Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1
- Dit onderwerp bevat 13,527 reacties, 578 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 25 december 2016om 14:56 door ketel1.
-
AuteurBerichten
-
13 augustus 2010 om 21:59 #17436967
origineel gepost door Edvries
origineel gepost door DOCTOR007
Echter als ik de linker zijspiegel wil instellen reageert de rechter zijspiegel.:wtfJa nogal logisch, dat hoort ook zo!!:jerry:jerry
Dan is mijn auto stuk. Als ik mijn rechter spiegel bedien,
reageert de rechter ook.:o Nooit geweten dat mijn linker
dan hoort te reageren.:wtf:wtf14 augustus 2010 om 04:34 #17436968origineel gepost door Navy
Zojuist klaar: de mistlampen via een relais aan het grote licht gekoppeld. Als ik nu het grote licht aan doe dan gaan de mistlampen mee aan. En als ik een lichtsignaal geef dan doen de mistlampen mee.
Ik heb, omdat ik niet zeker weet of dit bij de APK is toegestaan, er een zwevende zekering in gezet zodat ik het altijd uit kan schakelen.De foto’s:
Dimlicht:
Grootlicht/lichtsignaal:
Ik ben alleen vergeten om de hoogteverstelling weer aan te sluiten bij de linkerkoplamp. Doe ik morgen nog even.
14 augustus 2010 om 07:31 #17436969origineel gepost door Navy
origineel gepost door Navy
Zojuist klaar: de mistlampen via een relais aan het grote licht gekoppeld. Als ik nu het grote licht aan doe dan gaan de mistlampen mee aan. En als ik een lichtsignaal geef dan doen de mistlampen mee.
Ik heb, omdat ik niet zeker weet of dit bij de APK is toegestaan, er een zwevende zekering in gezet zodat ik het altijd uit kan schakelen.De foto’s:
Dimlicht:
Grootlicht/lichtsignaal:
Ik ben alleen vergeten om de hoogteverstelling weer aan te sluiten bij de linkerkoplamp. Doe ik morgen nog even.
dan zal het wel een bijzondere uitvoering zijn want ik heb nog nooit gehoort dat als je links bediend rechts reageerd en andersom :hmmz:thumbdown:agent
14 augustus 2010 om 07:39 #17436970origineel gepost door Henk042
dan hoort te reageren.:wtf:wtfGeld alleen voor de C. (Iets met klok en klepel :P)
De rechter beweegt in spiegelbeeld mee als je de linker afsteld.
Heel logisch, als je je stoel anders zet, dan moeten beide spiegels anders gezet worden. En beide evenveel hoger/lager en verder naar binnen/buiten.
Erg handig dus.Maar als je rechts versteld doet links niet mee.
14 augustus 2010 om 07:39 #17436971origineel gepost door yzf1kr
Weet iemand trouwens om de hoeveel KM je de motorolie zou moeten vervangen? Krijg je daar een melding van iets in de geest van een service-interval melding???Als het contact van uit is en je drukt op de resetknop van je dagtellen zou je moeten zien hoeveel km je nog kan rijden tot de volgende oliewissel.
Afhankelijk van welke olie en je rijpatroon kan je met een diesel maximaal 50.000 km tussen oliewissels.
Pagina 253: http://vectra-c.swi.hu/VectraManual.pdf
Moet nog 12K0 Km rijden voor een vervanging motorolie.:P:thumbup
14 augustus 2010 om 07:41 #17436972origineel gepost door tuinmeubel
Tnx voor de info allemaal.Verder ben ik van plan om de bandenspanningsensoren uit te laten schakelen. Kan iemand mij vertellen of ik hieraan goed doe en het geen problemen zal opleveren???
Waarom zou je dit willen ?
Die sensoren gaan om de :fy1:arguehaverklap kapot en kosten een vermogen om de vervangen.
14 augustus 2010 om 07:42 #17436973origineel gepost door yzf1kr
origineel gepost door DOCTOR007 Echter als ik de linker zijspiegel wil instellen reageert de rechter zijspiegel.:wtf
Staat gewoon in het tips en weetjes topic hoor.
Gezocht geen gevonden:(
14 augustus 2010 om 07:46 #17436974origineel gepost door yzf1kr
origineel gepost door Henk042
dan hoort te reageren.:wtf:wtfGeld alleen voor de C. (Iets met klok en klepel :P)
Heel logisch, als je je stoel anders zet, dan moeten beide spiegels anders gezet worden. En beide evenveel hoger/lager en verder naar binnen/buiten.
