Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1
- Dit onderwerp bevat 13,527 reacties, 578 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 25 december 2016om 14:56 door ketel1.
-
AuteurBerichten
-
22 augustus 2010 om 07:56 #17437092
origineel gepost door jraaf
origineel gepost door gts power
vandaag men vec klaargemaakt voor de APK maandag:thumbupzoals elk jaar weer de stadslichten en groot licht wisselen voor normale lampen.
nu maar hopen dat ik er dit jaar wel met men xenon doorkom:vertag
Wat heb jij dan voor een groot licht dat je ze voor de APK dient te wisselen??
Safe driving Jurgen
In mijn stadslicht en grootlicht heb ik blauwe lampen zitten wat beter aansluit bij men k6000 xenon.
ik had vorig jaar een keurmeester die gewoonweg zei dat als hij iets blauws zag het afkeur was:agent
22 augustus 2010 om 08:41 #17437093origineel gepost door opel-limbo
Heb je ook koelvloeistof onder je auto als je hebt stilgestaan?Greetz Roel met een C.
Volgens mij niet, ik kan het niet ontdekken. Tenzij het valt in de plas van de airco. Gisteren ongeveer 500 km gereden en nu staat het niveau alweer lager.
22 augustus 2010 om 13:11 #17437094origineel gepost door jraaf
origineel gepost door ahrend
Vanmiddag mijn ‘vakantiewielen’eraf gehaald mijn naven en mijn klauwen een nieuw laagje lak gegeven en mijn :wub OPC’s:wub er weer op gezet.:wub mooiste die er zijn Ahrend. Wat voor merk band heb je er eigenlijk om liggen.
Safe driving Jurgen
Conti Sportcontact
22 augustus 2010 om 13:17 #17437095Vanmiddag mijn ‘vakantiewielen’eraf gehaald mijn naven en mijn klauwen een nieuw laagje lak gegeven en mijn :wub OPC’s:wub er weer op gezet. [/quote]
:wub mooiste die er zijn Ahrend.
Safe driving Jurgen [/quote]
Mee eens:thumbup
Jan
22 augustus 2010 om 14:16 #17437096origineel gepost door opel-limbo
:wtfHeineken????:pukedat moet een Limburger toch niet smakenBij een bbq in Scheveningen smaakt elk biertje. Thuis in Limburg drink ik normaal een Brandtjuhh.
Het is heerlijk vertoeven hier.
Greetz Roel met een biertjuhhhh [/quote]
Uuuuuh Brand = Heineken.
22 augustus 2010 om 14:40 #17437097origineel gepost door sw_reijnders
origineel gepost door opel-limbo
:wtfHeineken????:pukedat moet een Limburger toch niet smakenBij een bbq in Scheveningen smaakt elk biertje. Thuis in Limburg drink ik normaal een Brandtjuhh.
Greetz Roel met een biertjuhhhh
Uuuuuh Brand = Heineken. [/quote]
Dat Brand bier wordt toch allang niet meer in Limburg gebrouwen?
22 augustus 2010 om 18:20 #17437098origineel gepost door Edvries
origineel gepost door sw_reijnders
Uuuuuh Brand = Heineken.
Dat Brand bier wordt toch allang niet meer in Limburg gebrouwen? [/quote]
wat zegt ie nou ???
22 augustus 2010 om 18:57 #17437099Hey Eric. Ik heb er voor minder omgebracht!!!
22 augustus 2010 om 19:05 #17437100origineel gepost door VectraDennis
origineel gepost door Edvries
origineel gepost door sw_reijnders
Uuuuuh Brand = Heineken.
Dat Brand bier wordt toch allang niet meer in Limburg gebrouwen?
wat zegt ie nou ??? [/quote]
:D
23 augustus 2010 om 10:54 #17437101AnoniemLid sinds:
1 January 1970Vandaag zijn mijn remblokken binnen gekomen! woensdag gaan de nieuwe remmen erop.. Nu eerst bijkomen van 4 dagen kermis:thumbup
23 augustus 2010 om 12:03 #17437102Gemodificeerd inlaatspruitstuk ( wervelkleppen ) besteld… 297 euro… en dan moet ie er nog in !! ( x5 á 6 uurtjes )
23 augustus 2010 om 12:11 #17437103vind ik qua prijs nog meevallen peet.
kun je het zelf of zet je um in de garage?
Als je het zelf doet . . . ja is het een hoop werk . . . maar dan blijft het ook bij 300 euro.23 augustus 2010 om 12:33 #17437104origineel gepost door sw_reijnders
vind ik qua prijs nog meevallen peet.kun je het zelf of zet je um in de garage?
Als je het zelf doet . . . ja is het een hoop werk . . . maar dan blijft het ook bij 300 euro.Kweet het nog niet. Je kent m’n fysieke gesteldheid, dus vraag me af of ik het wel red. Maar mijn garage-gabber doet het voor 300 euro , dus das de helft als de VOD rekent
23 augustus 2010 om 13:04 #17437105origineel gepost door speaker
[Maar mijn garage-gabber doet het voor 300 euro , dus das de helft als de VOD rekentIk zeg doen.
