Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1
- Dit onderwerp bevat 13,527 reacties, 578 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 25 december 2016om 14:56 door ketel1.
-
AuteurBerichten
-
19 augustus 2010 om 21:06 #17437067
ik ben voor uitdeuken zonder spuiten bij Car Cosmetics in breda geweest jan.
erg tevreden over die lui!!19 augustus 2010 om 21:42 #17437068origineel gepost door sw_reijnders
erg tevreden over die lui!!Ik wil mijn hele zijkant laten spuiten ivm met kleurverschil en dan die put mee laten nemen en misschien de siteskirts en de onderlip achter ook:hmmz
Jan
20 augustus 2010 om 06:57 #17437069Kleppenhuis schoongemaakt, carter ventilatie onder de klep zat verstopt. Probleem lijkt opgelost :D
Zie ook Topic: http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=131300
20 augustus 2010 om 09:03 #17437070origineel gepost door hans-01
en tuinmeubel het racegaas heb ik bij de stylingshop gehaald en netjes met een schaar uitgeknipt en er gewoon voor geplaatst met een beetje kit en enkele schoefjes :thumbup:thumbup:thumbupOh, dus je hebt de originele roosters laten zitten ?
20 augustus 2010 om 11:38 #17437071origineel gepost door tuinmeubel
origineel gepost door hans-01
en tuinmeubel het racegaas heb ik bij de stylingshop gehaald en netjes met een schaar uitgeknipt en er gewoon voor geplaatst met een beetje kit en enkele schoefjes :thumbup:thumbup:thumbupOh, dus je hebt de originele roosters laten zitten ?
inderdaat scheelde me teveel werk:Pking:
20 augustus 2010 om 15:41 #17437072origineel gepost door janneman vectra c
origineel gepost door sw_reijnders
erg tevreden over die lui!!Ik wil mijn hele zijkant laten spuiten ivm met kleurverschil en dan die put mee laten nemen en misschien de siteskirts en de onderlip achter ook:hmmz
Jan
Da’s mooi ,bel me ff als je gaat ik wil nml. mijn sideskirts en onderlip ook laten spuiten,scheel misschien mooi voor ons allebei :jerry:jerry
20 augustus 2010 om 16:46 #17437073origineel gepost door ahrend
origineel gepost door janneman vectra c
Jan
Da’s mooi ,bel me ff als je gaat ik wil nml. mijn sideskirts en onderlip ook laten spuiten,scheel misschien mooi voor ons allebei :jerry:jerry
je hebt dan wel wat kleurverschil :agent
20 augustus 2010 om 18:14 #17437074origineel gepost door vectra2004gts
origineel gepost door ahrend
origineel gepost door janneman vectra c
Jan
je hebt dan wel wat kleurverschil :agent
:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:kewlpics
20 augustus 2010 om 19:56 #17437075Vandaag wéér koelvloeistof bijgevuld. Het peil stond nu weer een centimeter onder de middelste rand. Of zou dat het normale peil zijn ? Ik dacht dat het peil tot op de rand moest komen ? Ik vrees dat er ergens een lekje is… :o
20 augustus 2010 om 20:13 #17437076Heb je ook koelvloeistof onder je auto als je hebt stilgestaan?
Greetz Roel met een C.
21 augustus 2010 om 13:18 #17437077vandaag men vec klaargemaakt voor de APK maandag:thumbup
zoals elk jaar weer de stadslichten en groot licht wisselen voor normale lampen.
nu maar hopen dat ik er dit jaar wel met men xenon doorkom:vertag
21 augustus 2010 om 13:38 #17437078Vandaag samen met mijn vrouwtje in ons C-tje naar Scheveningen gereden. Wonen vrienden van ons waar we zometeen lekker gaan bbq-en!!!! De Heineken tap doet het goed. Morgen weer naar huis.
Greetz Roel met een C.
21 augustus 2010 om 13:43 #17437079origineel gepost door gts power
vandaag men vec klaargemaakt voor de APK maandag:thumbupzoals elk jaar weer de stadslichten en groot licht wisselen voor normale lampen.