Ik weet dat als je de linker spiegel instelt dat dan de rechter mee reageert maar nu kan ik de linker helemaal niet meer bedienen enkel de rechter! Dit is erg:swear
14 augustus 2010 om 08:24 #17436975Ik weet dat als je de linker spiegel instelt dat dan de rechter mee reageert maar nu kan ik de linker helemaal niet meer bedienen enkel de rechter! Dit is erg:swear
Hmmm, dit is mij nog niet opgevallen… :hmmz Maar komt waarschijnlijk dat ik naar de linkerspiegel kijk als ik de linkerspiegel stel. Ik zal eens opletten of ik de rechter dan ook zie bewegen…
14 augustus 2010 om 08:57 #17436976origineel gepost door Edvries
origineel gepost door opel-limbo
origineel gepost door gts power
oja….vandaag van binnen en buiten schoongemaakt.
mischien morgen nog stoeien met men nieuwe poetsmachine:hmmz
Een swiffer????
Nee een swaffel…
helaas……………bijna goed:sleeping
het is deze geworden:
14 augustus 2010 om 11:03 #17436977Wanneer kom je mijnes doen Tom?
14 augustus 2010 om 11:36 #17436978origineel gepost door yzf1kr
origineel gepost door Henk042
:jerry:jerry Vond het er wel leuk geschreven staan!!
14 augustus 2010 om 12:37 #17436979origineel gepost door gts power
Een swiffer????
Nee een swaffel…
het is deze geworden:
Op de onderste foto zie je als je goed kijkt ronde “kras” veegachtige sporen. Ik denk dat een poetsmachine hiervoor verantwoordelijk is? Klopt dit? Zo ja, dan koop ik geen een en anders wel.:cool:
14 augustus 2010 om 13:42 #17436980origineel gepost door DOCTOR007
Een swiffer????
Nee een swaffel…
het is deze geworden:
Op de onderste foto zie je als je goed kijkt ronde “kras” veegachtige sporen. Ik denk dat een poetsmachine hiervoor verantwoordelijk is? Klopt dit? Zo ja, dan koop ik geen een en anders wel.:cool:
ik breng mijn vectra eens in de zoveel tijd ff weg en betaal 50 euro en dan is ie weer in showroom staat
:jerry:jerry:jerry
14 augustus 2010 om 15:16 #1743698150 euro,:o waar is dat ??
14 augustus 2010 om 16:38 #17436982Wie weet welke opties men moet hebben die je in een Op-Com moet invoeren om je bandenspanningssensoren uit te schakelen???
14 augustus 2010 om 17:01 #17436983origineel gepost door ahrend
50 euro,:o waar is dat ??dat is een liefhebber van auto poetsen bij ons in oss
gr hans
14 augustus 2010 om 18:25 #17436984origineel gepost door Edvries
Wanneer kom je mijnes doen Tom?kom maar is langs;)
14 augustus 2010 om 18:38 #17436985origineel gepost door DOCTOR007
Een swiffer????
Nee een swaffel…
het is deze geworden:
hier een betere uitleg;)
14 augustus 2010 om 22:27 #17436986Vanmiddag begonnen met het pollijsten van de velgen.
wel een rot klusje maar je hebt wel eer van je werk:P
1 velg klaar
nog 3 te gaan
En de naafdopjes zijn ook onderweg dus velgen weer compleet
gr.Paul
15 augustus 2010 om 03:01 #17436987origineel gepost door hans-01
Dimlicht:
Grootlicht/lichtsignaal:
dan zal het wel een bijzondere uitvoering zijn want ik heb nog nooit gehoort dat als je links bediend rechts reageerd en andersom :hmmz:thumbdown:agent
Volgens mij wilde je op een ander bericht reageren. :jerry
15 augustus 2010 om 09:10 #17436988@ Peter: Mijn Vectra word hiermee altijd goed gekeurd!!
Peter heb je ook gekeken als je je mistlicht aanzet je niet je grootlicht gelijk meeschakeld??
@Hans 01: dan zal het inderdaad een reactie op een andere post zijn, of andere gedachte hierover.Mistlampen worden bijde met 1 relais aangestuurd namelijk.
Willem
15 augustus 2010 om 09:11 #17436989origineel gepost door Navy
origineel gepost door hans-01
Ik heb, omdat ik niet zeker weet of dit bij de APK is toegestaan, er een zwevende zekering in gezet zodat ik het altijd uit kan schakelen.ja klopt sorry
De foto’s:
Dimlicht:
Grootlicht/lichtsignaal:
Volgens mij wilde je op een ander bericht reageren. :jerry
15 augustus 2010 om 09:32 #17436990origineel gepost door vectra208v
Vanmiddag begonnen met het pollijsten van de velgen.wel een rot klusje maar je hebt wel eer van je werk:P
1 velg klaar
nog 3 te gaan
En de naafdopjes zijn ook onderweg dus velgen weer compleet
gr.Paul
Ziet er goed uit!
15 augustus 2010 om 09:41 #17436991verry nice
ben benieuwd naar het eind resultaat
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.