Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1
- Dit onderwerp bevat 13,527 reacties, 578 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 25 december 2016om 14:56 door ketel1.
-
AuteurBerichten
-
12 juli 2010 om 08:51 #17436741
Ja hoor , daar heb je genoeg ruitme voor bij de C. Je moet alleen het vul-buisje van je RW-vloeistof ff er af halen, die zit nl. gewoon op het reservoir gedrukt. Dan kan je er nog makkelijker bij !
Enne…. PIX ???
12 juli 2010 om 17:18 #17436742een kleine beurt gegeven
12 juli 2010 om 18:29 #17436743origineel gepost door jraaf
origineel gepost door DOCTOR007
Overwogen om de VECCIE in de verkoop te zetten.Wat zag je rijden dan????
Vanochtend bij de vod geweest. Kabeltje weer op z’n plek. Goed geregeld. was de kabel van de DPF sensor.
Safe driving Jurgen
Een andere Duitser, maar ik denk ook aan een Spaanse:D
12 juli 2010 om 21:05 #17436744origineel gepost door speaker
Stoplicht:wtf= Verkeerslicht:D
Als je er voor stil staat is het een STOPLICHT :jerry
geSTOPtLICHT ? :hmmz
13 juli 2010 om 06:41 #17436745Gisteren mijn C naar de spuitert gebracht. Gehele voorkant wordt opnieuw gespoten ivm steenslag. Rijd nu in een Daihatsu Sirion 2. Had gisteren eerst een Polo mee. Op zich een fijn karretje, totdat ie alleen nog maar loeihete lucht naar binnen gooide. Zelfs met airco aan, uit, koude lucht, niets hielp. Je kon je hand nog niet voor de ventilatieroosters houden, zo heet werd de lucht!!!!!
Benieuwd hoe mijn gespoten veccie er uit gaat zien.
Greetz Roel met een Sirion2
13 juli 2010 om 09:19 #17436746AnoniemLid sinds:
1 January 1970Op verschillende interieurdelen laat de toplaag los (handgrepen, ventilatieroosters, plaatje achter de arm steun tussen de voorstoelen. Nu wilde ik in het laatste geval er alles eens af halen, ik heb het al met wasbenzine geprobeerd maar dat gaf niet echt resultaat? Zou het met heel fijn schuurpapier moeten??? Of is dat al te grof?
13 juli 2010 om 09:23 #17436747Vandaag de Vec maar eens wassen na 16 dagen Frankrijk en Spanje. Vooral de binnenkant is aan een grondige uitzuigbeurt toe. Veel modder- en zandstrepen op de onderste riggels. Ook wat kleine krasjes bijwerken met dat wondermiddel Fix-It Pro.
13 juli 2010 om 15:48 #17436748Gewassen, uitgezogen, stofvrij gemaakt en ramen weer eens streeploos gepoetst.
Daarnaast ook maar eens wat aan styling gedaan: chromen ventieldopjes en chromen sierstrips op de achterruit geplakt om het water af te voeren als de klep geopend wordt na een regenbui… ;)
13 juli 2010 om 15:58 #17436749origineel gepost door tuinmeubel
Gewassen, uitgezogen, stofvrij gemaakt en ramen weer eens streeploos gepoetst.Daarnaast ook maar eens wat aan styling gedaan: chromen ventieldopjes en chromen sierstrips op de achterruit geplakt om het water af te voeren als de klep geopend wordt na een regenbui… ;)
staat dat nog een beetje die chromen strips?
oftewel:kewlpics
oja: je zou ook nog chromen mistlamp omlijsting kunnen plaatsen van een signum;)(kost zo’n 5 tientjes)
13 juli 2010 om 16:07 #17436750origineel gepost door gts power
origineel gepost door tuinmeubel
Gewassen, uitgezogen, stofvrij gemaakt en ramen weer eens streeploos gepoetst.Daarnaast ook maar eens wat aan styling gedaan: chromen ventieldopjes en chromen sierstrips op de achterruit geplakt om het water af te voeren als de klep geopend wordt na een regenbui… ;)
oja: je zou ook nog chromen mistlamp omlijsting kunnen plaatsen van een signum;)(kost zo’n 5 tientjes)
Staat best, al geeft de foto niet echt een duidelijk beeld:
http://www.digied.nl/vectra/strips.jpg
Over die chromen mistlamp omlijsting moet ik nog denken. Persoonlijk ben ik er nog niet wild van… Maar wie weet, komt misschien nog wel.
13 juli 2010 om 20:21 #17436751origineel gepost door tuinmeubel
origineel gepost door gts power
origineel gepost door tuinmeubel
Staat best, al geeft de foto niet echt een duidelijk beeld:
http://www.digied.nl/vectra/strips.jpg
Over die chromen mistlamp omlijsting moet ik nog denken. Persoonlijk ben ik er nog niet wild van… Maar wie weet, komt misschien nog wel.
die strip is niet gek zo:thumbup
ik had het erger verwacht:D14 juli 2010 om 07:26 #17436752Gister de vev naar de APK gedaan.
0 punten ! dus weer een jaar erbij ! :angel
14 juli 2010 om 07:30 #17436753origineel gepost door DOCTOR007
Overwogen om de VECCIE in de verkoop te zetten.:o
Als die van mij ooit weg gaat , weet ik wel welke opvolger er komt !
of
Moet nog ff kiezen !
