustus 2010 om 18:36 #17437164origineel gepost door gts power
vandaag men dop er weer opgedraaid van men mistlamp aangezien die vol met water stond:(en wat HEEEEEEELLLL erg moois gereserveerd voor men vec:wub:wub:wub
Zeker nog een geheim he ?
30 augustus 2010 om 18:40 #17437165origineel gepost door jraaf
Vandaag een paar bakkies koffie in Almere gedronken en gezellig bijgepraat over de plannen voor vec c. Weetjes uitgwisseld met den Speakert en toen m’n vec volgeladen met een bijna nieuw zwart lederen interieur:wub Hierdoor wel het LLK project in de ijskast moeten proppen maar dat komt nog wel eens. Iemand ondertussen een goede tip voor een upgrade van m’n speakers voor en achter, gezien het feit dat de deurpanelen er nu toch af kome.Safe driving Jurgen
Waar heb je dat nou weer vandaan getoverd ?
30 augustus 2010 om 18:42 #17437166origineel gepost door ahrend
origineel gepost door gts power
vandaag men dop er weer opgedraaid van men mistlamp aangezien die vol met water stond:(en wat HEEEEEEELLLL erg moois gereserveerd voor men vec:wub:wub:wub
Zeker nog een geheim he ?
idd:P
maar ik moet het eerst in huis hebben voordat ik met zekerheid kan zeggen dat ik het echt heb:vertag
maar als ik het eenmaal heb…………………..:wub:wub:wub:wub:wub
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.