Die Xenon moet toch geen probleem zijn of wel? Mijn C is 2 weken geleden met aftermarked 6000k Xenon van Pilot zo door de keuring gekomen.
Greetz Roel met een C.
21 augustus 2010 om 14:34 #17437080origineel gepost door opel-limbo
origineel gepost door gts power
vandaag men vec klaargemaakt voor de APK maandag:thumbupzoals elk jaar weer de stadslichten en groot licht wisselen voor normale lampen.
Die Xenon moet toch geen probleem zijn of wel? Mijn C is 2 weken geleden met aftermarked 6000k Xenon van Pilot zo door de keuring gekomen.
Greetz Roel met een C.
tja vorig jaar had ik een waardeloze garage waardoor de xenon eruit moest.
ik heb nu ook gewoon weer men xenon laten zitten en laat em bij de vod keuren.
21 augustus 2010 om 14:57 #17437081ik heb nu ook gewoon weer men xenon laten zitten en laat em bij de vod keuren. [/quote]
Oké suuk6 ermee!!
Greetz Roel met een C.
21 augustus 2010 om 16:40 #17437082origineel gepost door opel-limbo
Vandaag samen met mijn vrouwtje in ons C-tje naar Scheveningen gereden. Wonen vrienden van ons waar we zometeen lekker gaan bbq-en!!!! De Heineken tap doet het goed. Morgen weer naar huis.Greetz Roel met een C.
:wtfHeineken????:pukedat moet een Limburger toch niet smaken
21 augustus 2010 om 16:44 #17437083zojuist men sierstukje v/d demper met metaalpoets behandeld en is weer als nieuw:thumbup
21 augustus 2010 om 17:01 #17437084AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door ahrend
origineel gepost door opel-limbo
Vandaag samen met mijn vrouwtje in ons C-tje naar Scheveningen gereden. Wonen vrienden van ons waar we zometeen lekker gaan bbq-en!!!! De Heineken tap doet het goed. Morgen weer naar huis.Greetz Roel met een C.
Heineken pis ik als ik Grolsch heb gedronken:jerry
21 augustus 2010 om 17:04 #17437085origineel gepost door martklanderman
origineel gepost door ahrend
origineel gepost door opel-limbo
Heineken pis ik als ik Grolsch heb gedronken:jerry
:wors
21 augustus 2010 om 17:37 #17437086Vanmiddag mijn ‘vakantiewielen’eraf gehaald mijn naven en mijn klauwen een nieuw laagje lak gegeven en mijn :wub OPC’s:wub er weer op gezet.
21 augustus 2010 om 18:47 #17437087:wtfHeineken????:pukedat moet een Limburger toch niet smaken [/quote]
Bij een bbq in Scheveningen smaakt elk biertje. Thuis in Limburg drink ik normaal een Brandtjuhh.
Het is heerlijk vertoeven hier.
Greetz Roel met een biertjuhhhh
21 augustus 2010 om 18:52 #17437088Heineken pis ik als ik Grolsch heb gedronken:jerry [/quote]
Ik had het over bier,niet over Grolsch!!! Maar ieder zijn eigen smaak natuurlijk.
Greetz Roel met nog steeds een biertjuhhh.
21 augustus 2010 om 20:09 #17437089origineel gepost door gts power
Wat heb jij dan voor een groot licht dat je ze voor de APK dient te wisselen??
Safe driving Jurgen
21 augustus 2010 om 20:15 #17437090origineel gepost door ahrend
Vanmiddag mijn ‘vakantiewielen’eraf gehaald mijn naven en mijn klauwen een nieuw laagje lak gegeven en mijn :wub OPC’s:wub er weer op gezet.:wub mooiste die er zijn Ahrend. Wat voor merk band heb je er eigenlijk om liggen.
Safe driving Jurgen
21 augustus 2010 om 20:59 #17437091origineel gepost door ahrend
Vanmiddag mijn ‘vakantiewielen’eraf gehaald mijn naven en mijn klauwen een nieuw laagje lak gegeven en mijn :wub OPC’s:wub er weer op gezet.Kwijl kwijl.
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.