Safe driving Jurgen
23 augustus 2010 om 13:06 #17437106origineel gepost door gts power
Safe driving Jurgen
In mijn stadslicht en grootlicht heb ik blauwe lampen zitten wat beter aansluit bij men k6000 xenon.
ik had vorig jaar een keurmeester die gewoonweg zei dat als hij iets blauws zag het afkeur was:agent [/quote]
Ben benieuwd…. Waarom geen xenon in het grootlicht? Daar zit ik op te broeden…
Safe driving Jurgen
23 augustus 2010 om 14:46 #17437107niet zo leuk met seinen, als je xenon in je grootlicht hebt volgens mij.
23 augustus 2010 om 15:17 #17437108origineel gepost door Henk042
niet zo leuk met seinen, als je xenon in je grootlicht hebt volgens mij.Moah, als je seint wil je opvallen….toch:jerry
Zijn toch zat auto’s die dat standaard hebben?? Mercedes/Audi/BMW?Of zit ik er naast?
Safe driving Jurgen
23 augustus 2010 om 15:40 #17437109als je xenon lampen aan zet, is het net een soort TL lamp. Die knippert en is na een paar seconden pas op sterkte . . . daar kun je technisch gezien niet mee seinen. En als je dat wel gaat doen, help je volgens mij ook in no time je ballast naar de sodemieter (toch iedere keer 17.000 volt ofzo voor z’n kiezen)
de meeste audi’s benzen en bmw’s hebben overigens gewoon halogeen licht in het grootlicht.
al zal audi nu wel met LED zitten klieren denk :)23 augustus 2010 om 15:42 #17437110origineel gepost door speaker
Kweet het nog niet. Je kent m’n fysieke gesteldheid, dus vraag me af of ik het wel red. Maar mijn garage-gabber doet het voor 300 euro , dus das de helft als de VOD rekent
Ik zou me meer zorgen maken om je mentale gesteldheid als ik jou was……:jerry
23 augustus 2010 om 17:23 #17437111origineel gepost door sw_reijnders
als je xenon lampen aan zet, is het net een soort TL lamp. Die knippert en is na een paar seconden pas op sterkte . . . daar kun je technisch gezien niet mee seinen. En als je dat wel gaat doen, help je volgens mij ook in no time je ballast naar de sodemieter (toch iedere keer 17.000 volt ofzo voor z’n kiezen)de meeste audi’s benzen en bmw’s hebben overigens gewoon halogeen licht in het grootlicht.
al zal audi nu wel met LED zitten klieren denk :)Daar zeg je wat. Volgens mij werken ze dan met die bixenon shit. Da’s toch een soort verschuivende lens voor de standaard lamp. Blift dan branden maar wordt versterkt door de lens. Ik zag op ebay een bixenon set voor een C langskomen…ha, mocht wel 1550 euro opbrengen, gekkenwerk.
Safe driving Jurgen
23 augustus 2010 om 17:28 #17437112origineel gepost door Edvries
origineel gepost door speaker
Kweet het nog niet. Je kent m’n fysieke gesteldheid, dus vraag me af of ik het wel red. Maar mijn garage-gabber doet het voor 300 euro , dus das de helft als de VOD rekent
Die is sinds vorige week al naar de knoppen ! :angel
23 augustus 2010 om 17:32 #17437113origineel gepost door speaker
origineel gepost door Edvries
origineel gepost door speaker
Die is sinds vorige week al naar de knoppen ! :angel
Mission completed!
23 augustus 2010 om 18:03 #17437114vandaag men vec weer terug van de VOD en weer een vers jaartje APK eropking:
men xenon mocht dit jaar wel blijven zitten:D
en ook men blue lights weer ingebouwd!23 augustus 2010 om 18:05 #17437115origineel gepost door jraaf
origineel gepost door gts power
Safe driving Jurgen
ik had vorig jaar een keurmeester die gewoonweg zei dat als hij iets blauws zag het afkeur was:agent
Ben benieuwd…. Waarom geen xenon in het grootlicht? Daar zit ik op te broeden…
Safe driving Jurgen [/quote]
zoals hierboven staat is het dus dit jaar wel gelukt met men xenon.
vind het zelf zonde om xenon in men grootlicht te bouwen aangezien ik die zelden aan heb:hmmz
23 augustus 2010 om 19:27 #17437116@ GTS Power Top dat het gelukt is met de apk. Ja groot staat idd hier in nl niet vaak aan. Ik kom echter nog wel eens in dk jutland, weinig straatverlichting en dan rijd ik toch vaak met alles aan ivm wild enzo. He kun je die foto van je gts eens posten? Vind ‘m super. Denk er over om met mijn vec all black te gaan.
Safe driving Jurgen
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.