:angel:angel:angel14 juli 2010 om 07:38 #17436754‘zondag na de wedstrijd’
ik op de fiets en me vriendin met de vectra
thuis gekomen zegt ze dat hij vreemd ruikt,moterkap omhoog jahoor de hele startmotor opgefikt wat een rook !!
nu de beurs leeg maar de vectra weer bij de deur
hulde voor de jongen bij de vod :wors:wors
binnen 2 dagen weer klaar ondanks de vakantie drukte:wors:wors
14 juli 2010 om 07:56 #17436755origineel gepost door speaker
Moet nog ff kiezen !
:angel:angel:angelHeb al gekozen:
Duurt alleen nog een paar jaar voor die geleverd wordt denk ik.14 juli 2010 om 08:43 #17436756Als Opel niet met een groter model Station komt zal ik toch naar een ander merk moeten overstappen.
Maar hopelijk komen ze na de kleine Insignia weer met een redelijk formaat auto. De Vec B heb ik ook overgeslagen omdat hij t.o.v. mijn Astra F echt veel te klein was.Als ik nu moest kiezen tussen wat er nu op de markt is, dan zou het de nieuwe Mondeo of de Superb worden denk ik.
De A6 en de 300C zijn niet te betalen, de C5 is niet betrouwbaar genoeg.14 juli 2010 om 12:41 #17436757Auto opgehaald bij de spuitert. Hij is weer helemaal steenslagvrij aan de voorkant. Pics volgen nog.
Greetz Roel met een C
14 juli 2010 om 12:48 #17436758origineel gepost door yzf1kr
Als Opel niet met een groter model Station komt zal ik toch naar een ander merk moeten overstappen.
Maar hopelijk komen ze na de kleine Insignia weer met een redelijk formaat auto. De Vec B heb ik ook overgeslagen omdat hij t.o.v. mijn Astra F echt veel te klein was.Als ik nu moest kiezen tussen wat er nu op de markt is, dan zou het de nieuwe Mondeo of de Superb worden denk ik.
De A6 en de 300C zijn niet te betalen, de C5 is niet betrouwbaar genoeg.De Mondeo is een goed betaalbare voertuig. De Superb wat minder. Afhankelijk wat de gekozen opties zijn. De superb oogt vrij lelijk.
Ja ik ook kijk naar andere auto’s. Mijn huidge radio cd unit is functioneert niet helemaal. Hij gooit de nacvi cd keer op keer eruit. En hij reset zichzelf als de navi cd erin zit. Als of er een kink in de kabel zit.
Koste bij de dealer om het origineel te vervangen door origineel rond de €1000 enkel voor de apparaat.14 juli 2010 om 12:50 #17436759origineel gepost door opel-limbo
origineel gepost door speaker
Moet nog ff kiezen !
:angel:angel:angelHeb al gekozen:
Duurt alleen nog een paar jaar voor die geleverd wordt denk ik.Wat voor een uitvoering is het dan dat je zolang erop moet wachten?
14 juli 2010 om 12:52 #17436760origineel gepost door speaker
Overwogen om de VECCIE in de verkoop te zetten.:o
of
Moet nog ff kiezen !
:angel:angel:angelKostenplaatje voor de vervanging en reparatie midden console radio cd unit is me te duur (zie eerdere posts).
14 juli 2010 om 12:59 #17436761origineel gepost door DOCTOR007
Ja ik ook kijk naar andere auto’s. Mijn huidge radio cd unit is functioneert niet helemaal. Hij gooit de nacvi cd keer op keer eruit. En hij reset zichzelf als de navi cd erin zit. Als of er een kink in de kabel zit.
Koste bij de dealer om het origineel te vervangen door origineel rond de €1000 enkel voor de apparaat.Kijk eens op Ebay.de.
Daar zitten wat gasten die zeggen het apparaat te kunnen repareren. Misschien is dat een optie.En anders heb je voor ca €500 een gebruikte unit.
14 juli 2010 om 13:02 #17436762origineel gepost door opel-limbo
Auto opgehaald bij de spuitert. Hij is weer helemaal steenslagvrij aan de voorkant. Pics volgen nog.Greetz Roel met een C
Ben benieuwd naar de Pics, wat was je kwijt voor het spuiten?
14 juli 2010 om 13:03 #17436763Wat voor een unit is het en is het “vrij” om in een andere voertuig te plaatsen. Niet dat het blijkt dat na het plaatsen ervan de unit niet functioneerd omdat het niet op de juiste wijze gedemonteerd is enzo.
14 juli 2010 om 13:13 #17436764Dit is een refurbished CD70:
Volledige set met scherm:
Ik heb geen ervaringen met Polen.
14 juli 2010 om 13:22 #17436765origineel gepost door BlackRoseNL
origineel gepost door opel-limbo
Auto opgehaald bij de spuitert. Hij is weer helemaal steenslagvrij aan de voorkant. Pics volgen nog.Greetz Roel met een C
Ben benieuwd naar de Pics, wat was je kwijt voor het spuiten?
Spuiten is door de verzekering betaald.
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.